Victron Energy

Ervaringen (zowel positief als negatief) met bepaalde bedrijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Victron Energy

Bericht door De Rooie Reus »

Ik had problemen met mijn mppt en de leverancier Greeny Bros gaf niet thuis (koude douche!).
Maar, ik had ook contact opgenomen met Victron om te vragen of ik 'm op een of andere manier door kon meten.
Ze vertelden me dat ik 'm direct op mocht sturen en dat ze er meteen nieuwe software op zouden zetten. Vandaag kreeg ik bericht dat er een nieuwe onderweg is.

Ik wil Victron dan ook een warme douche geven omdat ze klantgericht werken heel normaal vinden! (Vanaf februari jl. wordt 5 jaar garantie gegeven.)
Met Greeny Bros wil ik niets meer te maken hebben.

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Victron Energy

Bericht door GerardM »

Was er een speciale reden waarom je het apparaat via Greeny Bros had aangeschaft ?

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: Victron Energy

Bericht door De Rooie Reus »

Er waren twee redenen: de prijs en het feit dat ze op een postbus bezorgen Gerard. Ik ging er vanuit dat het merk sowieso goed is. Wat voor ons belangrijk is dat het op onze postbus bezorgd wordt omdat we allemaal een fulltime baan hebben. Als het dan met bijvoorbeeld GLS bezorgd zou worden (niet op een postbus) kun we weer een eind gaan rijden om het op te pikken. Er valt dus een aantal online winkels af voor ons.

Groeten van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten