Gaatje boren in koelkast?

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 390
Lid geworden op: 10 mei 2006, 12:43
Locatie: Scharwoude

Re: Gaatje boren in koelkast?

Bericht door Rene »

Om nog even terug komen op mijn vraag kan het? Ja het kan en het is ook reuze handig. En zoveel werk is het ook weer niet een gaatje van 4 mm. Het blijkt nu als ik hem op standje 7 zet dus max koelt hij terug naar 5.3 gr ( vriezer -12.7 ) en dat in incl. ventilator achter de koelkast. Zet ik hem op stand 6 gaat hij terug naar 4.4 gr ( vriezer -13.9 ) En nee de knop zit niet verkeerd om. Nu is er ook nog een verschil waar je hem hangt boven of beneden voorin of achterin. Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik op vakantie ben en de buiten temperatuur nog veel hoger is. Resume: mijn biertje krijg ik wel koud :lol:

Gr René
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Re: Gaatje boren in koelkast?

Bericht door paulv »

Het zou toch ook leuk zijn om mijn oorspronkelijke topic terug te lezen.

Mijn tip was: gebruik die thermometer om de temperatuur in je absorbtiekoelkast te meten.
Bij gebruik van gas is er namelijk geen thermostaat om de themperatuur te regelen in zo'n koelkast.
De temperatuur in zo'n koelkast is o.a. afhankelijk van de buitentemperatuur.
Met zo'n thermometer zie of de koelkast meer of minder gas nodig heeft (zonder de koelkast te openen) en of je de ventilator die de koellucht regelt moet aan of afzetten.

Het nadeel is wel, dat je niet meer de hééééééle dag wel bier MOET drinken, om de weten hoe koud het daar in die koelkast is :mrgreen: .

Voor de rest is het leuk informatief speelgoed, net als de klok met dag en datum, de luchtdrukmeter (gecombineerd met de hoogtemeter) en weersvoorspeller??, de vochtigheidsmeter (binnen en buiten) en binnenkort de CO2 meter om te kijken of er genoeg geventileerd wordt (na het bierdrinken :mrgreen: ).
Deze laatste meter is mij nog net te duur, wordt aan gewerkt :P .

Groeten, Paul
Laatst gewijzigd door paulv op 09 jul 2013, 15:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Bezoek altijd welkom!
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 390
Lid geworden op: 10 mei 2006, 12:43
Locatie: Scharwoude

Re: Gaatje boren in koelkast?

Bericht door Rene »

en binnenkort de CO2 meter (om te kijken of er genoeg geventileerd wordt.

Als nu die kaboutertjes op hun rug liggen, dan heb je te weinig geventileerd :P ( of ze hebben te veel van het bier geproefd )

Gr Rene
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Gebruikersavatar
Ed's508
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 okt 2012, 10:23
Locatie: Purmerend eo

Re: Gaatje boren in koelkast?

Bericht door Ed's508 »

La Chouffe?
Groet, Ed.

Waarom schoonmaken als het niet stuk is?? En, als het stuk lijkt eerst smeren...
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Gaatje boren in koelkast?

Bericht door DVIII »

je moet paulus en kornuiten niet op het spek binden !
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten