Gordels

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

veiligheidsgordels

Bericht door Arnold Smeets »

Hi allemaal,

Voor een stukje tekst dat ik aan het maken heb ben ik in contact met de RDW (gaat helaas weer eens moeizaam maar dat is een ander onderwerp) maar tot nu toe is de RDW er wel heel erg zeker in dat bevestigingspunten van veiligheidsgordels gekeurd moeten worden, vermoedelijk (ik schreef al: het gaat moeizaam) door henzelf.

Nu zit ik er niet zo heel erg mee wanneer de RDW op formele gronden iets niet goed vindt, veel belangrijker is of je verzekeringsmaatschappij het er wel mee eens is. Als je na een claim een afwijzing krijgt omdat de bevestigingspunten niet goedgekeurd waren wordt het een vervelend dure zaak! Zie de kleine lettertjes in je polis waarin vast wel staat dat het voertuig en ook de bestuurder aan alle eisen moet voldoen.


Groet,


Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hoi Arnold,

Ik ben zeer benieuwd wat er uiteindelijk uit dat moeizame kontakt/corrospendentie gaat komen en of er ook uitspaken gedaan gaan worden. Lijkt mij voor onze zelfbouw club niet geheel onbelangrijk. Wellicht is het een stukje kopij waard voor de volgende uitlaatklep, dan hebben de forumlose leden er ook wat aan.
Groet,
Peter.
Vandaag is een Kadootje
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

verzekeren

Bericht door DVIII »

en kijk die verzekering gaat alleen zeuren ( oei, altijd) als de inzittenden verzekering wordt aangesproken , en die zou andere dingen vergoeden dan die dingen die al in de wettelijke aansprakelijkheid geregeld zijn.
Kan iemand mij uitleggen welke andere dingen, dan WA dingen de inzittenden verzekering dekt ( en wat relevant met de riemen te maken heeft)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten