Wat is er vandaag gebeurd?
-
Re: Wat is er vandaag gebeurd?
van zundapp tot kreidler , van malaguti tot gilera en mijn leukste ding was een Jamathi, met een 6/Minarelli blok met zundapp cilinder ( een beetje aangepast zullen we maar zeggen), afijn bijna elke brommer gehad die je kon krijgen.
veel plezier en veel sleutel-lol :D
en de meeste spullen kwamen uit de zaagmolenstraat bij ome Gé vandaan ( moest ik wel flink voor reizen)
veel plezier en veel sleutel-lol :D
en de meeste spullen kwamen uit de zaagmolenstraat bij ome Gé vandaan ( moest ik wel flink voor reizen)
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Puchje's, kreidler's, Honda's, suzuki's.......tssss, Het echte werk begint met Yamaha's FS1 of Zundapp KS125. Dikke 25MM mikunie carburateur, 125cc cillinder, 5bak, electronische ontsteking, hoge druk uitlaat en een voor een optimale snelheid gezellig tandwiel setje. O ja, en de holle delen van het frame vol gieten met cement (voor de broodnodige stijfheid :mrgreen: ). Die hoge druk uitlaat heb ik overigens zelf op de LTS in elkaar geknutseld vanaf tekening. Die werd zelfs als werkstuk beoordeeld en telde mee voor de eindcijfers :mrgreen: .
Toine
Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
-
Brommers,.... :mrgreen:
Na veel zeuren heeft moeders me een Vespa Ciao gekocht.
3 Weken later kon ik kiezen, stoeprand en de lantaarnpaal of de tegenmoetkomende auto.
De lantaarnpaal heeft gewonnen. :mrgreen:
Einde brommer periode.
Afgelopen weekend in Spanje onder valencia gestaan met de vrachtwagen. Op zondagmiddag na het eten in Aguilent komen we terug bij de vrachtauto. Op 300 mtr zagen we al iemand wegrennen,.... helaas niet voor zijn siesta. Raam lag eruit. De laptop 2 nieuwe gsm's en het mapje tankpassen weg.
De chihuahua en onze bullie waren in shock maar OK.
De dief heeft geen tijd gehad. De Nintendo DS, Canon camera, externe DVD drive, waeco omvormer, mijn eigen betaalkaarten heeft hij gemist. Godzijdank de TOMTOM ook. :oops:
De vrachtwagen stond bij de klant voor de poort geparkeerd waar 24 personeel rondloopt en security is.
Guardia Civil liet een uurtje op zich wachten. Hadden ze een goede reden voor, kwamen met een aangifteformulier in het engels waar ze het halve intranet voor hebben moeten afstropen. :shock: .
MAN Valencia heeft het raam vervangen, hadden eerst de foute kant meegenomen wat uiteraard niet paste.
Dennis
Na veel zeuren heeft moeders me een Vespa Ciao gekocht.
3 Weken later kon ik kiezen, stoeprand en de lantaarnpaal of de tegenmoetkomende auto.
De lantaarnpaal heeft gewonnen. :mrgreen:
Einde brommer periode.
Afgelopen weekend in Spanje onder valencia gestaan met de vrachtwagen. Op zondagmiddag na het eten in Aguilent komen we terug bij de vrachtauto. Op 300 mtr zagen we al iemand wegrennen,.... helaas niet voor zijn siesta. Raam lag eruit. De laptop 2 nieuwe gsm's en het mapje tankpassen weg.
De chihuahua en onze bullie waren in shock maar OK.
De dief heeft geen tijd gehad. De Nintendo DS, Canon camera, externe DVD drive, waeco omvormer, mijn eigen betaalkaarten heeft hij gemist. Godzijdank de TOMTOM ook. :oops:
De vrachtwagen stond bij de klant voor de poort geparkeerd waar 24 personeel rondloopt en security is.
Guardia Civil liet een uurtje op zich wachten. Hadden ze een goede reden voor, kwamen met een aangifteformulier in het engels waar ze het halve intranet voor hebben moeten afstropen. :shock: .
MAN Valencia heeft het raam vervangen, hadden eerst de foute kant meegenomen wat uiteraard niet paste.
Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
-
dikke chips dus , o en uit spanje kwam de Casal , een soort zundapp maar dan 80 cc ook leuk.
(negatieve ervaringen praten we liefst zo snel mogelijk overheen (sterkte ! ))
(negatieve ervaringen praten we liefst zo snel mogelijk overheen (sterkte ! ))
-
Wel 3 vette weken gehad met die Vespa,.....
Dennis
Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Bommes
- Contacteer:
hoezo brommertjes verleden tijd

Rijd er nog steeds op, okay alleen tijdens de vakanties.
Na het eerste jaar te hebben gekloot met te weinig POWAH
Dat resulteerde in het feit dat mijn vrouw constant de te steile hellingen moest oplopen.. :mrgreen:
Zit er nu een fijne 70cc op, wat andere tandieltjes in de eindoverbrenging, flink grotere sproeier...
Kan nu op normale wijze (lees met half gas) het auto verkeer in de steden bij houden.
Daarbuiten kan ik op de provinciale weg ook gewoon tussen de auto's blijven rijden en is er nu geen berg meer te steil voor het ding.
en over vrougah:
vespa si (2 keer)
vespa Ciao (gejat)
Honda camino
Honda MT
Honda vision
Honda nsr
Peugeot speedfight (gejat)
en van die allemaal was de speedfight het fijnste (hoefde ik niet aan te sleutelen, gewoon peut er in en gas er op) en de MT het leukste.
Met volle bepakking (tanktas, zadeltassen tent op het spatbord) naar luxemburg op vakantie met dat ding, en alle motorrijders zwaaien naar mij omdat ze dachten dat het een motor was.. :mrgreen:

Rijd er nog steeds op, okay alleen tijdens de vakanties.
Na het eerste jaar te hebben gekloot met te weinig POWAH
Dat resulteerde in het feit dat mijn vrouw constant de te steile hellingen moest oplopen.. :mrgreen:
Zit er nu een fijne 70cc op, wat andere tandieltjes in de eindoverbrenging, flink grotere sproeier...
Kan nu op normale wijze (lees met half gas) het auto verkeer in de steden bij houden.
Daarbuiten kan ik op de provinciale weg ook gewoon tussen de auto's blijven rijden en is er nu geen berg meer te steil voor het ding.
en over vrougah:
vespa si (2 keer)
vespa Ciao (gejat)
Honda camino
Honda MT
Honda vision
Honda nsr
Peugeot speedfight (gejat)
en van die allemaal was de speedfight het fijnste (hoefde ik niet aan te sleutelen, gewoon peut er in en gas er op) en de MT het leukste.
Met volle bepakking (tanktas, zadeltassen tent op het spatbord) naar luxemburg op vakantie met dat ding, en alle motorrijders zwaaien naar mij omdat ze dachten dat het een motor was.. :mrgreen:
-
Zal jullie mijn brommers besparen, maar ben wel sinds dit jaar op zoek naar zundapp of iets wat er op lijkt: Buddy seat nodig voor ons beiden. De 125 of 80 cc spreekt aan wegens klimvermogen in bergen. Zal dan wel tot motorrijbewijs halen leiden..........
Wie weet iets????
Plan B is een Sparta T-frame uit begin jaren 70, daar heb ik nl nog een goed opgevoerd blok met 4 bak van liggen....
FRank
Wie weet iets????
Plan B is een Sparta T-frame uit begin jaren 70, daar heb ik nl nog een goed opgevoerd blok met 4 bak van liggen....

FRank
- vanhooltje
Vandaag naar de hobby ruimte, wat denk je is er een stuk dak weggewaaid :shock:
Alles zijknat geregend
Heb een hoop schade, afkort zaag sluiting, vijf dozen festool schuurpapier naar de kl...
3 Dozen fijn schuur papier ook naar de maan, dozen met nietjes vol met water (zal wel gaan roesten), dozen met schroeven nat en uitelkaar gevallen. Verder kan ik in de werkplaats bijna niet meer werken, daar ik de eene zijde naar de anderre moest verplaatsen, en er geen ruimte meer is om te werken :(
Het lekkte al, en had al 2,5 maand geleden tegen de huurbaas( enkelle keren) gezegt dat tie het moest repareren
Maar de man onderneemt geen aktie, dus nu het dak er af, zowel van de loods als bij mij.
Ruzie in de hut, voorlopig krijgt tie geen huur meer
de Eikel.
grt peter
Alles zijknat geregend

3 Dozen fijn schuur papier ook naar de maan, dozen met nietjes vol met water (zal wel gaan roesten), dozen met schroeven nat en uitelkaar gevallen. Verder kan ik in de werkplaats bijna niet meer werken, daar ik de eene zijde naar de anderre moest verplaatsen, en er geen ruimte meer is om te werken :(
Het lekkte al, en had al 2,5 maand geleden tegen de huurbaas( enkelle keren) gezegt dat tie het moest repareren

Maar de man onderneemt geen aktie, dus nu het dak er af, zowel van de loods als bij mij.
Ruzie in de hut, voorlopig krijgt tie geen huur meer

grt peter
Groet, Peter
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op
Ook op

- Janneman
- Contacteer:
Vandaag de hobby ruimte verhuisd. De schuur waar ik in steutelde gaat tegen de vlakte, maar de schuur erlangs gelukkig niet dus zit alles nu daarin.
Maar ja als je kijkt hoeveel werk dat uiteindelijk allemaal niet is wordt je ook niet vrolijk. Twee zaterdagen gewerkt om er stroom aan te leggen, stopcontacten plaatsen, lampen hangen en nu nog een hele dag om alles erheen te krijgen. Maar goed, een beetje buiten dit forum want m'n camper staat daar niet eens alleen mijn racewagens.
Tja, vroeger en brommers. De eerste toen ik 11 was. gehad een stuk of wat mobylettes, een benelli, een typhoon, een sparta, een puch met belachelijk hoog stuur en enorme spatlap, 2 stuks zundapp met geforceerde koeling en eentje met luchtkoeling.
Eigenlijk de meeste lol met de mobyletjes, lekker uithonen, grotere zuiger, petje afvlakken en met een andre carburateur liep het dan toch vlot 70. Blokje kon dat wel hebben maar het framepje was na een paar maanden dan wel gaar. Maar ach voor noppes of hoogstens een paar cigaren had ik wel weer een andere.
Maar ja als je kijkt hoeveel werk dat uiteindelijk allemaal niet is wordt je ook niet vrolijk. Twee zaterdagen gewerkt om er stroom aan te leggen, stopcontacten plaatsen, lampen hangen en nu nog een hele dag om alles erheen te krijgen. Maar goed, een beetje buiten dit forum want m'n camper staat daar niet eens alleen mijn racewagens.
Tja, vroeger en brommers. De eerste toen ik 11 was. gehad een stuk of wat mobylettes, een benelli, een typhoon, een sparta, een puch met belachelijk hoog stuur en enorme spatlap, 2 stuks zundapp met geforceerde koeling en eentje met luchtkoeling.
Eigenlijk de meeste lol met de mobyletjes, lekker uithonen, grotere zuiger, petje afvlakken en met een andre carburateur liep het dan toch vlot 70. Blokje kon dat wel hebben maar het framepje was na een paar maanden dan wel gaar. Maar ach voor noppes of hoogstens een paar cigaren had ik wel weer een andere.
-----------------------
Groetjes,
Jan
Groetjes,
Jan
-
doffe ellende als je schuur wegwaait , maar ben je daar zelf ook niet een beetje bij , ik bedoel als je ziet dat het allemaal brandhout is moet je in feite anticiperen. (of kunnen .......)
leuk zo'n detail over de ruilhandel met sigaren , daar kon je dan een sparta of zo voor kopen. ben ooit heel lang bezig geweest op mijn 15'de een "royal nord" te scheiden van de bejaarde bezitter............ niet gelukt
leuk zo'n detail over de ruilhandel met sigaren , daar kon je dan een sparta of zo voor kopen. ben ooit heel lang bezig geweest op mijn 15'de een "royal nord" te scheiden van de bejaarde bezitter............ niet gelukt

- Detlev
Wij hebben nog steeds een Sparta V2, in mooie staat, uit 1970. In dezelfde groene kleur als de bus.....
Soms rijden we daar de halve provincie mee af op een mooie dag. 8)
Hier vlakbij in Houten had je Mouton (geloof ik) kwam ik als tiener al, ben daar een jaar of vier geleden nog geweest, die man en z'n vader hebben 10 tallen jaren brommers verzameld, het was een genot om daar over de zolders te struinen.....Wat opviel was trouwens de roest, bijna alles verroeste behoorlijk, behalve Sparta's vreemd genoeg. De meeste daarvan zitten nog prima in de verf.
Verder heeft Louise nog een Sparta motor uit de jaren 50, in concours staat, helemaal gerestoreerd en overigens te koop :D
Soms rijden we daar de halve provincie mee af op een mooie dag. 8)
Hier vlakbij in Houten had je Mouton (geloof ik) kwam ik als tiener al, ben daar een jaar of vier geleden nog geweest, die man en z'n vader hebben 10 tallen jaren brommers verzameld, het was een genot om daar over de zolders te struinen.....Wat opviel was trouwens de roest, bijna alles verroeste behoorlijk, behalve Sparta's vreemd genoeg. De meeste daarvan zitten nog prima in de verf.
Verder heeft Louise nog een Sparta motor uit de jaren 50, in concours staat, helemaal gerestoreerd en overigens te koop :D
Mercedes 406 uit 1969
-
Detlev,,
Is dat er een met een soort T-frame???, horizontale tank als frame en buddyseat erachter, mijne was rood, en ook 2V.
Als je een keer echt snel wil, mag je het 4 bakje wel lenen hoor.. :D :D
, was speciaal aangepast om in frame van een 2V te passen.
Heb er maar kort mee gereden, wel het rekord Amsterdam-Rotterdam gebroken (1:16) maar het werd me te link... :|
Frank
Is dat er een met een soort T-frame???, horizontale tank als frame en buddyseat erachter, mijne was rood, en ook 2V.
Als je een keer echt snel wil, mag je het 4 bakje wel lenen hoor.. :D :D

Heb er maar kort mee gereden, wel het rekord Amsterdam-Rotterdam gebroken (1:16) maar het werd me te link... :|
Frank
- dereiziger
- Wim
Peter ,
Da's balen man . :?
Als je hulp nodig hebt bij het redderen van gereedschap en materiaal , bel mij dan !
Groeten Wim
Da's balen man . :?
Als je hulp nodig hebt bij het redderen van gereedschap en materiaal , bel mij dan !
Groeten Wim
Groeten Wim
Kan je er vooruit in ? Dan kan je er achteruit weer uit !
Kan je er vooruit in ? Dan kan je er achteruit weer uit !
- vanhooltje
Hallo allemaal
Ehuuu dave Ik huur die ruimte, en het is zeker niet rot. De lekage heb ik 2,5 maand geleden gemeld, maar de huurbaas doet nix.doffe ellende als je schuur wegwaait , maar ben je daar zelf ook niet een beetje bij , ik bedoel als je ziet dat het allemaal brandhout is moet je in feite anticiperen. (of kunnen .......)
Dank Wim, maar is al gebeurd :DAls je hulp nodig hebt bij het redderen van gereedschap en materiaal , bel mij dan !
Groet, Peter
Ook op
Ook op

- Berthil
Hoi Peter,
Wat sh.t man.
Hopen dat de eigenaar nu wel snel actie onderneemt.
Leuk al die verhalen over brommers.
Ik heb ook heel wat petten gevlakt poorten uitgeboord enz.
Ook er veel plezier gehad, bommers opgevoerd voor de hele buurt.
De hele stoep onder de olie en mijn ouders vonden het allemaal goed, ik ben ze daan nog dankbaar voor.
Groeten Berthil.
Wat sh.t man.
Hopen dat de eigenaar nu wel snel actie onderneemt.
Leuk al die verhalen over brommers.
Ik heb ook heel wat petten gevlakt poorten uitgeboord enz.
Ook er veel plezier gehad, bommers opgevoerd voor de hele buurt.
De hele stoep onder de olie en mijn ouders vonden het allemaal goed, ik ben ze daan nog dankbaar voor.
Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
-
Ja Peter ik bedoel het ook niet kwaad ofzo , maar als de huurbaas niets doet zie je het misschien aankomen. ik huur ook wel eens een ruimte en dan kies ik zelf de zekerheid. dat bepaal je met de huurprijs, betaal ik veel dan verwacht ik ook veel en als ik weinig betaal dan ga ik of zelf het dak op of breng ik mijn zooi in veiligheid voordat het schade oploopt.
je bent tenslotte samen in zo'n deal gestapt en dan ben je samen vrij om je eigen invulling daaraan te geven.
maar alsnog is het balen voor je !! , mijn medeleven heb je .
je bent tenslotte samen in zo'n deal gestapt en dan ben je samen vrij om je eigen invulling daaraan te geven.
maar alsnog is het balen voor je !! , mijn medeleven heb je .
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Tsja, brommers. Behalve die Puchs (die na een poosje allemaal zo krom waren als een hoepel, met de wielen bijna naast elkaar i.p.v. achter elkaar) heb ik ook nog een Typhoon gehad (Nederlands fabrikaat met Italiaans blokje). Oerlelijk, maar vreselijk snel (na ingrijpen met de tandartsboor en het glasplaatje...). Achteraf begreep ik dat in die punt achterop, die ik zo foeilelijk vond, alle hinderlijke trillingen samenkwamen en dat het ontwerp z'n tijd ver vooruit was...
Ik reed in die tijd wel eens van Den Haag naar Amsterdam (binnendoor, door de polder), samen met een goede vriend met een Berini Jeunesse. Dat was een fraai machien, hij hield 'm ook in showroomconditie. Maar geen streep harder dan 45! Mijn Typhoon haalde ongeveer het dubbele. Meestal spraken we dan af bij de friettent op het Hoofddorpplein, anders kreeg ik pijn in m'n pols van het gas inhouden
Ik reed in die tijd wel eens van Den Haag naar Amsterdam (binnendoor, door de polder), samen met een goede vriend met een Berini Jeunesse. Dat was een fraai machien, hij hield 'm ook in showroomconditie. Maar geen streep harder dan 45! Mijn Typhoon haalde ongeveer het dubbele. Meestal spraken we dan af bij de friettent op het Hoofddorpplein, anders kreeg ik pijn in m'n pols van het gas inhouden

Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
- vanhooltje
Brommers :shock:
Ook ik heb daar de nodigge ervaring mee :mrgreen: mobiletten die 90km/u liepen, vaak niet lang :shock:
Ook nog een tomas gehad, over voeilelijk gesproken Ernst
Ik had in die tijd een kasal zag er bijna net zo uit als een creitler, met dit verschil dat het motorblok hoger hing.
Je kon er gemakkelijk terein mee rijden, wat ik ook regelmatig deed.
Het had 5 versnellingen en reed maar liefst 110km/u, ben verschillende malen gepakt door de juut :mrgreen:
Maar die begrepen niet hoe dat ding zo hard kon, ze kregen hem niet harder als 60. het geheim zat um in de versnellingen.
Dat ging als volgd, 1 omhoog, 2/3 naar omlaag tot daar begrepen ze um wel, de vier zat um in het pookje naar het motorblok drukken en omhoog daar zaten de 4 en 5 verstopt :mrgreen:
Hij was wel opgevoerd, ik was meestal de carbo en de exspantie uitlaat kwijt bij de juut :mrgreen: maar daar was gemakkelijk weer aan te komen.
grt peter
En dave, ik betaal zat dus mag ik ook wat verwachten.
Ook ik heb daar de nodigge ervaring mee :mrgreen: mobiletten die 90km/u liepen, vaak niet lang :shock:
Ook nog een tomas gehad, over voeilelijk gesproken Ernst

Ik had in die tijd een kasal zag er bijna net zo uit als een creitler, met dit verschil dat het motorblok hoger hing.
Je kon er gemakkelijk terein mee rijden, wat ik ook regelmatig deed.
Het had 5 versnellingen en reed maar liefst 110km/u, ben verschillende malen gepakt door de juut :mrgreen:
Maar die begrepen niet hoe dat ding zo hard kon, ze kregen hem niet harder als 60. het geheim zat um in de versnellingen.
Dat ging als volgd, 1 omhoog, 2/3 naar omlaag tot daar begrepen ze um wel, de vier zat um in het pookje naar het motorblok drukken en omhoog daar zaten de 4 en 5 verstopt :mrgreen:
Hij was wel opgevoerd, ik was meestal de carbo en de exspantie uitlaat kwijt bij de juut :mrgreen: maar daar was gemakkelijk weer aan te komen.
grt peter
En dave, ik betaal zat dus mag ik ook wat verwachten.
Groet, Peter
Ook op
Ook op

- Leo
- Site Admin
In navolging van Berthil heb ik vandaag ook een lelijk wagentje gekocht. :P
Natuurlijk weer het fototoestel vergeten, dus jullie moeten het even doen met een onduidelijk plaatje. :oops:
Zodra hij op het erf staat komt er wel iets beters in een eigen topic.
Het is een Magirus Deutz 135 D 11 A.
En dat staat voor 135pk, normale cabine, max 11ton, vierwielaandrijving.
Het beest is voorzien van een luchtgekoelde Deutz V6 motor, type F6L312.
Mijn eerste rij-impressie: Karretje voor dubbelclutchende mannen met dikke armen die voorzien zijn van prima oorbescherming.
Vrij vertaald:Het ding heeft een ongesynchroniseerde bak , géén stuurbekrachtiging en maakt een allejeezusse teringherrie van binnen..
Fun dus..:mrgreen:
Mvg, Leo.:D
Natuurlijk weer het fototoestel vergeten, dus jullie moeten het even doen met een onduidelijk plaatje. :oops:
Zodra hij op het erf staat komt er wel iets beters in een eigen topic.
Het is een Magirus Deutz 135 D 11 A.
En dat staat voor 135pk, normale cabine, max 11ton, vierwielaandrijving.
Het beest is voorzien van een luchtgekoelde Deutz V6 motor, type F6L312.
Mijn eerste rij-impressie: Karretje voor dubbelclutchende mannen met dikke armen die voorzien zijn van prima oorbescherming.
Vrij vertaald:Het ding heeft een ongesynchroniseerde bak , géén stuurbekrachtiging en maakt een allejeezusse teringherrie van binnen..
Fun dus..:mrgreen:
Mvg, Leo.:D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Detlev
Krijgen we nou Leo??? Nieuwe plannen?
Maar foeilelijk kan ik ook deze niet noemen, integendeel, erg mooi!
@Frank: Inderdaad, maar laat dat blokkie maar zitten, we hebben enkele jaren nodig gehad om 't ding weer goed te laten lopen......Uiteindelijk bleek het blok met verkeerde onderdelen in elkaar te zitten (is lang verhaal, ga ik niet meer na vertellen....) We zijn het langzaam rijden wel gewend van de mercedes bus :D Enige reden zou zijn dat een V2 niet lekker een berg opkomt, zou een V3 wel makkelijk zijn. Dan zou ie ook meekunnen op reis.
Maar foeilelijk kan ik ook deze niet noemen, integendeel, erg mooi!
@Frank: Inderdaad, maar laat dat blokkie maar zitten, we hebben enkele jaren nodig gehad om 't ding weer goed te laten lopen......Uiteindelijk bleek het blok met verkeerde onderdelen in elkaar te zitten (is lang verhaal, ga ik niet meer na vertellen....) We zijn het langzaam rijden wel gewend van de mercedes bus :D Enige reden zou zijn dat een V2 niet lekker een berg opkomt, zou een V3 wel makkelijk zijn. Dan zou ie ook meekunnen op reis.
Mercedes 406 uit 1969
- Leo
- Site Admin
Niks nieuwe plannen Detlev, gewoon een boodschappenwagentje voor de leut. 8)
- vanhooltje
Mooi bak Leo :D
Maak je hier ook een camper van? je had zeker nog niet veel te doen :mrgreen:
En dubbel klutsen, leuk man. en oorkleppen heb je vast wel.
grt peter
Maak je hier ook een camper van? je had zeker nog niet veel te doen :mrgreen:
En dubbel klutsen, leuk man. en oorkleppen heb je vast wel.
grt peter
Groet, Peter
Ook op
Ook op

- Leo
- Site Admin
Het is al een camper Peter.
En zo te zien zit er alles in: Kachel, boiler, koelkast enzo.
Of het allemaal werkt is een tweede, maar da's van later zorg.
En zo te zien zit er alles in: Kachel, boiler, koelkast enzo.
Of het allemaal werkt is een tweede, maar da's van later zorg.

- paulv
Mooie bak Leo, maar ken Resi dat wel hendelen?, deze is zeker niet luchtgeveerd denk ik dan :mrgreen: .
Iets heel anders dan die 303, dit is meer iets voor in Portugal.
Oh oh, ik snap het al, dat wordt daar het boodschappenautotje :D .
En, hoe zit het daar nou mee
, over 3 weken gaan we weer die kant uit. Zie we jullie nog ergens in die hitte 8) ?
Mvg. Paul
Iets heel anders dan die 303, dit is meer iets voor in Portugal.
Oh oh, ik snap het al, dat wordt daar het boodschappenautotje :D .
En, hoe zit het daar nou mee

Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!