Geen enkele L407D....

Onderweg een opvallend voertuig gezien... Zit de chauffeur ook op dit forum?
Plaats reactie
Merijn Nuijten
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 apr 2007, 12:19
Locatie: Zeist

Geen enkele L407D....

Bericht door Merijn Nuijten »

Hallo allemaal,

normaal gaat het er op dit stukje forum om welke mooie busjes je gespot hebt, maar dit keer wil ik het omdraaien. Ik ben namelijk op zoek naar mensen die net als ik in een oude van Gend en Loos L407D rijden met een schuifdeur rechtsvoor en het stuur aan de rechterkant. Tot nu toe heb ik er nog maar eentje gezien en dat was die van de familie Boessenkool op het voorjaarsweekend in Otterlo. Waar zijn de andere busjes gebleven??

Groetjes!

Merijn
Gebruikersavatar
KOERT
Berichten: 95
Lid geworden op: 19 jun 2007, 15:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door KOERT »

Wij hebben wel 'n L407D met schuifdeur, maar die zit rechtsopzij.
En ons stuur zit aan de GOEDE kant, sorry.

Groet,

Koert
------------------------------------------
Daimler (Mercedes) Benz L 407 DG 1978 met OM616
Merijn Nuijten
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 apr 2007, 12:19
Locatie: Zeist

Bericht door Merijn Nuijten »

Bedoel je dat de schuifdeur halverwege de camper zit? Niet helemaal voorin dus als bijrijdersdeur? Dan is het inderdaad niet dezelfde uitvoering. Helaas pindakaas.... volgens mij staan alle van Gend en Loos busjes ergens te verstoffen in een garage. Het lijkt me zo leuk om eens te zien wat anderen met dezelfde bus gedaan hebben om hem leuk in te richten.
Gebruikersavatar
evelyn25
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 mar 2006, 11:33
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door evelyn25 »

Zag een leuke ex-van gend en loos in alkmaar rijden. Deze had zijn buitenkant van hout voorzien wat in een soort golvende beweging was aangebracht, zag er tof uit, ik was helaas niet snel genoeg om met mijn telefoontje een fotootje te maken... :oops:
Gebruikersavatar
winand
Berichten: 1300
Lid geworden op: 02 sep 2006, 17:27
Locatie: Eindhoven

Bericht door winand »

Ik weet niet of het een van gent en loos busje betrof, of een ex UPS busje, maar ik heb iemand gesproken op Landjuweel festival / ruigoord.
Hij heet Anton en woont in Berlijn (gewoon een nederlander hoor). Hij had het stuur ook rechts en daar de schuifdeur.
[edit]
Eh.. herstel, links het stuur en daar (evenals rechts geloof ik) een schuifdeur.
[/edit]
De bus had een polyester neus die in zijn geheel openklapt (handig idee, wellicht kunnen we onze bussen zo ook ombouwen?)
De bus was niet direct als mercedes herkenbaar vanwege die neus. Hebben we het nu over hetzelfde model?
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

winand schreef: De bus had een polyester neus die in zijn geheel openklapt (handig idee, wellicht kunnen we onze bussen zo ook ombouwen?)
De bus was niet direct als mercedes herkenbaar vanwege die neus. Hebben we het nu over hetzelfde model?
Dat is een UPS. Postkoffer of alukoffer.

Dennis
Vinz
Berichten: 399
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:45
Locatie: Home is where you park

Re: Geen enkele L407D....

Bericht door Vinz »

BEETJE laat maar alsnog hier nog een van gend en loos bus, maar dan een 608 die bij het terug keuren als 508 op kenteken is gezet.
Een vriendin die ik ken heeft dezelfde, en iemand die ik niet ken maar wel laatste tegen kwam hebben ook allebei een 608 gend en loos bus. Ze zijn er dus nog wel.
Mercedes 813
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten