Verzekering Camper?

Alle andere wettelijke zaken, o.a. BPM en Kentekenbewijs
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

Ik heb ze vandaag even gebeld i.v.m. voorlopige dekking. Heb nog geen taxatie. Zal dimex even bellen

Dennis
Gerard van Laar
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2005, 21:11
Locatie: Abcoude

Re: Betreft: Premie-opgave camperverzekering.

Bericht door Gerard van Laar »

L1 schreef:Zo dat is snel. Nu al de offerte binnen van WM de Jong. Gisteravond om half 10 verstuurt, vanmorgen half 11 binnen. Als ze ook zo snel uitkeren indien nodig.......... :lol:

Ben er niet van onder de indruk gekomen maar moet het eerst eens goed vergelijken met de huidige polis in Holland

Leen
Leen,

Ik heb goede ervaring met Combinet zoals je weet is mijn camper vorig jaar in Rome gestolen en gestript terug gevonden.
Combinet regelde na het indien van mijn claim snel een bedrag voor de reparatie van mijn camper.
De inboedelclaim werd naderhand ook netjes afgehandeld.
Ik heb een andere ervaring met mijn Reisverzekering Unigarant, deze keerde niets uit voor de gestolen kostbaarheden.
Reden de kostbaarheden lagen in het personencompartiment ????
Ik zou je Reisverzekering ook maar eens goed nakijken op deze bepaling.
Ik heb van de week geinformeerd bij de Europeese, deze vraagt alleen een deugelijk voorziening, dit is een kastje met een deur en een slot is niet verplicht.
Meer info in de komende Uitlaatklep.
Ben

Re: Betreft: Premie-opgave camperverzekering.

Bericht door Ben »

geen bericht
Laatst gewijzigd door Ben op 19 aug 2007, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

Ik heb een aparte kostbaarheden verzekering van Europeesche voor een paar ecxlusievere horloges. Buiten het feit dat ik die waarschijnlijk helemaal niet meeneem op vakantie is diefstal uit de auto volgens mij niet verzekerd.

Dennis
Gerard van Laar
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2005, 21:11
Locatie: Abcoude

Bericht door Gerard van Laar »

cowboydennis schreef:Ik heb een aparte kostbaarheden verzekering van Europeesche voor een paar ecxlusievere horloges. Buiten het feit dat ik die waarschijnlijk helemaal niet meeneem op vakantie is diefstal uit de auto volgens mij niet verzekerd.

Dennis
Je ben wel verzekerd in een auto indien de kostbaarheden niet in zicht en in het personencompartiment liggen.
Kijk maar in de voorwaarde van de Reisverzekering art. 24.2
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Dank voor uw verzoek voor een opgave.

helaas kunnen wij u echter geen premie verstrekken. De verzekeraar heft een aantal eisen gesteld aan de verzekeringen, die in het collectief mogen worden ondergebracht. Een van de eisen behelst het maximale gewicht van de camper. Deze is gesteld op 5.000 kg. leeggewicht. Het gewicht van uw camper komt hier boven uit.

Overigens is de premie, die u nu betaald, bijzonder scherp te noemen.

Met vriendelijke groet,

W.M. de Jong

Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

Ik ben meer dan tevreden over de service van adviesgroep combined en dhr. de Jong.

Op 24 maart word als alles goed is mijn 406 getaxeerd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten