Mercedes 609 te koop

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Berichten: 231
Lid geworden op: 14 jul 2009, 21:35

Mercedes 609 te koop

Bericht door Gerard Exis »

Wegens overcompleet verkoop ik de Mercedes 609 bus. De bus is nog steeds in leger kleuren dus moet voor het mooie overgespoten worden.
Op kenteken is de bus kampeerinrichting, maar dat is minimaal omdat ik de bus gebruikte voor het heen en weer rijden tussen Roemenie en Nederland voor het ophalen van voorraden voor de zaak. Dus eigenlijk koopt men een lege bus. Wel zit er een extra brandstoftank onder (RVS) met pomp zodat gemakkelijk 1400 km gereden kan worden zonder te tanken. Ook de bladvering achter is verzwaard zodat de bus niet achterover hangt als de watertank vol is :)

Het maximale totaal gewicht van de bus is 3490 kg, dus klein rijbewijs.
Bouwjaar 1987.

Ik vraag voor de bus 3000 euro en indien gewenst kan de bus voor een meerprijs van 1000 euro in de kleur gespoten worden naar wens.
Groeten Gerard. 609 + 1017 4x4

http://www.exis.ro
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Mercedes 609 te koop

Bericht door DVIII »

dat is geen overdreven prijs , maar het is geen oldtimer of wordt ooit oldtimer of vergis ik me nu
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Berichten: 231
Lid geworden op: 14 jul 2009, 21:35

Re: Mercedes 609 te koop

Bericht door Gerard Exis »

Of het ooit een oldtimer wordt, ik weet het niet. :roll:

Maar wat ik wel weet dat het een super betrouwbare bus is en waar je voor dat geld alle kanten mee op kan, je kan hem gaan verbouwen naar een nette camper-bus, je kan hem zo laten en afrijden (ben je wel een paar jaartjes zoet mee), kortom ik heb de prijs gebaseerd op een eerlijke, betaalbare start voor de nieuwe eigenaar.
Groeten Gerard. 609 + 1017 4x4

http://www.exis.ro
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Mercedes 609 te koop

Bericht door GerardM »

Volgens de huidige wetgeving zou die in 2027 dan oldtimer en belastingvrij worden...maar er kan nog zoveel gebeuren. Natuurlijk kan die als camper wel op kwarttarief.

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Mercedes 609 te koop

Bericht door Hanomaad »

Ik zou er wat foto's bij gooien.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten