Hallo allemaal, daar was ik weer.
Zo zaterdag is er de nieuwe olie opgekomen,olie filter vervangen,gaten schoon gemaakt(zaten maar hele kleine ringen in ,vorm van een Y ongeveer')
Oliebad filter gereinigt en de schaal ook.
Kwamen nog een stukje gare retour leiding tegen vanaf het grote brandstof filter dus ook vervangen.
Verstuivers er weer in gedraait en met moment sleutel op 6kg vast gezet.
Toen ontlucht(kon niet z'n nippel vinden dus door gepompt totdat het uit het kleine buisje kwam (retour van de verstuivers) en die buisjes weer op de verstuivers gedaan.
Daarna de harde brandstof leidings door geblazen met de compressor en ze aangesloten en op de kant van de verstuiver een kwart slag los gelaten.
Ook heb ik olie in het pompje gedaan met de rode dop...nog niet eerder gedaan.
Toen was het starten en wachten tot de diesel uit de leidings kwam en stuk voor stuk vast gezet.(bij de derde leiding wou die al bijna aan slaan :)
Toen dat allemaal gelukt was hebben we hem gestart dat die aan sloeg.. was eerst allemaal even beroert lopen(daarna liep die alwel lekkerder als daarvoor vond ik alleen rook was nog niet verdwenen maar nog geen stuk mee gereden dus ) maar gelijk er even onder gekeken voor lekage of iets... wat bleek de olie zeikt uit de brandstof pomp :? met een straaltje en helemaal als er iets gas gegeven word...(preciece plek weet ik nog niet) maar daar voor lekte hij dus niet omdat er helemaal geen olie in zat waarschijnlijk
Dus het liep niet allemaal vlekke loos helaas maar goed.. dus eerst volgende stap is de plek opzoeken waar die nu precies lekt op de pomp. Foto volgt nog van de onderkant van de pomp maar hoort er aan de onder kant van die pomp ook een soort cartertje te zitten of iets? of komt iemand dit bekent voor?
Goed totzover het verhaal weer :D
Alvast bedankt groetjes Mike