Mooi kistje, Gerard :) Gaat het rijden inmiddels ook weer wat beter?
Gisteren de LT helemaal leeggehaald (ivm de extra kinderkamer in huis alle camper-gerelateerde spullen in de bus gegooid) en alles op een pallet + in de oude Hanomag cabine die ik nog had gestopt. Paste zowaar ook nog allemaal!
Daarna naar de APK gereden via Hoorn, waar ik nog langs B&S Autoaanpassingen gereden ben voor een alu-systeemvloer met airline rails. Zojuist de offerte gehad, niet goedkoop, maar viel me eigenlijk ook wel weer
mee.
Ik kom er gewoon niet aan toe dit soort grote klussen momenteel te doen, ondanks dat ik nu 2 weekjes vrij ben, is het te versnipperd om dit soort grote dingen aan te pakken en ook nog veilig te doen. Dan maar uitbesteden, weet ik in elk geval zeker dat het veilig zit (wat heb je anders aan een goedgekeurde bank als hij niet deugdelijk vast zit?). Ik heb er zelf evengoed nog genoeg werk aan, want omdat de alu-systeemvloer op de laadvloer komt moet de houten vloer er uit, en aangezien ik vorig jaar alles daar aan geschroefd heb moet alles er ook weer uit, waarna de vloer er pas uit kan. En oh ja, de houten wanden overlappen de vloer, dus die mogen er ook allemaal uit...

Nou ja, dat moest toch, en gelukkig duurt het inbouwen van de alu-vloer niet lang (1 dag) en heb ik daarna nog mooi wat dagen om alles weer in te bouwen. Misschien, als het weer wat beter is, nog eens een weekendje weg :)
Grappig is wel dat zelfs met de bank los achterin de bus een stuk stiller is qua lawaai. Zo'n bijna lege blikken bus is een goede klankkast! Zal mij benieuwen als de isolatie er straks in zit :)
Groeten Jeroen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~