door gerotte wielbakranden
-
door gerotte wielbakranden
Van onze MB 508 zij de wielbakranden nogal ver doorgerot, weet iemand of hier overzetranden voor te krijgen zijn? En zoja waar?
Dit is voor ons ook de eerste keer zoiets ingrijpends..
Dit is voor ons ook de eerste keer zoiets ingrijpends..
-
- Arnold Smeets
doorgerotte wielbakranden
Mede lid Jan Juffer maakt hier polyester overzetstukken voor. Er is een voorzichtig plan de montage hiervan op het voorjaarsweekeinde 2007 te demonstreren.
Die stukken rotten nooit meer, de meningen zijn wel verdeeld of je dit nu wel of niet moet doen over metaal heen. Zoals het nu gepland is wordt het rotte metaal weggehaald en netjes afgewerkt.
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, polyester is leuk spul om mee te werken maar dit heb ik nog niet eerder gezien.
Groet,
Arnold
Die stukken rotten nooit meer, de meningen zijn wel verdeeld of je dit nu wel of niet moet doen over metaal heen. Zoals het nu gepland is wordt het rotte metaal weggehaald en netjes afgewerkt.
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, polyester is leuk spul om mee te werken maar dit heb ik nog niet eerder gezien.
Groet,
Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
-
wielbakken
dank voor de goede tips! En dinand zie je zaterdag weer! hahaha..
Nico&Lisette
Nico&Lisette
-
Ik heb het zelfde probleem maar dan met de voorkant van de wagen ,namelijk dat ze erg ver zijn doorgerot,ik heb alle slechte stukken weggeslepen en tijdelijk in de menie gezet .
Weet iemand of die jan juffer die overzetkappen ook maakt voor de voorste wielkasten want dan heb ik wel interesse voor die dingen.

Groeten John Hunnef
Weet iemand of die jan juffer die overzetkappen ook maakt voor de voorste wielkasten want dan heb ik wel interesse voor die dingen.

Groeten John Hunnef
-
-
je moet eens kijken op http://www.artaparts.nl
die hebben bijna alle plaatwerk voor onze wagens voor weinig geld :D :D
zo goed die site, bedankt!john hunnef schreef:je moet eens kijken op http://www.artaparts.nl
helaas hebben ze niet iets voor de neus (in de hoeken onder je raam)
-
-
- Contacteer:
Re:
Weet iemand een telefoonnummer van dhr. Juffer?john hunnef schreef:Ik heb het zelfde probleem maar dan met de voorkant van de wagen ,namelijk dat ze erg ver zijn doorgerot,ik heb alle slechte stukken weggeslepen en tijdelijk in de menie gezet .
![]()
![]()
Groeten John Hunnef
groet,
Jan.
- Detlev
Re: door gerotte wielbakranden
Deze berichten dateren nog uit de tijd dat dit het Dubbellucht forum was 8) , Jan Juffer is een lid van deze club die de overzetstukken maakte voor de leden. Of hij dat nog steeds doet weet ik eigenlijk niet, je hebt een pb'tje!
Mercedes 406 uit 1969
-
Een vriend van mij heeft ze ooit zelf gemaakt met een houten mal waar hij de plaat op klopte, heb de mal laatste keer nog gezien bij hem,maar heeft immiddels de 5608 verkocht.
Dus als er iemand interessew heeft kan iok hem bellen: liefhebbers: pb sturen.
Frank
Dus als er iemand interessew heeft kan iok hem bellen: liefhebbers: pb sturen.
Frank
-
Hallo kijk een op artaparts.nl
Daar kun je veel bestellen voor de oudjes.
Groetjes Theoke
Daar kun je veel bestellen voor de oudjes.
Groetjes Theoke