circumbendibus

oa navigatie, route & ferry's
Plaats reactie
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

circumbendibus

Bericht door DVIII »

voor mensen die graag naar een blog kijken van twee mensen en een 508 ambu .
de reis gaat door grote delen van azie en begint in oost turkije , erg leuke plaatjes en belevenissen en goed geschreven , wel in het engels !
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: circumbendibus

Bericht door Hanomaad »

Ik geloof dat je de link was vergeten, bij deze:

http://circumbendibus.org/

(denk ik dat je bedoelt)

En een stukje meer up-to-date is de Facebook pagina:

https://www.facebook.com/circumbendibus/?fref=ts
TeKnoID
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 feb 2008, 20:41

Re: circumbendibus

Bericht door TeKnoID »

Hey wat leuk, zie ineens dat er mensen via campertechnieken op onze website komen. Thanks!

Klopt met onze 508 wederom de wereld "rond". Vorige reis was via de zuidelijke zijde route naar India (www.the508perspective.com in het Nederlands :)) En ditmaal wilde wij het noorderlijk halfrond over, vanuit NL naar Maleisië en dan naar Noord Amerika. Maar zoals altijd met reizen moet je de plannen gewenst of ongewenst wijzigen. Nu hebben wij onze vriend voor de winter achter moeten laten in Kyrgizië en halen wij hem na de winter weer op. Nu met de ouderwetse rugtas in India, Bangladesh en Thailand.

Mochten er vragen zijn, stel ze vooral op onze facebook. Die gebruiken wij inderdaad het meest:
facebook.com/circumbendibus.

ajeto!
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: circumbendibus

Bericht door Hanomaad »

Leuke onderneming hoor. Ik lees net het verhaaltje op de website over Uzbekistan en hoe je verplicht elke derde nacht in een hotel moet verblijven, of in ieder geval daar moet registreren. Ik zou er helemaal hoorndol van worden, al die controle. Maar ik vind het super dat jullie dit een beetje pionieren met de camper, hebben vast een hoop anderen ook wat aan. Suc6!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten