Iemand al een verslag van Maasbree

Plaats reactie
Gebruikersavatar
paul snip
Berichten: 209
Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:25
Locatie: Nieuw Roden
Contacteer:

Iemand al een verslag van Maasbree

Bericht door paul snip »

Helaas moest ik werken, afgelopen weekend.

Ik ben wel benieuwd naar hoe het was. Iemand foto's of een verslag?

Volgende keer hopen wij ook van de partij te kunnen zijn.

Paul en Linda
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Bericht door Admin »

Hoi Paul en Linda,

Nou, ook wij waren met Dr. Wolff, net als nog een behoorlijk aantal forumbezoekers, het afgelopen weekend in Maasbree. Er schijnen ca. 300 campers te zijn geweest, maar dat viel niet na te tellen omdat ze over een heel groot terrein en een groot aantal veldjes verspreid waren.

Op het parkeerterrein voor de poort was er een "sleutelveldje" ingericht, maar door het natte weer en het vers gemaaide gras voelde niemand zich geroepen onder z'n bus te kruipen... (Ik heb voor een atechnische busjesrijder wel een ventilatortje bij z'n absorptiekoelkast gemonteerd en aangesloten, maar daarbij stond ik op een ladder en werd van bovenaf nat i.p.v. van onderaf.)
Voor de kinderen had de camping een animatieprogramma ter beschikking. Voor de volwassenen ook, onder de naam "Westernparty", maar het "Western" is mij wat ontgaan... Gelukkig was het droog en gezellig in Bertus' partytent :-)

Een aantal aardige oude bekenden gesproken, een stel leuke voertuigen gezien. En daar doen we het maar weer mee. Zondag was het gelukkig beter weer.

Op de terugweg in Geldrop lekker Italiaans gegeten en rond 23 h waren we weer thuis.
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten