Foto's Henk Warmerhoven.

oa navigatie, route & ferry's
Plaats reactie
HenkWarmenhoven
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:16
Locatie: Valkenburg

Foto's Henk Warmerhoven.

Bericht door HenkWarmenhoven »

Onderstaand bericht stond elders errug offtopic te zijn.
Maar de gelinkte foto's zijn zo mooi, dat ik het bericht verplaatst heb naar waar het eigenlijk hoort te staan.
Misschien kan Henk nog wat toelichting op die foto's geven?

Mvg, Leo, moderator.



Zoals ik ooit eerder op dit forum heb geschreven: Het was wel even wennen om na 13 jaar elk jaar een of meerdere keren pech te krijgen, onze nieuwe aanwinst, een MB 508 ex-ambu, het gewoon altijd doet.
Toch hebben we altijd veel lol met onze LR gehad. En door alle pech die we altijd hadden, hebben we ook veel nieuwe vrienden gekregen. Gek genoeg meestal Marokkanen die ook onderweg naar Marokko waren. (Ook wel de Heimwee karavaan genoemd) De vraag is eigenlijk of een Camper-opzetunit op dit forum ook mee mag doen? Kijk maar eens op http://www.mijnalbum.nl/Album=XTUFYTTS
Als je een paar foto's verder kijkt zie je onze LR omgebouwd als Pick-Up met Camper-unit.
Groetjes,
Henk
Nostalgie is niet meer zoals vroeger.
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Foto's Henk Warmerhuizen.

Bericht door Leo »

HenkWarmenhoven schreef:De vraag is eigenlijk of een Camper-opzetunit op dit forum ook mee mag doen?
Nou Henk, als ik 'm langs zou zien rijden zou ik denken: "Hé, een camper".
Verder mag ik aannemen dat op die Engelse oliemolen geen motormanagement zit? :twisted:

Dan is ie bij deze goedgekeurd voor dit forum. :lol:


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
HenkWarmenhoven
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:16
Locatie: Valkenburg

Re: Foto's Henk Warmerhoven.

Bericht door HenkWarmenhoven »

Hoi Leo,

Fijn dat mijn LR ook op het forum mag, dan ben ik nu dus met twee auto's lid :D
Wat die Engelse oliemolen betreft: Ik heb na 4 motoren te hebben vervangen, van pure armoe maar een Peugeot motor ingebouwd. Om precies te zijn een Indenor XD3, dus ook zonder motormanagement. We zijn nu aan het pakken voor een lang weekend Duitsland. Nabij Keulen is daar het 10e LR ambulance treffen. We worden daar gedoogd :D omdat we met onze twee auto's samen toch aan de eis voldoen. De MB 508 is een ambulance, maar geen LR. En de LR is weer geen ambulance. Snap je :roll:
Als ik wat meer tijd heb zal ik wat tekst en uitleg bij de foto's geven. De meeste zijn van Marokko, daar zijn we inmiddels 11 keer geweest.
Groeten, Henk
Nostalgie is niet meer zoals vroeger.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten