Het wordt rustig op dit forum

Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door paulv »

Tuurlijk Ernst, met alle genoegen ga ik een eerste bijdrage leveren.

Ik weet ook wel dat er hier op het forum wat lieden rondlopen met een wel zeer eigenzinne kijk op hoe een camper er uit moet zien en functioneren, waaronder ikzelf, maar dat verhindert niet naar andermans oplossingen te kijken en het nodige hiervan mee te pikken.

Beter goed gejat dan slecht bedacht :mrgreen: .

Ieder moet maar zelf kijken en antwoorden maar wel met respect voor de ongetwijfeld verkeerde keuzes van anderen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gemoedelijk gaat lopen.

Groeten vanuit een vochtig Frankrijk :? , na Sinterklaas eindelijk naar Spanje 8) .

Paul
Bezoek altijd welkom!
zwerver
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 okt 2008, 10:24

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door zwerver »

ik waardeer dit forum om zn relaxte sfeer ,snap marius heel goed .
nieuwe posting leuk.zal mn best doen .
groet kees
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Frank.fjph »

@Leo,
Lees ik net dat er een exclusieve correspondent in Brabant door jou is benoemd, kan ik lekker rusten, :roll: :lol: :wink:

Frank
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Leo »

Tjah, om uit te rusten zal je tóch eerst wat vermoeiends moeten doen Frank.
Nou kan ik me niet heugen dat jij hier iets vermoeiends geschreven hebt, dus bij deze is de rustvergunning ingetrokken.:mrgreen:

Beroepschriften indienen bij de moderator/admin.
Dat ben ikke, dus bespaar je de moeite.. :twisted:


Wat zijn wij hier toch klantvriendelijk he?
We denken zelfs mee over het lichamelijk en geestelijk welzijn van onze leden..
Ze hoeven niet eens een bezwaarschriftje te schrijven, dat regelen we allemaal ff voor ze.. 8)



Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Bommes »

Ik zal straks ff een link naar dit forum op de voorpagina van mijn site zetten.
Niet dat mijn site zo geweldig is, maar hij brengt toch een 100 bezoekers per dag op.
Dus een linkje op de voorpagina er van (zoals er nu een link naar het campercafe staat)
zou misschien wat aanloop kunnen genereren.
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Bommes »

reeds gedaan zie voorpagina van mijn site (klik op de mooie foto hier onder..:) )
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Leo »

Onze dank is heftig doch voortreffelijk Marius.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door DVIII »

ah , net als bij conceptueele kunst , niet echt maar in je hoofd... :mrgreen:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Bommes »

Ondanks de rust op dit forum wil ik toch ff het volgende kwijt.

Ik vind de sfeer hier echt geweldig,
eerlijke mensen (voorzover ik dat kan beoordelen aan de schrijfsels)
geen al te grote ego's (sterke verhalen op het leuter veldje daar gelaten)
en echte kennis van zaken (en waar die te kort blijkt te schieten wordt dat eerlijk toe geven).

Oftewel hulde voor dit forum en de (kleine) groep gebruikers. :!:

Zo dat wilde ik ff kwijt, dan pak ik nu nog een pilsje en ga ik eens kijken
of mijn gummetje nog nodig is op dat drukke andere forum.. :evil:
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hallo beste forumbezoekers en snuffelaars op het 'net'.
Ik ben de laatste tijd ook nogal 'inactief'. Mensen hebben bij tijd en wijle ook andere bezigheden, laat het alsjeblieft geen 'must' worden. Uiteraard is het strelend als de inspanning die verricht worden gelezen en gezien worden.
Zelf ben ik via dbbl op dit forum terecht gekomen en ik beleef er nog steeds veel plezier aan op het moment dat ik de tijd heb om te kijken. Ik steek er ook vaak nog wat van op alhoewel ik het soms niet altijd kan volgen maw het gaat mijn petje soms te boven maar ik ervaar wel dat de kennis die gedeelt wordt oprecht is al snap ik niet altijd alles, 't intereseerd mij wel. Het weerhoud mij echter bij tijd en wijle wel van het plaatsen van een vraag want ik denk dat de meeste mensen niet voor nitwit versleten willen worden, ook niet op het net. De lastigheid is voor mij, dat het even duurt voor het kwartje valt en soms moet ik meermaals een soortgelijke vraag stellen voor het echt doordringt. Dat doe ik dan niet om eerder aangegeven reden. Ik wil echter wel aangeven dat ik mij hier altijd heb thuisgevoelt en de nodige, voor mij nuttige, informatie heb vergaard en heb toegepast, dank hiervoor.
Verder wil ik graag melden dat er 'kennelijk' vele forums te vinden zijn, via de diverse aangedragen links heb ik er een aantal bezocht. Toch kom ik elke keer weer terug bij de 'vieze handen' want dat is toch hetgeen waarvan ik gestart ben en waar ik tot dusver de meest waardevolle info heb weten te vergaren en waar ik de leukste kontakten, ook fysiek, heb leren kennen.
Af en toe, als ik weer moed heb verzameld en het gezin laat het toe, start ik weer met een nieuwe fase in het 'bouwen' van mijn ideale camper. Ik ben dan blij dat ik ongestoord over het forum kan 'snuffelen' en mijn geheugen weer even kan opfrissen om vervolgens toch weer een stomme fout te maken :oops:
Nee alle gekheid op een stokkie ik ben er blij mee en dat het af en toe een beetje rustig is neem ik op de koop toe. Sterker nog ik ben er zelfs blij mee, ik word zo wie zo een beetje gek van alle info die in dit digitale tijdperk voorhanden is en mijn ervaring is dat als je hier een vraag deponeert er uiteindelijk een bevredigend antwoord zal komen.
Het enige is dat je uiteindelijk wel zelf een keuze zal moeten maken, maar zoals de filosoof Sartre al zij: de mens is gedoemd om te kiezen! En ik ben er blij mee.
Dus wat mij betreft gewoon lekker door gaan:
't kan vriezen en 't kan dooien, campersleutelaars blijven toch wel eeuwig doorklooien!

Mvg Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Admin »

Fijn Peter, dat je wat nuttigs vindt op het forum, al is 't maar af en toe. Natuurlijk zijn er specifieke onderwerpen die voor de een wèl en voor de ander níet boeiend zijn.

Het zou jammer zijn als je een vraag binnenhoudt uit vrees voor nitwit versleten te worden. Als je dat al zou zijn (ik weet dat dat niet zo is, met jouw opleiding(en)) en je stelt géén vraag, dan blijf je 't ook :| Ik heb nog nooit iemand op dit forum horen uitvallen tegen iemand anders vanwege gebrek aan kennis, wel vanwege gebrek aan leergierigheid en vanwege de daarmee hand in hand gaande eigenwijsheid....
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Anton »

Hoi Peter,

Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden!
Ik zelf weet dat ik de wijsheid ook niet in pacht heb, maar wat ik weet wil ik wel kwijt / delen!
Als ik merk, en das moelijk, als het echt niet vertrouwd als iemand aan zijn auto gaat sleutelen wil ik hem dat ook wel zeggen, tis niet anders.

Dus, vraag wat je weten wilt en kom verder!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hoi Ernst en Anton,

Bedankt voor jullie reactie, het is ook bijna niet te doen om alles te snappen op vele vlakken. Echter als je er geen moeite voor wil doen door er vragen over te stellen zullen er vaak vraagtekens blijven hangen. Ik verslijt mijzelf nogal eens voor nitwit als ik weer eens iets verkloot heb of verkeerd heb aangepakt doordat ik het niet snapte of te snel voor het resultaat ging. Het heeft mij gelukkig niet weerhouden om toch telkens weer op zoek te gaan naar oplossingen en door te gaan, soms tegen beter weten in. Het heeft mij uiteindelijk wel veel opgeleverd; mooie reizen, enorme kicks als ik een reparatie of project met succes had afgerond en, uiteraard, ook vele nieuwe verwensingen, scheldwoorden en de nodige bulten, blaren, schrammen en blauwe plekken. maar dat is volgens mij 'all in the game'.
Verder ben ik hier, gelukkig, zelden verwijten, kwetsende opmerkingen of uitvallen tegengekomen. Als dat zo zijn geweest had ik, denk ik, allang afscheid genomen. Wat ik waardeer is dat er soms ook gezegd kan worden waar het op staat en dan kun je daar je voordeel mee doen of niet....
Dus voorlopig snuffel ik hier nog wel even door, als de tijd en omstandigheden dat toelaten.
De vragen borrelen vanzelf weer op, altijd weer nieuwsgierig naar mogelijke antwoorden en die antwoorden leveren vanzelf weer nieuwe vragen op. Zo is de cirkel weer rond en dat het soms wat rustig is... ik vind het wel prettig! want met duizende hits en bezoekers kan ik niet zo veel, heb soms al moeite om mijn eigen sociale netwerk te onderhouden.

Groet,
Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Hier nog zo'n inactieveling! ;)

Dat heeft meer met de staat van de Hanomag te maken denk ik, kan er nu ff niks meer mee en verder zit ik op m'n werk al zo vaak achter de PC dat ik daar 's avonds totaal geen zin meer in heb... M'n mail laat ik ook vaak verslonzen omdat ik de halve dag al zit te mailen af en toe! Gelukkig nu eindelijk een collega erbij dus ook weer eens wat leuke klusjes en slap ge-OH.
Dat 'pc-moe' is meer algemeen en heeft verder niks met dit forum van doen, ook die 2-3 andere fora (niet camper gerelateerd) waar ik wel eens rondscharrel ben ik al een maand niet geweest. Zie net dat mijn laatste bezoek 30-10 was... bijna een maand terug.

Groeten Jeroen (in winterslaap) :mrgreen:
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Admin »

Hoi Jeroen,

Als het weer mooi weer wordt, zeg maar hoe laat je gewekt wilt worden...
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

haha, gelukkig niet nodig, ik kreeg te horen dat ik nog zo'n 100 uur vrije tijd heb staan en die moesten op... of dat nog effe dit jaar kon?? Maar lekker niet meer in dit jaar, omdat ik nog zoveel werk heb wat gedaan moet worden, en dus eigenlijk niet gemist kan worden. Dus volgend jaar lekker eind maart/begin april een week of 2 vrij, m'n vader heb ik al gereserveerd en ook schoonvaders die nog aluminium van een gesloopte caravan heeft voor de onderkant dicht te maken staat paraat. Die laatste heeft ook nog een goed dakluik van precies dezelfde !$#$ maat als de mijne, zodat dat na 5 jaar lekkage ook eindelijk dicht is straks. Gelijk een mooie proefrit naar Fryslân.

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Leo »

Helemaal naar Friesland??? :shock:
Als dát maar goed gaat.. :mrgreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door vanhooltje »

Hallo forum!
Ik ben hier nog niet zo lang, maar vind wel de antwoorden die ik zoek.
Ik heb deze topic eens aandachtig door gelezen, want ik vond zelf dat er (de tijd dat ik hier ben) weinig leden zijn.
Ik zie drie of vier namen onder in staan, Heel anders dan op camper forum!
Maar goed, misschien een tip of aanwijzing als nieuweling hier:
1: Hetforum overzicht is erg uitgebreid en komt erg rommelig over. Ik moest eerst alles doornemen waar ik mijn vraag moest deponerren. Het overzicht ongaat je, veel dingen lijken op elkaar!
2: als je je vraag steld word er inderdaad door verwezen naar zoek opdracht. Maar neem van mij aan dat niet alle mensen weten wat het prs is wat ze willen vragen. B.V. een dinamo heet ook een generator of zoals somigge mensen zeggen stoom ding! kijk en dan is zoeken een hel. niet iedereen heeft verstand van techniek.
Help de man door een duidelijk advies waar hij presies naar moet zoeken, of link hem door in de zoekmachine.

Mensen hebben het meteen gehad dan je zit een avond te lezen en hebben nog nix, bij camperforum wordt dit opgepakt.
nu vind ik de antwoorden die ik hier krijg beter als in cf, maar duurt soms lang voordat je antwoord krijgt. Kompt natuurlijk doordat er weinig mensen dit forum bezoeken.

grt peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Anton »

Hoi Peter,

Ik ben het niet helemaal met je eens.

Peter schreef:

Maar goed, misschien een tip of aanwijzing als nieuweling hier:
1: Hetforum overzicht is erg uitgebreid en komt erg rommelig over.


Het forum is idd uitgebreid, er is heel veel te vinden, je moet je daar wel even de tijd voor gunnen.
Feit is ook dat antwoorden hier ten alle tijde goed zijn onderbouwd.
Antwoorden als : "ik denk dat.." kom je amper tegen!



2: als je je vraag steld word er inderdaad door verwezen naar zoek opdracht. Maar neem van mij aan dat niet alle mensen weten wat het prs is wat ze willen vragen. B.V. een dinamo heet ook een generator of zoals somigge mensen zeggen stoom ding! kijk en dan is zoeken een hel. niet iedereen heeft verstand van techniek.
Help de man door een duidelijk advies waar hij presies naar moet zoeken, of link hem door in de zoekmachine



Als je niet weet wat een dynamo is is het dan zinvol om daar vragen over te stellen?
Als je al niet weet wat het is is er dan kans dat je het antwoord begrijpt?
Als je dat al een stoomding noemt denk ik eerder aan een snelkookpan.


Mensen hebben het meteen gehad dan je zit een avond te lezen en hebben nog nix, bij camperforum wordt dit opgepakt.


Ik heb ook veel op dit forum gelezen tbv. mijn 608 en had geen moeite met het vinden wat ik weten wou.



Er zijn ook mensen die op meerdere fora de zelfde vragen stellen, ik en velen met, mij gaan echt niet op al die fora het zelfde antwoord tikken, het is hobby !!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door vanhooltje »

Tja anton ik denk dat jij een van de mensen bent met geduld, velen hebben dat niet.
Maar voor een leek komt het te masaal over, denk ik. Ik weet wat ik moet zoeken omdat ik net als jij technich onderlecht ben. Maar velen zijn dat niet.

Maar ik vind dat het forum overzicht te uitgebreid is, je zou dingen bij elkaar kunnen voegen onder een noemer en in het volgende scherm het op kunnen splitsen. De pagina is te groot, mensen zijn ongeduldig zoek kort vinden het niet en haken af.

grt, peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Leo »

Hoi Peter.:)

Dat het overzicht te lang is ben ik met je eens.
Dat komt voornamelijk omdat sinds kort het hoofdstuk "De ideale camper" is toegevoegd.
Dat hoofdstuk begint alweer aardig dood te bloeden en zal over een tijdje dezelfde weg gaan als andere stille onderwerpen: Het wordt samengevoegd onder 1 kop ter leering ende vermaek.


Wbt die ongeduldige bezoekers kan ik heel duidelijk zijn: Die hebben pech en horen hier niet thuis.
Als iemand zichzelf geen tijd gunt om ergens achter te komen kan ie beter naar een dure garage gaan.
Snelheid mag je verwachten wanneer je ergens zwaar voor betaald.
Hier zijn we slechts een stelletje vrijwilligers die (gratis) antwoorden wanneer het ons uitkomt.
Gelukkig zijn we niet afhankelijk van het aantal bezoekers, dus van mij mogen die flitsende personen hun geluk ergens anders beproeven.


Een leek mag hier altijd zijn vragen stellen wanneer hij er niet uitkomt.
Hier wordt niemand uitgelachen vanwege zijn gebrek aan kennis. Punt!
Kan ie óók meteen mooi het geduld oefenen dat onmisbaar is bij het sleutelen aan een ouder voertuig..:P

Het wordt echter hogelijk gewaardeerd wanneer die leek zich eerst een beetje probeert in te lezen. Er staan genoeg "onderwerpen voor Dummies" hier.



De zoekfunctie is -nét als bij ieder PhPbb-forum- helemaal klote.
Daar zullen we mee moeten leren leven. :(



De vergelijking met Camperforum is een beetje krom.
Dat forum is 13X zo groot als wij.
Wanneer je erg veel antwoorden in korte tijd wilt hebben moet je een vraag op cf stellen.
Alleen jammer dat je vaak een compleet technicus -met enorm veel tijd- moet zijn om het juiste antwoord eruit te filteren. :roll:
Ook zie je daar iedere paar maanden precies dezelfde vragen langskomen (met veeeeeel verschillende antwoorden).

Dat is de keuze die ieder forum voor zích maakt.
Wij verkiezen wbt de technische vragen/antwoorden kwaliteit boven kwantiteit.


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door vanhooltje »

hoi leo,
je schrijft: Hier wordt niemand uitgelachen vanwege zijn gebrek aan kennis. Punt!
je moet het niet zien dat ik dit forum aanval of zo hoor.
wat je schrijft( ik weet niet waar het van daan komt) zijn niet mijn woorden.
Ook ik had ff moeite om de juiste rubriek te vinden, maar ik weet net als jij waar je naar moet zoeken.
Omdat wij de juiste benamingen/onderdeel waar het bij thuis hoord weten.
Een leek weet dat niet.
Ik bedoelde alleen maar aan te geven dat het wat masaal overkomt.

En ja wat je zegt in de onderste alinia, daar ben ik het roerend met je eens!

grt, peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door Leo »

peter58 schreef:hoi leo,
je schrijft: Hier wordt niemand uitgelachen vanwege zijn gebrek aan kennis. Punt!
je moet het niet zien dat ik dit forum aanval of zo hoor.
Hoi Peter.
Zo zie ik het ook helemaal niet hoor.:)
Maar ik vind het zo belangrijk om te vermelden omdat veel leken hun vraag niet durven stellen uit angst dat ze worden uitgelachen.
Hier is dat niet het geval, en daar ben ik als moderator verdomde fel (en een beetje trots) op.
Zó fel dat ik het vermeld zodra ik maar kan.. :oops:
peter58 schreef:En ja wat je zegt in de onderste alinia, daar ben ik het roerend met je eens!
:D :D :D


Wbt de massale startpagina: Dat lost over een tijdje vanzelf weer op.


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
janvds
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 okt 2005, 16:54
Locatie: Amerongen

Re: Het wordt rustig op dit forum

Bericht door janvds »

Peter

Het klopt als je voor de eerste keer komt dat het rommelig overkomt, kom je hier vaak dan weet je de weg!

Dit forum is een van de weinige waar nog respectvol met elkaar om word gegaan.
Het is ooit begonnen voor de Mercedes dubbellucht, later zijn de andere hobbyisten erbij gekomen.

maar even spitten hier en je weet de weg!!

jan
jan vds
Hobby 600 1986
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten