Gratis APK

Plaats reactie
sanderschuringa
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007, 15:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Gratis APK

Bericht door sanderschuringa »

Zoals menigeen wel weet kun je je camper 'gratis' APK laten keuren. Namelijk met de Nationale Auto Kaart. Wij hebben het ook gedaan met de camper... IDEAAL!
Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Bericht door paulv »

De gratis kaart kost wel eenmalig € 69 :cry:

groeten,
Paul
Bezoek altijd welkom!
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

Per jaar neem ik aan?

Dennis
Gebruikersavatar
Niek
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 dec 2004, 20:48
Locatie: Oosterend

Bericht door Niek »

Sander,
Ook voor > 3500 kg ?? en zo ja hoe kom ik aan zo'n kaart ??
Niek
Gebruikersavatar
melhof
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jun 2006, 19:41
Locatie: Zuid Spanje

Bericht door melhof »

Gratis APK is niet gratis!!

Wat denk je, dat die mensen je ff gratis door de APK helpen?

De APK mag dan misschien nog wel gratis zijn, maar ze zullen dan ECHT wel ff een fiks lijstje voor je opstellen die ze graag voor betaling ff voor je fixen!!

Vergeet het maar is echt niet gratis!!

Hebben we ook eens gedacht met ons auto'tje, resultaat: 2 maanden geen gekeurde auto omdat we allerlij onzin moesten gaan vervangen zoals roest op de remleidingen en lekkende schokbreker en RUITENWISSER trekt strepen!!
Dat wouden we dus echt niet bij die oplichters laten doen en zaten met de gebakken peren.
Beter een eerlijke APK waar je voor betaald, dan worden opgelicht met een gratis APK!!

Melchior
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Arnold Smeets »

[quote="melhof] 2 maanden geen gekeurde auto omdat we allerlij onzin moesten gaan vervangen zoals roest op de remleidingen en lekkende schokbreker en RUITENWISSER trekt strepen!!Melchior[/quote]

Remleidingen en roest gaat niet lang goed, lekke schokbreker mag niet dus mijn idee is dat ze daar vermoedelijk wel en zeker wel gelijk hadden.
Maar bij die ruitenwisser is het toch wel afhankelijk van de richting waarin die strepen getrokken worden 8)

Groet,

Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Gebruikersavatar
melhof
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jun 2006, 19:41
Locatie: Zuid Spanje

Bericht door melhof »

Waren gewoon van die geldmakers die gasten.
Remleidingen vervangen was total onzin:
Voor de herkeur waren ze tevreden als er tektiel op zat, hoefden ze niet eens kaal geschuurd te zien.
(Onder onze bus zit trouwens meer roest op de remleidingen dan dat goed onderhouden 10 jaar oude Nissanetje.)

De schokbreker hebben we geen olie lek aan kunnen ontdekken, dus hebben ze gewoon gedaan vanuit de domme klant kunnen wij oplichten optiek.

De NIEUWE budget ruitenwissers trekken duidelijk meer strepen dan de oude maar zijn wel goed gekeurd.

Voor deze klusjes rekende ze rond de 750 euro!! :evil:

Ze hadden alleen niet verwacht dat we een dikke vinger naar ze op zouden steken en het gedeeltelijk zelf doen.
Uiteindelijk hebben we het (omdat ik liever mijn tijd aan de bus besteed dan aan die Nissan) gedeeltelijk bij een leuke garage laten doen + keuren. Uurloon 150euro + 135 euro schokbrekers en ruitenwissers.

Dus gratis APK... doe mijn maar een eerlijke dokken APK.

Melchior
sanderschuringa
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007, 15:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door sanderschuringa »

melhof schreef:Gratis APK is niet gratis!!

Wat denk je, dat die mensen je ff gratis door de APK helpen?

De APK mag dan misschien nog wel gratis zijn, maar ze zullen dan ECHT wel ff een fiks lijstje voor je opstellen die ze graag voor betaling ff voor je fixen!!

Vergeet het maar is echt niet gratis!!

Hebben we ook eens gedacht met ons auto'tje, resultaat: 2 maanden geen gekeurde auto omdat we allerlij onzin moesten gaan vervangen zoals roest op de remleidingen en lekkende schokbreker en RUITENWISSER trekt strepen!!
Dat wouden we dus echt niet bij die oplichters laten doen en zaten met de gebakken peren.
Beter een eerlijke APK waar je voor betaald, dan worden opgelicht met een gratis APK!!

Melchior
Dikke onzin. Duidelijk niet verdiept in de materie. de APK is EXACT hetzelfde als de andere APK's. Zelfs bij dezelfde dealer (in ons geval). Ik heb het aan den lijve ondervonden. Onze camper is daar gekeurd. De APK punten die wij moesten aanpassen zijn door een normale APK keurmeester vastgesteld. Alles aan de APK is gelijk. Alleen voor de betaling hebben de bedrijven afspraken gemaakt.
sanderschuringa
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007, 15:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door sanderschuringa »

melhof schreef:Waren gewoon van die geldmakers die gasten.
Remleidingen vervangen was total onzin:
Voor de herkeur waren ze tevreden als er tektiel op zat, hoefden ze niet eens kaal geschuurd te zien.
(Onder onze bus zit trouwens meer roest op de remleidingen dan dat goed onderhouden 10 jaar oude Nissanetje.)

De schokbreker hebben we geen olie lek aan kunnen ontdekken, dus hebben ze gewoon gedaan vanuit de domme klant kunnen wij oplichten optiek.

De NIEUWE budget ruitenwissers trekken duidelijk meer strepen dan de oude maar zijn wel goed gekeurd.

Voor deze klusjes rekende ze rond de 750 euro!! :evil:

Ze hadden alleen niet verwacht dat we een dikke vinger naar ze op zouden steken en het gedeeltelijk zelf doen.
Uiteindelijk hebben we het (omdat ik liever mijn tijd aan de bus besteed dan aan die Nissan) gedeeltelijk bij een leuke garage laten doen + keuren. Uurloon 150euro + 135 euro schokbrekers en ruitenwissers.

Dus gratis APK... doe mijn maar een eerlijke dokken APK.

Melchior
Dan heb jij gewoon dikke pech gehad en het verkeerde APK station te pakken gehad. Wij kregen vorig jaar ook kritiek op onze remleidingen. Beetje schuren, zwarte verf erover en het was oké. Niet dat wij spelen met onze veiligheid maar die leidingen waren in prima staat! En toen hadden we de Nationale Auto Kaart nog niet!
sanderschuringa
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007, 15:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door sanderschuringa »

Niek schreef:Sander,
Ook voor > 3500 kg ?? en zo ja hoe kom ik aan zo'n kaart ??
Niek
Boven de 3500 Kg weet ik niet zeker...
Gebruikersavatar
Niek
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 dec 2004, 20:48
Locatie: Oosterend

Bericht door Niek »

De NAK bericht het volgende:

"Geachte heer,

Helaas, ik moet u teleurstellen. wel is de kaart geldig voor auto's
onder de 3500 kilo.

Hartelijke groet,

Harold van der Hoeven
Nationale Autokaart Nederland BV"

Niek
sanderschuringa
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007, 15:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door sanderschuringa »

Niek schreef:De NAK bericht het volgende:

"Geachte heer,

Helaas, ik moet u teleurstellen. wel is de kaart geldig voor auto's
onder de 3500 kilo.

Hartelijke groet,

Harold van der Hoeven
Nationale Autokaart Nederland BV"

Niek
Ook wel logisch... Dan is het namelik een vrachtwagen :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten