Hallo,
Iemand enig idee of ik mijn differentieel kan voorzien van sperren om in het terrein wat beter weg te komen als ik weer eens vast zit?
Ik heb een 207d uit 1980.
Groetjes,
Virgil.
sper op differentieel bouwen
- virgil
sper op differentieel bouwen
Super bussie!!
- Goldwingh
Re: sper op differentieel bouwen
Heb je wel eens geprobeerd om met je handrem te werken ? Dan kun je het vrij draaiend wiel in bedwang houden.
Groet Henk
Groet Henk
Groet Henk MB609
- virgil
Hoi.
Ja dat handrem truckje pas ik regelmatig toe als ik weer eens ergens wegzak of niet wegkom in de sneeuw. Maar het werkt niet altijd even goed. Het zou soms beter zijn als beiden wielen lekker meedoen op 100%. Ik heb in het verleden op een Volvo truck gereden met een sperdif en dat was toch wel heel erg handig soms.
Ik zie veel sites met verschillende soorten en vraag me af of dat er bij mij op zou kunnen.
Het zijn tenslotte een soort bedrijfsvoertuigen ik kan me voorstellen dat het leverbaar zou zijn.
Groet. Vir.
Ja dat handrem truckje pas ik regelmatig toe als ik weer eens ergens wegzak of niet wegkom in de sneeuw. Maar het werkt niet altijd even goed. Het zou soms beter zijn als beiden wielen lekker meedoen op 100%. Ik heb in het verleden op een Volvo truck gereden met een sperdif en dat was toch wel heel erg handig soms.
Ik zie veel sites met verschillende soorten en vraag me af of dat er bij mij op zou kunnen.
Het zijn tenslotte een soort bedrijfsvoertuigen ik kan me voorstellen dat het leverbaar zou zijn.
Groet. Vir.
Super bussie!!
-
leverbaar zeker, voor een bedrag van rond de zevenduizend euro.....
maar die handrem is toch wel een prima alternatief , desnoods maak je twee aparte handles
maar die handrem is toch wel een prima alternatief , desnoods maak je twee aparte handles

Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !