Goed: trumareparatur.de

Ervaringen (zowel positief als negatief) met bepaalde bedrijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Goed: trumareparatur.de

Bericht door GerardM »

Onlangs begaf de Truma E2400 het; deed opeens niks meer. Kon er niks bijzonders aan de buitenkant aan ontdekken. Gebeld met de Gimeg, de importeur en die raadde aan de printplaat te vervangen, à raison van €245,-. Dat vond ik toch wat te gortig; dus zelf maar eens aan het meten geslagen en via het web een reparatiebedrijf in Duitsland gevonden. Email met probleembeschrijving gestuurd en snelle respons gehad; en per email wat meettips gehad om uit te vinden ofwel de kachel zelf, de printplaat of de ''thermostaat" defect was. Metingen wezen naar de kachel zelf, dus ding opgestuurd en binnen een paar dagen gerepareerd retour.
Defect was ontstaan doordat er via de schoorsteen water in de kachel was gekomen en daardoor wat bedrading was weggeroest. Ik kan me inderdaad herinneren dat ik in het voorjaar mijn bus erg enthousiast heb gewassen (doe ik anders nooit), met name ook bij de uitlaat van de kachel. Domdomdom dus.

Zeer tevreden klant dus, voor meer info over het bedrijf kijk op www.trumareparatur.de

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten