Ernst,PS Wat is een "Gouden Kooi"?
off topic: dat is een vreselijk programma

Laten we het maar over daglichtpanelen hebben.
Peter
Ernst,PS Wat is een "Gouden Kooi"?
ik dacht aan een mppt regelaar.doen we monokristallijn, polykristallijn of amorf?
Dan kom je er niet met 700 euri. :(Dennis en Nancy schreef:Eh,... 24V en 20 A per dag in de winter.
moeten we dan toch 700 euro gaan uittrekken voor een beetje fatsoenlijke opbrengst?
Dan zou ik de hele dag wel kunnen janken. :(en huil bittere tranen om je bankrekening..
Dan word de vraag hoe ik de windmolen met 1,20 meter doorsnee aan de bus moet gaan bevestigen.Leo schreef:Dan kom je er niet met 700 euri. :(Dennis en Nancy schreef:Eh,... 24V en 20 A per dag in de winter.
moeten we dan toch 700 euro gaan uittrekken voor een beetje fatsoenlijke opbrengst?
Lees ff een paar berichten terug wat Paul over de reeële opbrengst heeft geschreven en huil bittere tranen om je bankrekening..
Mvg, Leo.:D
Heeeeeeeeeel errug stevig.. 8)Dennis en Nancy schreef:Dan word de vraag hoe ik de windmolen met 1,20 meter doorsnee aan de bus moet gaan bevestigen.![]()
Dat is goed nieuws! Ik blijf met mijn 508 vaak ver van het zeewater (ook voor de 508 betermaar na 20 jaar had het zeewater toch kans gezien de boel te verzieken
Nee Leo,Nou, dan tóch maar gewoon de motor 20 minuutjes per dag laten draaien Peter?:twisted:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast