Wat is er vandaag gebeurd?
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Wat is er vandaag gebeurd?
Vandaag de laatste hand gelegd aan onze herstelde website (sittig.nl). Door een hack werd elke bezoeker na vijf seconden doorgeleid naar een site met heel veel vleeswaren... Dat gebeurde alleen met Windows-gebruikers, dus ik kreeg het pas door toen ik een post op het Amerikaanse schoolbussenforum wilde illustreren met een plaatje op m'n site. Van de Hollandse bedorven zeden wisten ze al, maar dit sloeg alles :mrgreen:
Enfin, paar dagen aan het knippen en plakken geweest (had gelukkig een back up) en ... hij doet 't weer! Commentaar is uiteraard van harte welkom!
Enfin, paar dagen aan het knippen en plakken geweest (had gelukkig een back up) en ... hij doet 't weer! Commentaar is uiteraard van harte welkom!
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
-
Ik geloof dat ik mijn baan weer heb opgezegd.
Dennis

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Leo
- Site Admin
Er zijn meer bazen dan kerken Dennis.. :mrgreen:Dennis en Nancy schreef:Ik geloof dat ik mijn baan weer heb opgezegd.![]()
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Anton
Hoi Dennis,
Hoe komt dat zo?
Hoe komt dat zo?
Groet AntonDennis en Nancy schreef:Ik geloof dat ik mijn baan weer heb opgezegd.![]()
Dennis
-
Combinatie van een paar dingen.
Het alleen maar nachtdienst werken valt me zwaarder dan verwacht.
Een baas die enkel D0 wil betalen.
Het overgrote deel van de trekkers die ik moet rijden zijn te vies om in te werken, eten en slapen.
Ben bezig met een andere baas die wel fatsoenlijk wil betalen, een eigen trekker biedt en me dagritten laat doen met max 2 overnachtingen per week.
Dennis
Het alleen maar nachtdienst werken valt me zwaarder dan verwacht.
Een baas die enkel D0 wil betalen.
Het overgrote deel van de trekkers die ik moet rijden zijn te vies om in te werken, eten en slapen.
Ben bezig met een andere baas die wel fatsoenlijk wil betalen, een eigen trekker biedt en me dagritten laat doen met max 2 overnachtingen per week.
Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Anton
Hoi Dennis,
Op s 'nachts werken zijn we niet op in gesteld, daarom is het ook zo vermoeiend!
Maar wat is DO ?
Ik hoop dat je een goede baas vind, dat werkt wel zo prettig!!
Vaak word er in de cabine gerookt en als nietroker is dar bijzonder goor / smerig om daar dan in te moeten leven nee zou ik ook niet doen.
Succes!
Groet Anton
Op s 'nachts werken zijn we niet op in gesteld, daarom is het ook zo vermoeiend!
Maar wat is DO ?
Ik hoop dat je een goede baas vind, dat werkt wel zo prettig!!
Vaak word er in de cabine gerookt en als nietroker is dar bijzonder goor / smerig om daar dan in te moeten leven nee zou ik ook niet doen.
Succes!
Groet Anton
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Ik sta versteld: België loopt voorop!
We hebben een jongere Å koda Octavia Combi aangeschaft, de derde van dit model. Vanmiddag opgehaald. Mailtje naar verzekeringsagent. Antwoord: stuur maar even een scan van het aanvraagformulier voor de inschrijving (NL: kentekenbewijs).
Vijf minuten later: een SMSje van de computer van het ministerie uit Brussel "Your SKODA OCTAVIA has been registered on WEBDIV by ERARD VERZEKERINGEN NV. Numberplate KWG935 (SMS free of charge)"!!!
Niet naar het loket, geen postzegels plakken. Ze hebben het hier goed begrepen!
We hebben een jongere Å koda Octavia Combi aangeschaft, de derde van dit model. Vanmiddag opgehaald. Mailtje naar verzekeringsagent. Antwoord: stuur maar even een scan van het aanvraagformulier voor de inschrijving (NL: kentekenbewijs).
Vijf minuten later: een SMSje van de computer van het ministerie uit Brussel "Your SKODA OCTAVIA has been registered on WEBDIV by ERARD VERZEKERINGEN NV. Numberplate KWG935 (SMS free of charge)"!!!
Niet naar het loket, geen postzegels plakken. Ze hebben het hier goed begrepen!
Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- Bommes
- Contacteer:
DOA ken ik wel:Anton schreef: Maar wat is DO ?
Dead On Arrival
Maart dat zal dennis vast niet bedoelen

-
D is de salarisschaal. 0 is de hoogte van de trede. We hebben het dan over 9,81 bruto per uur. De toeslagen krikken het gelukkig wat op anders was het helemaal
. Ter vergelijking mijn security job verdiende 12,87 bruto ecxl toeslagen.
Dennis

Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- paulv
Hoi Dennis,
Das niet veel, maar ja je weet het, van werken wordt je niet rijk.
Zelf zijn we nu bezig in de tuin met een nieuw schuurtje (20m2), zie foto. Gewoon zelf
, met hulp van vrienden en de plaatselijke houtzagerij in Douglas (~ red cedar) 150 x 50 met een underlayment bekleding. Prijzen vallen hier best mee, kosten all-in denk ik € 3000,-.
Van de lente gaan we een echt houten huis zo bouwen, we kunnen nog hulp gebruiken.Dus als het je wat lijkt (of natuurlijk iemand anders), stuur maar een e-mail. Over een eventuele vergoeding kan ook gesproken worden.
Groeten, Paul
Das niet veel, maar ja je weet het, van werken wordt je niet rijk.
Zelf zijn we nu bezig in de tuin met een nieuw schuurtje (20m2), zie foto. Gewoon zelf

Van de lente gaan we een echt houten huis zo bouwen, we kunnen nog hulp gebruiken.Dus als het je wat lijkt (of natuurlijk iemand anders), stuur maar een e-mail. Over een eventuele vergoeding kan ook gesproken worden.
Groeten, Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door paulv op 24 okt 2008, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek altijd welkom!
- Leo
- Site Admin
Leuk hokkie in de stijl van het station Paul! :D
Ga je dat houten huis bij de rivier neerzetten?
Gelukkig mag ik je niet komen helpen, want ik jaagde je teveel op.. 8)
Ik deed je denken aan een stuurman ofzo. :mrgreen:
Ga je dat houten huis bij de rivier neerzetten?
Gelukkig mag ik je niet komen helpen, want ik jaagde je teveel op.. 8)
Ik deed je denken aan een stuurman ofzo. :mrgreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- paulv
Exact Leo, het huis komt aan de "rivier".
Mijn grote vriend
van de houtzagerij had me beloofd van het voorjaar te beginnen, toen voor de zomer, toen na de zomer(nou zeker!) maar er is nog steeds niks gebeurd.
Hier in Zuid-Frankrijk beginnen ze elke afspraak met "normalement en principe si tout va bien" en het went, ik reken nergens meer op en ben dankbaar voor alles.
Nu is de afspraak van de herfst, maar ik ben al blij als er wat gezaagd wordt. Vandaar dat ik het zelf maar ga bouwen in april-mei of zo, met wat hulp van vrienden
.
Om wat te oefenen hebben we een schuur in stijl van het station ontworpen en gebouwd en ik moet zeggen, het valt mee. Echt moeilijk is het niet als alles al op maat gezaagd is. Het is wel zwaar werk dus hulp kan ik best gebruiken.
Je mag wel komen helpen maar niet als stuurman, het tempo wordt aangepast aan de geografische ligging, met een warme lunch om 12.30u met 1/4 rode wijn (en/of water) 8) .
Groeten, Paul
Als het schuurtje klaar is (18 oktober openingsfeest
) stuur ik wel weer een foto.
Mijn grote vriend

Hier in Zuid-Frankrijk beginnen ze elke afspraak met "normalement en principe si tout va bien" en het went, ik reken nergens meer op en ben dankbaar voor alles.
Nu is de afspraak van de herfst, maar ik ben al blij als er wat gezaagd wordt. Vandaar dat ik het zelf maar ga bouwen in april-mei of zo, met wat hulp van vrienden

Om wat te oefenen hebben we een schuur in stijl van het station ontworpen en gebouwd en ik moet zeggen, het valt mee. Echt moeilijk is het niet als alles al op maat gezaagd is. Het is wel zwaar werk dus hulp kan ik best gebruiken.
Je mag wel komen helpen maar niet als stuurman, het tempo wordt aangepast aan de geografische ligging, met een warme lunch om 12.30u met 1/4 rode wijn (en/of water) 8) .
Groeten, Paul
Als het schuurtje klaar is (18 oktober openingsfeest

Bezoek altijd welkom!
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Paul en Marja,
's mooi geworden! En met 20 qm kun je nog eens een spa en een hark wegzetten
's mooi geworden! En met 20 qm kun je nog eens een spa en een hark wegzetten

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Daar staan we dan, op het binnenterrein van de Technische School van Deinze (bij Gent). Jaarvergadering van de BMHC.be .
Gisteren regende het katten en honden, vandaag heeft het paneel de accu's weer stevig bijgeladen

Gisteren regende het katten en honden, vandaag heeft het paneel de accu's weer stevig bijgeladen

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
-
terug van een week buitenland. 2 keer op naar Engeland verder veel Frankrijk en Belgie gezien.
Goed bevallen. Maandag naar kantoor voor afrondende gesprek.
Dennis
Goed bevallen. Maandag naar kantoor voor afrondende gesprek.
Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Bommes
- Contacteer:
-
of tenminste , Frengbenelux :mrgreen:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
- Bommes
- Contacteer:
-
Klopt ja, internationaal volume vervoer met een wisselbakken combi. 18,75 meter.
fatsoenlijk salaris! :P
Eigen auto en die mag mee naar huis.
2 nachten per week weg en een derde in overleg.
Veel foam, piepschuim, lege blikjes en flesjes naar brouwerijen etc etc.
Engeland ga ik nog niet rijden in verband nmet gebrek aan ervaring. Zat stijf van de stress achter het stuur. Al rijden die engelse aanzienlijk socialer en beter dan de gemiddelde belg.
Dennis
fatsoenlijk salaris! :P
Eigen auto en die mag mee naar huis.
2 nachten per week weg en een derde in overleg.
Veel foam, piepschuim, lege blikjes en flesjes naar brouwerijen etc etc.
Engeland ga ik nog niet rijden in verband nmet gebrek aan ervaring. Zat stijf van de stress achter het stuur. Al rijden die engelse aanzienlijk socialer en beter dan de gemiddelde belg.
Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Al rijden die engelse aanzienlijk socialer en beter dan de gemiddelde belg.
Even een klein misverstandje (vooroordeel) rechtzetten: de Engelsen rijden een stuk sneller dan de gemiddelde Belg, maar daarom niet per se beter en absoluut niet socialer. Je kunt als voetganger in België nog oversteken met een heel behoorlijke overlevingskans. Auto's stoppen hier voor voetgangers en fietsers. Kom daar elders eens om!
Dat de Belgen minder snel rijden, heeft alles te maken met de waanzinnige hoogtes van de bonnen hier :?
Even een klein misverstandje (vooroordeel) rechtzetten: de Engelsen rijden een stuk sneller dan de gemiddelde Belg, maar daarom niet per se beter en absoluut niet socialer. Je kunt als voetganger in België nog oversteken met een heel behoorlijke overlevingskans. Auto's stoppen hier voor voetgangers en fietsers. Kom daar elders eens om!
Dat de Belgen minder snel rijden, heeft alles te maken met de waanzinnige hoogtes van de bonnen hier :?
Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
-
Heb ik het woord snel ergens genoemd? Ik wil ook niemand beledigen of zo maar ik heb op 2 dagen belsj een aantal erg domme acties gezien. :shock: .
Voorbeeld: Provinciale 2 baans weg bij Wielsbeke. Ik rij mooi rechts met 75km, een personenauto blijft met dezelfde snelheid zo'n beetje links van me rijden. We naderen een stoplicht. Het stoplicht gaat van groen naar oranje. Nu zet die onozelaar zijn auto voor de vrachtwagen gaat vol op de rem voor het oranje. Het enige wat ik kon doen was vol op de rem. Ruimte was er niet. Een groot geluk was dat we net gelost hadden bij Quick step en leeg waren.
Zelfde actie nogmaals gehad nabij Nivelle!
.
Verder was het een grote puinhoop bij Brussel, de chaos was groter dan bij Londen mede door in/uitvoeg fouten en het elkaar niet gunnen van een meter ruimte.
Dennis.
Voorbeeld: Provinciale 2 baans weg bij Wielsbeke. Ik rij mooi rechts met 75km, een personenauto blijft met dezelfde snelheid zo'n beetje links van me rijden. We naderen een stoplicht. Het stoplicht gaat van groen naar oranje. Nu zet die onozelaar zijn auto voor de vrachtwagen gaat vol op de rem voor het oranje. Het enige wat ik kon doen was vol op de rem. Ruimte was er niet. Een groot geluk was dat we net gelost hadden bij Quick step en leeg waren.
Zelfde actie nogmaals gehad nabij Nivelle!

Verder was het een grote puinhoop bij Brussel, de chaos was groter dan bij Londen mede door in/uitvoeg fouten en het elkaar niet gunnen van een meter ruimte.
Dennis.
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Dat andere gedrag bij een geel verkeerslicht klopt wel.
Hier in België zegt de wet dat je moet stoppen voor geel; in Nederland betekent hert "kruispunt vrijmaken"... Ik weet dat toevallig omdat Sylvia hier haar theorie-examen heeft gedaan, anders was ik misschien m'n rijbewijs al eens kwijtgeraakt.
Hier in België zegt de wet dat je moet stoppen voor geel; in Nederland betekent hert "kruispunt vrijmaken"... Ik weet dat toevallig omdat Sylvia hier haar theorie-examen heeft gedaan, anders was ik misschien m'n rijbewijs al eens kwijtgeraakt.
Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
-
het is natuurlijk nooit verstandig kritiek te uitten over een bepaalde europeesche regio , en elk land heeft zo zijn gebruiken . en net als Ernst al zegt , het is de wet en de beboeting die het gedrag bepalen.
ik vind met de truck dat england tamelijk snel rijdt en in duitsland is dat juist andersom .
elke situatie is anders en hoe verder van huis , hoe meer ik rekening houd met onverwacht gedrag.
met de personenauto is het overal weer anders.
maar die van mij remt in zeer korte tijd (abs) en toch heb ik die nog nooit aangesproken. D.
ik vind met de truck dat england tamelijk snel rijdt en in duitsland is dat juist andersom .
elke situatie is anders en hoe verder van huis , hoe meer ik rekening houd met onverwacht gedrag.
met de personenauto is het overal weer anders.
maar die van mij remt in zeer korte tijd (abs) en toch heb ik die nog nooit aangesproken. D.
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
M'n vriendin is gister gezakt voor haar motorrijbewijs; moet je tegenwoordig 3x examen voor doen (1x theorie, 1x bijzondere verrichtingen en 1x praktijk) en de laatste heeft ze niet gehaald.
Eerst kreeg ze commentaar dat ze meer als een motor moest rijden (gaaaaaas) en toen ze dat deed reed ze weer te onvoorzichtig. Wat moet je daar nou mee... :? 3 november herkansing, hopelijk gaat het daar dan wel lukken! :)
Eerst kreeg ze commentaar dat ze meer als een motor moest rijden (gaaaaaas) en toen ze dat deed reed ze weer te onvoorzichtig. Wat moet je daar nou mee... :? 3 november herkansing, hopelijk gaat het daar dan wel lukken! :)
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
- Anton
Hoi,
Ik heb niet veel te melden, ik ben weer thuis na een weekje Duitsland.
Ik was in Nordhorn en Darfeld en Billerbeck, daar veel rond gereden met de fiets met iets.
s' Avonds naar de tv via de schotel (Leo nogmaals dank) gekeken.
Had na een uur rijden nog niet veel stroom op mijn hh-accu's. ( de fiets gaat op benzine)
Multiemeter er bij gepakt (je kunt toch echt niet zonder) en er achter gekomen dat het scheidingsrelais veel verlies had over de contacten dus die gaan we vervangen!
Ook de de bedrading is aan de dunne kant dus dat gaan we maar eens aanpassen.
Als het weer weer beter word ga ik nog weer op pad, waarheen ik zie het wel!?
Groet Anton
Ik heb niet veel te melden, ik ben weer thuis na een weekje Duitsland.
Ik was in Nordhorn en Darfeld en Billerbeck, daar veel rond gereden met de fiets met iets.
s' Avonds naar de tv via de schotel (Leo nogmaals dank) gekeken.
Had na een uur rijden nog niet veel stroom op mijn hh-accu's. ( de fiets gaat op benzine)
Multiemeter er bij gepakt (je kunt toch echt niet zonder) en er achter gekomen dat het scheidingsrelais veel verlies had over de contacten dus die gaan we vervangen!
Ook de de bedrading is aan de dunne kant dus dat gaan we maar eens aanpassen.
Als het weer weer beter word ga ik nog weer op pad, waarheen ik zie het wel!?
Groet Anton