Bumper mercedes t1

Plaats reactie
veldhuijzen38
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 nov 2011, 20:18

Bumper mercedes t1

Bericht door veldhuijzen38 »

Hallo jongens,

Na een zoektocht van bijna een jaar heb ik inmiddels een stalen voorbumper op de kop kunnen tikken. Nu zoek ik ook nog het achterbumpertje rechts schadevrij en van staal.

Eventuele tips voor een sloop die nog iets heeft hoor ik ook graag! Oo ja, Bowie heeft niks meer liggen en Peter ve Wal helaas ook niet meer....

Foto's van bus (niet recent);

https://www.flickr.com/photos/martijnve ... 9430095364
Laatst gewijzigd door veldhuijzen38 op 13 sep 2016, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 390
Lid geworden op: 10 mei 2006, 12:43
Locatie: Scharwoude

Re: Bumper mercedes t1

Bericht door Rene »

Ik ben er ook naar op zoek geweest maar bijna niet te vinden. De mijne is vorig jaar door een Deen in elkaar gereden. Ik heb nu ook een plastic ding. Als je er een extra vind laat het me weten.
Gr Rene
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: Bumper mercedes t1

Bericht door Arno Z »

Kan lastig worden. Bij vd Wal (Schijndel) en BoWi export (durf de naam.bijna niet te noemen) heb je denk ik enige kans.
veldhuijzen38
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 nov 2011, 20:18

Re: Bumper mercedes t1

Bericht door veldhuijzen38 »

Zie de start post
veldhuijzen38
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 nov 2011, 20:18

Re: Bumper mercedes t1

Bericht door veldhuijzen38 »

Hallo jongens,

Na een zoektocht van bijna een jaar heb ik inmiddels een stalen voorbumper op de kop kunnen tikken. Nu zoek ik ook nog het achterbumpertje rechts schadevrij en van staal.

Eventuele tips voor een sloop die nog iets heeft hoor ik ook graag! Oo ja, Bowie heeft niks meer liggen en Peter vd Wal helaas ook niet meer....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten