ongeidentificeerd electronisch onderdeel
-
ongeidentificeerd electronisch onderdeel
Ik vind in mijn ziekenwagen een zilvergrijze doos met 35-polige multistekker onder de zekeringenkast.
De enige identificatie die het ding draagt is enerzijds Bosch 0 265 105 015, anderzijds staat er ook de mercedes ster op met daarachter de aanduiding 008 545 68 32
Als ik wat google vind ik dat het om een electronisch stuurapparaat gaat... mar wat er juist gestuurd moet worden is niet direct duidelijk. Ik post nog een foto, maar alle ideëen zijn dus welkom.
Ludo
De enige identificatie die het ding draagt is enerzijds Bosch 0 265 105 015, anderzijds staat er ook de mercedes ster op met daarachter de aanduiding 008 545 68 32
Als ik wat google vind ik dat het om een electronisch stuurapparaat gaat... mar wat er juist gestuurd moet worden is niet direct duidelijk. Ik post nog een foto, maar alle ideëen zijn dus welkom.
Ludo
- vanhooltje
Re: ongeidentificeerd electronisch onderdeel
Eheuu ik weet niet wat het is :oops:
Maar als je de stekker er uit trekt en start(als hij dat doet) merk je vanzelf wat er niet werkt :P
grt peter
Maar als je de stekker er uit trekt en start(als hij dat doet) merk je vanzelf wat er niet werkt :P
grt peter
Groet, Peter
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op

- Maxer
- Contacteer:
In mijn bus zit ook een grote ronde stekker met heel veel pennetjes (ik heb ze niet geteld) en een dikke kabel. Toen ik hem loshaalde deed echt niets het meer . . . maar in jouw geval zal het wel iets voor het ambulancedeel zijn en dat heb je niet meer neem ik aan? Gewoon wat Peter zegt proberen, dan merk je het vanzelf.
- sotomar
Hallo
ik heb wel eens meegemaakt dat service voertuigen waren uitgerust met a.b.s.terwijl dat niet
seriematig was dit kastje (regeleenheid)zat toen ook een beetje lullig achter de zekering kast
dus wie weet mecedes heeft al vele jaren a.b.s. als belachelijk dure optie gevoerd
groeten Eric
ik heb wel eens meegemaakt dat service voertuigen waren uitgerust met a.b.s.terwijl dat niet
seriematig was dit kastje (regeleenheid)zat toen ook een beetje lullig achter de zekering kast
dus wie weet mecedes heeft al vele jaren a.b.s. als belachelijk dure optie gevoerd
groeten Eric
sugestie's zijn oplossingen in wording!
-
Ben er achter, het is dus idd blijkbaar een regelaar voor de ABS, heb de vraag gewoon in mijn beste duits gesteld aan de vorige eigenaar... de brandweer....
In ieder geval toch bedankt voor de inbreng!
Ludo
In ieder geval toch bedankt voor de inbreng!
Ludo
-
toch leuk om een echte abs te hebben , maar dat kun je toch ook merken als je remt op gras of sneeuw.
in elk geval geen belachelijke optie , misschien wel duur maar dat heeft de vorige eigenaar betaald :)
in elk geval geen belachelijke optie , misschien wel duur maar dat heeft de vorige eigenaar betaald :)
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Bij de NL brandweeruitvoering van MB was de ABS al snel standaard ( 1986??)
De kans dsat we die dus nu tegen gaan komen wordt groot...
Ja ja electronica van 25 jaar oud (oldtimer)
FRAnk
De kans dsat we die dus nu tegen gaan komen wordt groot...
Ja ja electronica van 25 jaar oud (oldtimer)
FRAnk
- sotomar
Hallo maar weer
ik bedoelde dat de optie veel te duur was en blijkt toch vaker voor te komen
overigens was de auto waarbij ik het tegenkwam ook al ouder weet het bouwjaar niet precies meer
de optie was er ook voor personen auto's ik geloof al voor 1980 maar ook toen bijna onbetaalbaar en zeer slordig ingebouwd de prijs voor pioniers zal ik maar zeggen gelukkig hebben die de weg vrij gemaakt voor betaalbare elektronica die helaas op wegwerp principe is gebouwd dus niks aan te knutselen
groet Eric
ik bedoelde dat de optie veel te duur was en blijkt toch vaker voor te komen
overigens was de auto waarbij ik het tegenkwam ook al ouder weet het bouwjaar niet precies meer
de optie was er ook voor personen auto's ik geloof al voor 1980 maar ook toen bijna onbetaalbaar en zeer slordig ingebouwd de prijs voor pioniers zal ik maar zeggen gelukkig hebben die de weg vrij gemaakt voor betaalbare elektronica die helaas op wegwerp principe is gebouwd dus niks aan te knutselen
groet Eric
sugestie's zijn oplossingen in wording!