gezamenlijke klus en stallingsruimte (regio noord brabant)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thorvald
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 dec 2004, 14:10
Locatie: Tilburg

gezamenlijke klus en stallingsruimte (regio noord brabant)

Bericht door Thorvald »

hallo,
ik ben Thorvald Sistermanns en kom uit Tilburg. Ik ben al 10 jaar 508 rijder maar heb de afgelopen 3 jaar mijn bus in een vaste staling gezet omdat de grijs kenteken regeling voor particulieren was vervallen en mijn bus wel heel veel geld ging kosten. Sinds een jaar is mijn 508 weer uit de langdurige stalling gehaald omdat hij old timer is geworden. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een stalling waar ik tegelijkertijd ook mag werken aan mijn bus en hem, als ik wil, op elk tijdstip kan ophalen om er iets leuks mee te doen. Hij moet tenslotte gebruikt worden en steeds mooier nu hij old timer is.

Bij de reguliere stallingen is dit niet mogelijk. Dus ben ik verder gaan kijken. Ik ben wel een aantal goedkope (lees; goedkopere) loodsen tegen gekomen maar deze zijn te duur en te groot om voor mijzelf alleen te huren.

Over het algemeen passen er tot 6 campers tegelijk in. en dan is er wat ruimte over voor 1 camper om aan zijn auto te werken.
In de omgeving Tilburg zijn vast en zeker meer dubbellucht bezitters die hier intresse in hebben. Daarnaast lijkt het me ook heel gezellig om in een loods te staan waar meer dusseldorfers staan. Kunnen we gebruik maken van elkaars expertise (of niet, het is maar welke tijd je erin wilt steken, geen verplichtingen zullen we maar zeggen)

De loods die ik heb gevonden voldoet aan:
350 cm roldeur,
stroom aanwezig, water ook handig !
totale vrijheid mbt in en uitgaan van voertuigen
mogelijkheid tot klussen (uitgezonderd lassen = verzekeringstechnisch niet mogelijk)

een prijs a 85 euro per bus per maand incl btw. dat is wel iets hoger als een reguliere stalling maar je hebt er ook veel meer mogelijkheden mee. Als we met zes bussen zijn dan moet het lukken.
mocht je intresse hebben dan mail me of bel me.

Thorvald sistermanns
06-47522084
pico.w2@gmail.com
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten