Camperplaats Huissen

oa GOP's, campings, internet & vrije plekjes
Plaats reactie
Merijn Nuijten
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 apr 2007, 12:19
Locatie: Zeist

Camperplaats Huissen

Bericht door Merijn Nuijten »

Aan de rand van het Gelderse Huissen ligt een groot parkeerterrein. Hier mogen drie campers staan voor een periode van maximaal 3 x 24 uur. Er zijn geen voorzieningen aanwezig, de camperplaats is ook goed toegankelijk voor grote camper (ook vrachtwagens).

Vanaf de camperplaats loop je in een paar minuutjes het centrum in waar je boodschappen kan doen of een terrasje kan pikken. Als je de andere kant op loopt dan kom je bij het grindgat waar je in de zomer prima kan zwemmen.

Ernst heeft er afgelopen weekend gestaan, misschien wil hij vertellen wat hij er van vond :)

Mocht je zin hebben om de camperplaats uit te proberen, de koffie staat bij ons altijd klaar!
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Camperplaats Huissen

Bericht door Admin »

Helemaal met Merijn eens! Camperplaats in de categorie A-plus!

Houd er wel rekening mee dat de kortste weg (Tomtom) van de GOP naar Merijn en Peter via een erg smal weggetje loopt... De brede weg is vermoedelijk maar 200 m langer :oops:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Merijn Nuijten
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 apr 2007, 12:19
Locatie: Zeist

Re: Camperplaats Huissen

Bericht door Merijn Nuijten »

Hihihihi ja en dat smalle straatje is ook nog eens tweerichtingsverkeer. Het is me een keer overkomen dat ik met Bertha een grote vrachtwagen tegenkwam en toen mocht ik achteruit hahaha. Die 200 meter die je dan korter rijdt is de moeite niet :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten