Clement schreef:
Of men dezelfde regel hanteert voor de zwaargewichten…? Als die ook als kampeervoertuig worden ingeschreven zie ik geen enkele reden van niet.
Ik wel!
Die 20 % van 3.500 kg is 700 kg; 20 % van 10.000 kg is 2.000 kg. En beide gewichten zijn enkel voor de reisbagage en de inzittenden...
Of zouden ze ervan uitgaan dat grotere voertuigen alleen door zwaardere personen worden gebruikt? Alles is mogelijk.
Gewichten/20 %-regel (België)
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Gewichten/20 %-regel (België)
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
-
Re: Gewichten/20 %-regel (België)
Had koning Boudewijn geen bergen bagage ? en een grotere auto ?
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Re: Gewichten/20 %-regel (België)
Dag Ernst,
Misschien verwarren we wel twee dingen.
Ik schreef dat ik geen enkele reden (wet, rondschrijven, enz) zie waarom de overheid diezelfde regel niet zou hanteren, amtenaren-logika dus, en dit als antwoord op je vraag van 12.08.09 @ 20.20 u onder viewtopic.php?f=15&t=4206&p=37245#p37245 :
Misschien verwarren we wel twee dingen.
Ik schreef dat ik geen enkele reden (wet, rondschrijven, enz) zie waarom de overheid diezelfde regel niet zou hanteren, amtenaren-logika dus, en dit als antwoord op je vraag van 12.08.09 @ 20.20 u onder viewtopic.php?f=15&t=4206&p=37245#p37245 :
Ik schreef zeker niet dat ik het een logische regel vind – ik vind zoiets zeker even onzinnig als jij. Maar misschien komt er wel een antwoord van een ervaringsdeskundige. En met mijn 3,5-tonner ben ik dat zeker niet.Admin schreef:………………..hanteren ze hetzelfde percentage bòven de 3500 kg?....................
Vriendelijke zwerfautogroeten.
Clement
Clement