Ook terug van vakantie

oa navigatie, route & ferry's
Plaats reactie
HenkWarmenhoven
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:16
Locatie: Valkenburg

Ook terug van vakantie

Bericht door HenkWarmenhoven »

Hallo sleutelaars,
Ook wij zijn weer terug van vakantie. Dit keer dicht bij huis gebleven. Berlijn, Praag, Wenen en via Dresden weer terug naar Berlijn. Tussendoor nog een paar natuurparken bezocht voor de broodnodige rust. Dit was onze eerste grote vakantie met de 508. Eerlijk gezegd best wel saai. Hij start altijd, en zolang het tankje vol is rijdt hij gewoon door. De eerste vakantie sinds 13 jaar zonder autopech. :D ( ja je leest het goed: we hebben 13 jaar elke vakantie pech gehad) Vorig jaar met de Land Rover nog 11 dagen gestrand gestaan nabij Bilbao. :( Maar het saaie went snel, het is toch wel zalig om gewoon de volle 3,5 weken vakantie te vieren. Totaal 3110 Km gereden zonder een druppel oilieverbruik. Dieselverbruik was precies 1 : 8,42. Voor zo'n bus best wel een nette waarde. In Dresden nog naar een stelplatz gekeken, wat een armoede zeg! De mensen vinden zichzelf vrij, maar zijn in mijn ogen gevangene van hun eigen (te beperkt?) budget. Wij hebben gemiddeld 18 euries voor een camping betaald, en dat heb ik er best voor over.
Maar waar het om gaat: Wat zijn wij verschrikkelijk blij met onze 508 ex-ambu!!
Groetjes,
Henk
Nostalgie is niet meer zoals vroeger.
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Ook terug van vakantie

Bericht door vanhooltje »

helemaal top henk! :D

Dus deze keer geen vieze handen in de vakantie :mrgreen:

grt peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Ook terug van vakantie

Bericht door Anton »

Hoi,

Welkom thuis!ben ook net weer terug van een tripje van anderhalve week en ga morgen weer op pad, voor hoelang geen idee.
Het is nu bijna najaar dus het weer word stilaan ook minder.
Het is toch wel erg fijn dat je niet hoeft te sleutelen onderweg, toch?
ik kan mij wel leukere dingen bedenken.

Wat dat voormalig Oostblok betreft daar was in die tijd amper wat te krijgen, mensen hadden wel geld maar er was bitter weinig te koop.
Bouwmarkten zoals hier daar hadden ze nog nooit van gehoord.
Ook is er al die jaren niets gedaan aan onderhoud aan wegen en huizen en gebouwen, een soort roofbouw en dat moet nu allemaal ingehaald worden.

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten