Lekker om weggeweest te zijn, heerlijk om terug te komen!
Vooral om weer even van het forum en zijn zovele inspirerende inzendingen te genieten!
De mercampo heeft het goed gedaan Met dik 4 ton 1:7,5 , zelfs een keer 1:8,1. Lang leve het nieuwe rijden en de aceton!
Dag voor vertrek alleen nog even de banden op spanning gebracht en tegelijk mijn dakluik er maar af gereden :oops: Garage deur stond net niet helemaal open

Dus snel nieuw luik gescoord dat niet niet helemaal past.... zagen maar en pas maken.
Kortom vele nieuwe vloeken ontdekt en ook het voordeel van werkhandschoenen, ze zijn handig bij net gezaagde stalen randen!
Bus wel gezegend met wat druppels bloed en rijden maar.
Het enige wat gesloopt is tijdens de vakantie is de handel om de achterdeuren te ontgrendelen, spontaan doormidden gebroken.
Moest ook wel veel kracht zetten om 'm te openen en te sluiten ('t zal wel aan de nieuwe rubbers gelegen hebben)!~
Verder nu even niet teveel doen want afgelopen weekend op mijn muil gegaan met de scooter van mijn vader, gelukkig had de scooter niets en bleef de schade beperkt bij een paar gekneusde ribben en een paar forse schaafwonden.
Al met al kijk ik terug op een geslaagde zomer vakantie en ga ik dit bericht maar weer afsluiten want elke aanslag die ik doe echooo'd na in mijn borstgebied.
Groet van de niet altijd even handige Peter.