Vakman gezocht voor aansluiten/leggen electro-deel
-
- Contacteer:
Vakman gezocht voor aansluiten/leggen electro-deel
Hoi mensen,
Ben op zoek naar een "vakmannetje" die in mijn camper in aanbouw d'n elektriek even goed wil aanleggen/aansluiten. Het is een Mercedes 208D (TN-601) van 1992, zie http://www.onze-camper.eu Uiteraard tegen een goede en ruime vergoeding!!!
Heb zelf al kabels getrokken voor verlichting ed, da's niet het probleem. Maar ik wil alles op 12v hebben draaien en als ik lossta moet dat vanaf de huishoud-accu gaan maar als ik aangesloten sta op 220v moet het automatisch van een 12v voeding verlopen. Daarnaast wil ik dat de huishoudaccu wel mee opgeladen wordt tijdens het rijden maar niet dat de startaccu leeggetrokken wordt door het huishoud deel. Daarnaast wil ik ook een zonnepaneel op mijn dak die als ik los sta de huishoudaccu onderhoudt.
Ik heb niet veel verbruikers, wat LED lampen voor aan het plafond, een C2 Thetfort toilet en een koelkastje op 12v en/of 220v.
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus het deel tot en met de uitgangen waarop ik de verbruikers aan kan sluiten. Vanaf daar kan ik eenvoudig zelf de koelkast, het toilet en de verlichting etc aansluiten met de bedrading die er inmiddels al ligt. Ik zoek dus iemand die de "bron" voor me kan regelen.
Wie kan me helpen en wie heeft er zin dit in brabant (waalwijk) te komen aanleggen op de (verwarmde en verlichte) lokatie waar mijn campertje staat? Ik ben er elke avond en vrijdags en zaterdags overdag.
Ik heb tot nu toe geroepen dat ik het zelf wilde doen, maar ik durf er toch niet aan te beginnen. Ik kan veel maar merk dat ik op dit gebied gewoon kennis (en durf) tekort kom!
Voordat ik een extern bedrijf i.o.d. in ga schakelen vraag ik het dus eerst even hier!!
Ik hoor het wel, hoop ik!
Reakties gewoon in dit topic of per PB of per email: patrick-steijn at home punt NL
Ben op zoek naar een "vakmannetje" die in mijn camper in aanbouw d'n elektriek even goed wil aanleggen/aansluiten. Het is een Mercedes 208D (TN-601) van 1992, zie http://www.onze-camper.eu Uiteraard tegen een goede en ruime vergoeding!!!
Heb zelf al kabels getrokken voor verlichting ed, da's niet het probleem. Maar ik wil alles op 12v hebben draaien en als ik lossta moet dat vanaf de huishoud-accu gaan maar als ik aangesloten sta op 220v moet het automatisch van een 12v voeding verlopen. Daarnaast wil ik dat de huishoudaccu wel mee opgeladen wordt tijdens het rijden maar niet dat de startaccu leeggetrokken wordt door het huishoud deel. Daarnaast wil ik ook een zonnepaneel op mijn dak die als ik los sta de huishoudaccu onderhoudt.
Ik heb niet veel verbruikers, wat LED lampen voor aan het plafond, een C2 Thetfort toilet en een koelkastje op 12v en/of 220v.
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus het deel tot en met de uitgangen waarop ik de verbruikers aan kan sluiten. Vanaf daar kan ik eenvoudig zelf de koelkast, het toilet en de verlichting etc aansluiten met de bedrading die er inmiddels al ligt. Ik zoek dus iemand die de "bron" voor me kan regelen.
Wie kan me helpen en wie heeft er zin dit in brabant (waalwijk) te komen aanleggen op de (verwarmde en verlichte) lokatie waar mijn campertje staat? Ik ben er elke avond en vrijdags en zaterdags overdag.
Ik heb tot nu toe geroepen dat ik het zelf wilde doen, maar ik durf er toch niet aan te beginnen. Ik kan veel maar merk dat ik op dit gebied gewoon kennis (en durf) tekort kom!
Voordat ik een extern bedrijf i.o.d. in ga schakelen vraag ik het dus eerst even hier!!
Ik hoor het wel, hoop ik!
Reakties gewoon in dit topic of per PB of per email: patrick-steijn at home punt NL
-
- Contacteer:
Re: Vakman gezocht voor aansluiten/leggen electro-deel
Inmiddels een, naar nu toe blijkt, zeer geschikte kandidaat gevonden!
Bedankt voor de reakties!
Bedankt voor de reakties!
Laatst gewijzigd door patjo op 12 feb 2011, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Niemand hoeft zich druk te maken,..... ik ben het niet. :mrgreen:
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Leo
- Site Admin
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Bommes
- Contacteer:
Alleen al om dit soort humor mag je wat mij betreft alles komen aansluiten hier..:)Dennis en Nancy schreef:Niemand hoeft zich druk te maken,..... ik ben het niet. :mrgreen:
-
- Contacteer:
:D LOL :D
Ik hoop dat mijn mannetje naast veel humor ook vakkennis heeft :)
Ik hoop dat mijn mannetje naast veel humor ook vakkennis heeft :)
-
Ben ik blij dat ik op vakantie was, zodat ik dit pas lees nadat je al iemand hebt,.....
was anders in de verleiding gekomen....
Maar je kan altijd in geval van nood of andere zaken even mailen.
Frank

Maar je kan altijd in geval van nood of andere zaken even mailen.
Frank
-
- Contacteer:
Hey Frank,
Je was naar Fuerte geweest toch? Ook naar het BlueBay/Barcelo Corralejo Bay hotel?
Inmiddels is de elektro al ver gevorderd, zie mijn website!
Je was naar Fuerte geweest toch? Ook naar het BlueBay/Barcelo Corralejo Bay hotel?
Inmiddels is de elektro al ver gevorderd, zie mijn website!
-
Ja dat klopt, en ook het juiste hotel, heet nu: Corralejo Bay, (Barcelo)
Hadden een perfecte week daar, dankzij jouw tips.
Frank
Hadden een perfecte week daar, dankzij jouw tips.
Frank
-
- Contacteer:
Nou, goed om te lezen!!!
Wij zullen binnen enkele weken ook die kant weer even uitgaan :D
Wij zullen binnen enkele weken ook die kant weer even uitgaan :D