Keuring voor de koop

Gebruikersavatar
a.de.boer
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 nov 2009, 12:38
Locatie: Zwervende

Re: Keuring voor de koop

Bericht door a.de.boer »

Of de originele motor zit er niet meer in.
Groetn,
Appie uut ..........

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Facebook
Blog
TOL
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2011, 09:22

Re: Keuring voor de koop

Bericht door TOL »

Gino schreef:Misschien is het handig als je de volgende keer weer iets op het oog hebt om eerst zelf eens te gaan kijken voor je de hulptroepen inschakelt ;-)
Heb alleen maar gevraagd om hulptroepen v.w.b. het technische gedeelte. Overigens is de afstand van boven in Nederland tot aan de Belgische grens (onderin Nederland) iets te ver om zomaar ff te gaan kijken. Je moet jezelf toch voorbereiden VOOR je heengaat. Vandaar ook mijn vraag:
TOL schreef:Ik zoek iemand die mij wil helpen met het "keuren" van een MB508.
Overigens is het niet zo dat ik niet technisch aangelegd ben, maar je kunt nou eenmaal niet alles weten. Ook ik leer nog iedere dag, zie maar weer hier op het forum. Daarbij komt nog dat de camper niet voor mij bestemd is maar voor mijn zoon, en die is bijna dagelijks met motoren techniek bezig. (racerij)
Maar goed zoals gezegd dit is hem niet geworden en gaat het ook niet worden. Het moet een bus worden die gewoon hard is. Ja ik weet dat het oudere wagens zijn en dat je best roest tegen komt, maar het is dan wel de vraag hoeveel. Eveneens moet de wagen achter 2 openslaande deuren hebben en ongeveer 6mtr in lengte zijn. Ook moet het camper gedeelte binnenin droog zijn. Misschien wel een beetje veel gevraagd, maar je kunt je geld maar 1 keer uitgeven. Ik heb op het camperforum al te veel ellende gezien waar je echt niet vrolijk van wordt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten