Met de Jonckheer 2,5 maand naar Portugal.

oa navigatie, route & ferry's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maxer
Berichten: 473
Lid geworden op: 30 sep 2007, 06:45
Locatie: Berkhout
Contacteer:

Met de Jonckheer 2,5 maand naar Portugal.

Bericht door Maxer »

Het verslag is te vinden op: http://www.touringcamper.nl/webmaster/Portugal-2010.htm

Een pechvrije reis van ruim 6000 km. Overal vrij gestaan dus geen cent naar de camping eigenaar! Dat houdt het ook betaalbaar. Wel zijn er in Aljazur 2 zonnepanelen geplaatst, BP, 370 watt 24 volt. Met een zg booster regelaar, wat 30% meer rendement oplevert.

Portugal is een prachtig land, na de kerst gaan we er weer heen!
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Met de Jonckheer 2,5 maand naar Portugal.

Bericht door DVIII »

mooie reis, mooi verslag. en ja jammer dat je maar twee+ maanden de tijd had. :wink:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
robert99
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 mar 2010, 18:33
Locatie: net buiten utrecht

Re: Met de Jonckheer 2,5 maand naar Portugal.

Bericht door robert99 »

Mooi he dat Portugal, vooral vanaf Sagres en dan de westkust naar boven richting Lissabon.
Zelf daar paar jaar geleden gestaan met de bus en hebben daar overwinterd 2 a 3 weken op de stranden van Costa Caparica (net onder Lissabon), stonden daar met 10-20 bussen en vrachtwagens. Was erg gaaf.

Mooie plek om wild te camperen is Zambujera da mar, je kan daar boven op de rots staan en genieten van het uitzicht en ondergaande zon! Zou zo weer terugwillen, als ik die mooie foto's zie van Portugal. Heerlijk relaxt landje en je kan erg veel wildcamperen. De Algarve sla ik meestal over, al die lelijke hotels..

Zuid Spanje heeft ook z'n mooie plekken, zal ze wel eens een keer posten!

Gr. Robert
MB 508
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten