Keuring voor de koop

TOL
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2011, 09:22

Keuring voor de koop

Bericht door TOL »

Ik zoek iemand die mij wil helpen met het "keuren" van een MB508.
Het volgende is het geval. Ik heb een MB508 camper op het oog die, in eerste instantie op foto, er goed uitziet. Voordat ik de wagen APK wil laten keuren wil ik er een beetje zeker van zijn dat de wagen door de APK heen komt. Ik krijg er nl. geen APK bij en ik weet de reden welke hiertoe heeft geleid. Het is dus niet zo dat ik niet het e.e.a. kan constateren, maar ik ben zeker geen automonteur laat staan APK keurmeester.
Ik zoek dus iemand die mij wil assisteren bij het "keuren" en advies geven. Het gaat om de locatie: Tilburg.
Gebruikersavatar
Uil
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:57

Re: Keuring voor de koop

Bericht door Uil »

Ik kan je zeker niet helpen, maar kan de verkopende partij je hier niets over vertellen? Is de APK verlopen en is de 508 sindsdien geschorst, of is er echt afkeur voor de APK geweest? In dat geval is er nl. ook een rapport met de afkeurpunten.

Als dat er niet is, zou ik de verkopende partij vragen een APK uit te laten voeren (zonder reparaties). Dan heb je zwart op wit wat er aan scheelt. Zo duur is een APK nu ook weer niet.
Zelf klussen bij Arie en Nico.
TOL
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 apr 2011, 09:22

Re: Keuring voor de koop

Bericht door TOL »

@ Uil
Dank voor je antwoord.