Op z'n smalst.

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
karogegro

Op z'n smalst.

Bericht door karogegro »

Vandaag samen met JR de auto volgestampt met houten schrootjes die uit onze woning komen (helaas, we verhuizen niet naar Groningen, dus ondergaat de toko een extreme make over) met de bedoeling deze te dumpen bij de vuilstort in het Nieuwe diep.
" goede morgen, ik heb een auto vol met hout".
" dag meneer, wat voor hout is het?", " nou ehh, van dat spul wat in bossen groeit en waar ze planken van maken en waar je dan allemaal mooie en praktische dingen van kunt maken!!!". Even is het stil, je moet nl in zo'n Mc Donalds paal lullen. Vervolgens klinkt uit de paal de ietwat geiriteerde stem van de vuilnisman " ik bedoel waar het hout voor gebruikt is geweest meneer", dus ik zeg tegen 'm " dit hout is twee generaties eerder gebruikt als afwerking van de bedstee in onze woning en wij waren van mening dat het wel eens tijd geworden was om de boel eruit te slopen en te vervangen voor een wat meer eigentijdse inrichting, schrootjes dus." Let op, nu komt het met leedvermaak doorspekte antwoordt. " Sorry meneer, dit valt onder bouw afval en kan alleen op door de weekse dagen tegen betaling gestort worden".
Ik had even nodig om dit antwoord te verwerken terwijl achter mij Freek (freek willem, dat zeg ik,.....) met z'n pc hoofd tractor staat te douwen om z'n zakje met batterijen in te leveren." ja maar, dit zijn gewoon schrootjes hoor, zonder gif enzo, nou ja, honderd jaar zware shag maar dat mag de pret niet drukken". " dag meneer, door de weeks en tegen betaling".
Dus ik kom thuis, pleur de hele handel weer in de tuin en zeg tegen m'n meisie " schat, de eerst komende twee jaar kunnen we lekker s'avonds de vuurkorf opstoken, want als er iets is wat ik verdom, dan is het betalen voor het dumpen van een lading schrootjes." Zijn ze nou helemaal van de pot ger..kt.
Toine.
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
hans regeling

Re: Op z'n smalst.

Bericht door hans regeling »

Was hij ook niet te vermurwen met een zakje gevuld met dat witte poeder.?????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
karogegro

Bericht door karogegro »

Ik realiseer me dat we hier in het Parijs van het Noorden een zeker imago hebben, en dat men tracht dit imago in stand te houden (wat overigens prima lukt, zonder dat men er moeite voor hoeft te doen), maar deze vuilnisman leek mij niet te vermurwen. Ik heb nog wel overwogen dat hout s'avonds over het hek te kieperen, maar dat vond mijn geliefde niet zo'n goed idee.
Toine.
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Saskia

Bericht door Saskia »

Gewoon lekker opstoken!
Afbeelding

groetjes van Saskia
KOERT
Contacteer:

Bericht door KOERT »

Gewoon hier online aanbieden.
Er gaat binnenkort vast wel iemand z'n bussie weer verbouwen... Lekker retro!
------------------------------------------
Daimler (Mercedes) Benz L 407 DG 1978 met OM616
A_A

Bericht door A_A »

Nou om eerlijk te zijn loop ik al een tijdje te denken om mijn plafond in de bus er uit te halen en schrootjes er in te zetten.

En tja betalen voor afval doen we hier in Steenwijk al jaren :-(

Maar moet je er nog vanaf dan ?
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
KOERT
Contacteer:

Bericht door KOERT »

Ik bedoel maar!
------------------------------------------
Daimler (Mercedes) Benz L 407 DG 1978 met OM616
A_A

Bericht door A_A »

Over afval prijzen gesproken, heb net 6 stoeltjes weg gegooid.
totaal 70 kilo, koste mij 14,08 euro :-(
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
karogegro

Bericht door karogegro »

Helaas, inmiddels is het meeste reeds, gelijk een paasvuur, al in de hens gegaan. Een dikke eeuw drogen doet die handel fikken als een gek :mrgreen:.
Toine
Frank.fjph

Bericht door Frank.fjph »

Er zijn ook dingen die je goedkoper nieuw koopt, dan er 20 cent de kilo voor betalen om ze tot wegverharding te laten malen,........juist ja door die zelfde gemeente van dat parkeerverbod.

Frank
Plaats reactie