Brandstof lekkage
- Maxer
- Contacteer:
Brandstof lekkage
Is het op dit moment nog zo dat brandstof lekkage alleen apk afkeur is, m.i.v. volgend jaar is het een economisch delict. Het kan je dus duur te staan komen als je ergens een lekje hebt!
- Leo
- Site Admin
Re: Brandstof lekkage
Deze brandstoflekkage stinkt naar 1 April.. 8)
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Maxer
- Contacteer:
Nou, dat dacht ik niet. Ik heb het van het bedrijf (Technopoint in Duiven) wat voor mij reparaties doet die ik zelf niet kan doen. Omdat er bij mijn bus een ringetje van een banjo wat lekte kwam hij hiermee en ik heb geen reden om aan zijn woorden te twijfelen maar als ik lieg . . :mrgreen:
- Leo
- Site Admin
"Van horen zeggen"... Tjah, daar kan ik weinig mee Nico. Monteurs lullen wel meer uit hun nek.
Zoek er eens een officiële link bij, want je plaatst je bericht in Wettelijk dus moet het ook ergens staan.

Zoek er eens een officiële link bij, want je plaatst je bericht in Wettelijk dus moet het ook ergens staan.
- De Rooie Reus
Hoe zit het met olievlekken die onder je bus liggen. Is daar nog een vrijstelling voor te krijgen bij een bepaalde leeftijd? 

In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
- dereiziger
mij werd vorig jaar al bij een keuring van mijn ambu uit 77 te kennen gegeven dat brandstoflekkage uit den boze is .. en olie zou ook tot afkeur gaan leiden in 2013 ..
- Leo
- Site Admin
Grinnn... Breek me de bek niet open over olievlekken.. :mrgreen:De Rooie Reus schreef:Hoe zit het met olievlekken die onder je bus liggen. Is daar nog een vrijstelling voor te krijgen bij een bepaalde leeftijd?
Is altijd al zo geweest.dereiziger schreef:mij werd vorig jaar al bij een keuring van mijn ambu uit 77 te kennen gegeven dat brandstoflekkage uit den boze is ..
Nope Ton, zoek een keuringsstation die de APK-wetgeving kent en niet 1 die dénkt dat hij het weet.dereiziger schreef:en olie zou ook tot afkeur gaan leiden in 2013 ..
Geldig tot 1-4-2013: KLIK.
Een reparatieadvies is geen afkeurpunt.
De APK-wetgeving is niet zo moeilijk te begrijpen. Misschien een beetje taaie kost, maar het zit allemaal vrij logisch in elkaar.
Enneuhhh, wat er niet in staat, is toegestaan.
Mvg, Leo.