Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Ervaringen (zowel positief als negatief) met bepaalde bedrijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door Admin »

Ik weet niet of de vestiging Tilburg representatief is voor alle filialen, maar ik ben bijzonder prettig geholpen bij dit Tyrecenter! Ik kwam met een elders gekochte band, maar dat was geen enkel probleem.
De Brabantse (je moet wel plat-Tilburg kunnen verstaan!) bedrijfsleider houdt de overenthousiaste medewerkers uit warme landen uitstekend in de tang waar dat nodig is (schroefdraad tappen met een vuistje en dat soort dingen...) :wink:

Toen bleek dat het balanceerapparaat niet met Amerikaanse maten overweg kon, zijn ze net zo lang creatief aan de gang gegaan tot ze een conus hadden gevonden die óók bruikbaar was om mijn wielen in te spannen. En achteraf bleken de banden ook nog gevuld te zijn met stikstof (dat stond bij nadere inspectie ook wel vermeld op hun website, maar dat had ik niet opgepikt).

Prijzen inclusief BTW: monteren € 13; balanceren € 30.50. En vriendelijk zijn en helpen in- en uitladen hoort er ook allemaal bij.
Voor een goed begrip: het gaat om wielen met 22.5" banden die je in je eentje niet optilt en waar klonten van 350 g lood normaal zijn....

Volgende band(en) voor één van onze voertuigen komen van Profile (Tilburg)!
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door Leo »

Admin schreef:Ik weet niet of de vestiging Tilburg representatief is voor alle filialen
Nee dus.

Ken je dat rampverhaal over de nieuwe voorbanden van Tranquilo nog?
Gekocht bij Profile Schagen die er een zooitje van maakten.
De problemen zijn toen zeer bevredigend opgelost bij Profile Zwaagdijk die gelukkig wél echte vaklui in dienst had.


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door Admin »

Da's natuurlijk de pest met zo'n keten. De kwaliteit staat of valt met het personeel.
En verder is het een momentopname: als een goede eerste monteur promoveert tot chef in een ander filiaal, kan het oorspronkelijke bedrijf binnen een paar weken helemaal inzakken :x
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door Bommes »

In Eindhoven ook goede ervaringen met een van de filialen
http://www.profile-dassen.nl
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door Frank.fjph »

Profikle Den Bosch was vroeger Bavo de Grijs, wat een hele goeie zelfstandig ondernemer was, gaf ook korting voor DL, en had ook banden voor de oude kleine busjes op vooorraad voor de Nomad club leden.

Na de opname in de keten hebben ze wel een veel mooiere werkplaats, en de oudste werknemer met 40 dienstjaren of zo werkt er ook nog een paar dagen.
En ik ben er nog steeds goed geholpen, maar het is wat je zegt: het valt of staat met de mensen en niet met de naam.

Frank
Gebruikersavatar
melvin
Berichten: 310
Lid geworden op: 07 okt 2010, 16:39

Re: Goed: Profile Tyrecenter (Tilburg)

Bericht door melvin »

ik ben ook zeer tevreden over profile tyrecenter van kleef te delft!
ik heb er samen met nog een paar mensen uit delft onze 508jes in onderhoud lopen.
als ik even geen ruimte of tijd heb iets te repareren breng ik de bus altijd naar hun en ze maken alles perfect, de werkplaatschef, een oudere man vind het altijd nog leuk om aan de oude bussen te sleutelen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten