APK station Groningen

Plaats reactie
wouters
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 apr 2008, 17:15

APK station Groningen

Bericht door wouters »

Beste mederijders (sleutelaars),

Augustus, dan moet het gebeurd zijn, de apk! Nu ben ik deze keer niet heel bang, maar aangezien ik nog weinig ervaring heb met de 508; zijn er mensen die een goed apk station weten in of net buiten de provincie Groningen? Liefst een die ervaring heeft met dit spul en er enigzins met gevoel mee omgaat. Eentje die goed keurt, maar niet zeurt (o die is alvast voor 5 december :)

Misschien is het sowieso leuk een apk lijst te maken? Op het forum voor mijn renault 4 hebben ze dat ook, kan wel handig zijn.

Alvast bedankt!
wouters
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 apr 2008, 17:15

Re: APK station Groningen

Bericht door wouters »

APK station gevonden! Zelf gezocht, en afgekeurd, SCHRIK, nou schrik niet zei de keurmeester, je moet alleen zorgen dat de rechtervoordeur van buiten ook open kan, ik kijk de man aan, vraag hem of hij een grapje maakt, maar neen! Gelukkig had ik net een slot van Bert Steenhuis gehad, maar had het palletje er niet op gezet. Dus bij de APK, palletje erop gezet zodat de deur van buiten open kan (maar niet opslot vanwege ontbreken sleutel), een keer schreeuwen "de deur kan open"! Zij kijken en afmelden :) En gelukkig zonder roetmeting, is wel weer zo fijn voor de motor! Ik zeg, zo is een apk nog bijna leuk, was weer reden om een taart te kopen!
Deze kan trouwens bij het lijstje "nieuwe regels" alle deuren moeten van buiten open kunnen vanaf 1 Mei vertelde de keurmeester mij!
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: APK station Groningen

Bericht door DVIII »

met als escape ! deurknop er vanbuiten af .... is het geen deur meer :wink:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
wouters
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 apr 2008, 17:15

Re: APK station Groningen

Bericht door wouters »

Zouden ze daar genoegen mee nemen? Dan moet je hem ook vast lassen denk ik, zodat ie sowieso niet open kan, dat mag wel, heb ik uit betrouwbare bronnen :P
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: APK station Groningen

Bericht door DVIII »

op het gebied van APK is geen enkele bron betrouwbaar.
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Detlev
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 apr 2006, 17:21
Locatie: De Bilt

Re: APK station Groningen

Bericht door Detlev »

wouters schreef:APK station gevonden! Zelf gezocht, en afgekeurd, SCHRIK, nou schrik niet zei de keurmeester, je moet alleen zorgen dat de rechtervoordeur van buiten ook open kan, ik kijk de man aan, vraag hem of hij een grapje maakt, maar neen! Gelukkig had ik net een slot van Bert Steenhuis gehad, maar had het palletje er niet op gezet. Dus bij de APK, palletje erop gezet zodat de deur van buiten open kan (maar niet opslot vanwege ontbreken sleutel), een keer schreeuwen "de deur kan open"! Zij kijken en afmelden :) En gelukkig zonder roetmeting, is wel weer zo fijn voor de motor! Ik zeg, zo is een apk nog bijna leuk, was weer reden om een taart te kopen!
Deze kan trouwens bij het lijstje "nieuwe regels" alle deuren moeten van buiten open kunnen vanaf 1 Mei vertelde de keurmeester mij!
Lijkt mij sterk dat dat voor mijn oldtimer uit 1969 ook geld met originele niet openende deur rechts.... :shock:
Chromen deurhandle is ook te mooi om te verwijderen trouwens.....
Mercedes 406 uit 1969
wouters
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 apr 2008, 17:15

Re: APK station Groningen

Bericht door wouters »

Nou ja, hoe het ook zij, ik kan er weer een jaartje tegenaan! Ik keek er ook raar van op, maar voor de keurmeester had het alleen maar nadeel om dat deeltje af te keuren, dus het zal vast een goede reden hebben :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten