Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

En aan leo: bedankt voor de tip 8 jaar geleden: het lijstje is afgewerkt!

Wanneer is de volgende bijeenkomst? ;-)
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Leo »

Nah, ben al blij als ik weet wat ik gisteren uit m'n nek heb gezwetst, laat staan 8 jaar geleden... :MrGreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

Vandaag beide achterwielen voorzien van nieuwe remcilinders. leuk werkje!

aan 1 kant was de veer die het remblok tegen de plaat trekt eraf , veer en "rondel" heb ik nog . maar het staaftje dat door de achterplaat naar binnen komt is weg ... Voorlopig zo terug gemonteerd. -> Waar kan ik zo een staafje nog vinden en is het problematisch te rijden zonder ?( wellicht niet .. want ben er zo meer naar huis gereden 7 jaar geleden :-)

Vandaag stel ik de remmen verder af, olie erin, ontluchten en testen of we remmen. ook de pont vanachter wat verse olie geven ( er ging een klein beetje verloren bij het afnemen vd trommels ...

prettige dag verder!
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

Ter info.. pakketje met veren een "staafje" was nog gewoon te krijgen voor 26 euries... even de wielen er terug af en we kunnen gaan ( al goed dat ik nog geen nieuwe olie heb ingekapt :-)
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

Vandaag het setje gaan halen.

Wielen eraf
Stekas eruit
Borging en lagers eruit
Trommel eraf ( remmen stonden nog dicht)
Staafje erdoor,

TIP: steek-ring sleutel 9 is perfect om het borgplaatje achteruit te duwen

Floep erop.. nog even met remmenreiniger de remschoenen proper en alles terug gemonteerd.

Morgen remsysteem en ambreage ontluchten en testen.
Ook nog afgebroken boutje eruit halen ( linkse conische tap) en donderdag komt de nieuwe uit duitsland aan bij de lokale MB boer.

PS: Ik kwam veel “oud” vet-olie/vuil tegen tussen de achterwiel… ik veronderstel dat ik de oliekeering ook nog eens ga moeten aanpakken… ( ook nog nooit gedaan)
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

Vandaag remmen verder gesteld, koppeling ontlucht, rechtsachter ontlucht, linksachter ontlucht tot zo ver alles volgens plan :clap:

rechtsvoor over de moer gedraaid, geen sleutel die nog pakt :down:
linksvoor de ontluchtingsnippel gebroken ( getorst) .. tje dit zijn nu de enige moertje/boetjes waar ik geen kopervet aandoe. :down:

en dus nieuwe cilinders vooraan ook besteld.. dan is echt ALLES nieuw van remmen ( hoofremcilinder en leiding zijn 7 jaar geleden gedaan) :roll:

omdat ik niet verder kon dan maar pompje in toilet vervangen .. zo doen we toch iets nuttig :-) :rotfl:
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Nico, je hebt zo langzamerhand een heel nieuw voertuig!
Ik neem aan dat je ook nog langs de Technische Controle moet.... Die hebben bij mijn bus eens, toen ze niets konden vinden, na lang zoeken een rode brief gegeven omdat de lichtsterkte van de twee koplampen volgens hen te veel afweek. Je bent gewaarschuwd! Succes!
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door nicobr »

Stukje per stukje eh… als het kan moet hij nog 10 jaar mee…


Klopt maandag rijbewijs afhalen , dinsdag naar TC

Voor oldtimers zijn zr weinig checks:
Remmenbank: werken ze -> alles nieuw dus ik moet goed instellen ( en lekker warm rijden onderweg)

Stuurspeling ( zitten nieuwe rotulen in) moet ok zijn

Licht , normaal is branden genoeg.. als ze moeilijk doen steken we ze 2 nieuwe eh… case closed
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Afgelopen dagen de elektrakast nog onder handen genomen, ik had indertijd de kabels voor de deur van de lokale watersportwinkel geknipt en geperst met hun tang, maar daardoor nooit meer alles netjes kunnen maken.
Nu stond dat nog op een lijstje, net als een BMV accumonitor; die heb ik laatst gekocht en dus geen excuus ook de bekabeling aan te pakken. De massakabel moest toch door om de shunt te plaatsen, dus gelijk de rest ook maar aangepakt, ingekort (Multiplus had 1,5m kabel terwijl 50cm al lang is voor de afstand) en krimpkousen erop gezet.
Nu alles nog weer netjes in elkaar zetten en vastzetten zodat het niet zo'n spaghetti meer is.

Verder heeft alles het prima gedaan tijdens de vakantie, daar komen meestal ook wel klusjes uit, maar dat viel eigenlijk wel mee. Het enige is dat de bed-bank voor mijn vrouw te hard is (ik heb er geen last van) dus daar moeten we nog naar kijken, en dat de kinderbedjes nu wel aan de kleine kant raken. Een winterklusje is nog de stabilisatorbussen voor te vervangen, achter had ik al eens gedaan, maar voor ziet er ook niet helemaal fris meer uit.

Toch goed gepland, na een jaar of 10 deze camper (ook al weer...!) zouden we deze situatie tegenkomen. De daktent die er al op lag hebben we laatst ook opgezet, de jongens hebben daar nu al zin in :) Alleen was in de planning de camper al een jaar of 4 af :rotfl:
En daarna ben ik vrouwlief langzaam aan het opwarmen voor een vervolg (ssstt)

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Leuk te lezen, Jeroen!

Dat die kinderbedden zo snel korter worden had natuurlijk niemand kunnen voorzien :eh: Te heet gewassen?
En wat mag Andrea nog niet weten? Je maakt het wel heel spannend!
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Ja, we geven ze toch genoeg te eten blijkbaar :crazy:
Ik kan me de discussie over groeilijnen nog wel herinneren :MrGreen:
Het gaat nog niet echt over de lengte, maar meer over de de breedte en hoogte van de bedden. Op een gegeven moment kunnen ze er niet goed meer inkomen en als ze wakker worden stoten ze hun hoofd omdat het te laag wordt. Echt groot zijn de bedjes ook niet.

Gelukkig rij ik niet voor niks al een jaar of 2 met die stellage op het dak rond:
tent0.jpg
Op een vrije dag zonder kinderen ook dat grijze ding voor het eerst eens uitgepakt -ik had m'n twijfels of het wel heel praktisch is om op die hoogte de grijze transporthoes eromheen te moeten trekken, maar eigenlijk valt dat alles mee.
Wel moet je geen hoogtevrees hebben, het is een vreemd idee dat alleen een stukje doek voorkomt dat je bijna 3 meter naar beneden kukelt...
tent.jpg
We hebben dit model tent overigens vrij bewust gekozen, omdat deze in tegenstelling tot veel andere softshell tenten met gasveren werkt en binnen het profiel van de bus blijft, en niet voor de helft ergens buiten je bus steekt.
Daarnaast is dit één van de lichtere (39kg) en compactere modellen (<25cm dik ingeklapt). Hardschaal is mooier en steviger, maar ook een stuk duurder, zwaarder (~70kg) en dikker (~30cm). Wel een stuk makkelijker in te klappen. We proberen deze gewoon een paar jaar en kunnen altijd nog wat anders kiezen. Deze tent was z.g.a.n. maar wel 2e hands, toevallig precies wat we een beetje zochten.

Voor de toekomst zit ik te denken aan een losse bak of unit die ik nu al zou kunnen inbouwen omdat die nog in de schuur past. Andrea ziet het nog niet zo zitten weer zo'n project te beginnen, al denk ik wel dat met de kennis, gereedschap, klusruimte en opgedane ervaringen een eventuele volgende een stuk sneller klaar zou moeten zijn.
Tevens min of meer onafhankelijk van voor voertuig eronder staat. Dan kan ik alvast beginnen zonder dat we deze camper weg moeten doen om ruimte te maken, want 2 busjes gaat niet passen in de schuur, en hoewel we veel lol en mooie belevenissen hebben gehad met de half in aanbouw zijnde bus was het ook niet echt ideaal eerst de oude schoenen weg te gooien voor de nieuwe klaar waren...
Maar eerst met tent nog maar lekker met deze karren, de 1e set banden die ik gekocht heb zijn nog niet versleten, dus voorlopig blijven we lekker met deze toeren :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door vanhooltje »

Jeroen!
Die foto, is dat bij den oever de gratis camperplaats?
Daar sta ik ook wel eens :GRIN:
Grt peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Ja, inderdaad, bij het strandje :)
Is trouwens om te overnachten niet (meer) gratis, je moet 1 of andere aan-uit app downloaden en aanmelden als je er staat, heb ik voor de gein laatst gedaan, maar dat was een geintje van 15 euro! :crazy:
Best prijzig, er is verder, behalve uitzicht, niks qua loosplek of watertappunt...
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Jeroen_Hanomaf schreef:
10 aug 2021, 09:40
Wel moet je geen hoogtevrees hebben...
Ik heb prima ervaringen met een daktent. In 1989 (vóór de eerste zelfbouwcamper) had ik een L300* met dubbele cabine. Rij Curver-kratten achterin voor kleren, (houdbaar) eten, reserveonderdelen en gereedschap. Plaat multiplex passend achterin òp die kratten (in de lengte doorgezaagd en bandscharnier tussen de twee helften), campingmatrasjes erop en twee dochters, toen 8 en 11, òp die matrasjes.
Ouders langs het laddertje de Maggiolina in. Van Voorburg nar Cappadocië, heen via Joegoslavië, terug via de noordelijker Balkanlanden.
De kids zijn nu 40 en 43 en praten nòg over die vakantie.

* En nu heb ik een Outlander PHEV. Hoezo merkentrouw?
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door vanhooltje »

Jeroen@
Ik sta daar soms ook, nooit geweten dat je daar betalen moet. Controlle is er niet, teminste niet mee gemaakt.
Er staat ook nergens een info bord naar ik weet, is voor mij een mooie stop tussen hillegom en vrouweparochie waar ik nu woon.
Normaal deed ik dat op kornwederzand, maar dat gaat niet meer.
Grt peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Frank.fjph »

@ admin
Hoezo merkentrouw? Ik rij nog steeds octavia (2), en camper alweer 37 jaar MB.
Overigens al heel lang geleden dat ik iets postte.
Maar zo gaat dat, en nu voor de bus met 30 gr en zeewind de .ailbox opgeruimd.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Hi Frank,

Leuk je hier weer terug te zien!

Mijn L300 van de jaren '80 en mijn huidige Outlander PHEV zijn allebei Mitsubishi's. Merkentrouw is natuurlijk enigszins ironisch.

Overigens heb ik van 2000 tot eind 2016 ook Octavia gereden.Vier maal een Combi diesel achter elkaar. De eerste bij Auto Jarov in Praag gekocht, toen ik daar woonde. En als verhuisboedel mee naar Nederland gebracht. Dat scheelde een heleboel.... Ze bevielen zo goed, dat ik er nadien nog drie maal eentje heb gekocht, toen bij Bart Huybs in Merksplas, het volgende dorp vanuit Beerse. De laatste meegenomen naar Duitsland. Maar toen ik een overproductie zonne-energie moest wegwerken, was het tijd voor een PHEV en Škoda had die (nog?) niet.
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Frank.fjph »

Hoi Ernst.
De Skoda episode wist ik, jouw PV start op de camper ook, alsmede de vaste installatie maar een EV nemen wegens overproductie niet. Maar het heeft mijn grote belangstelling.
Het zou wel offtopic worden om de overwegingen en resultaten te vragen.
Ter compensatie: wat deed ik vorige week aan mijn camper?
Vrijdagmiddag A35 thv Selestat/Colmar (F) een klap en rookwolkje uit uitlaat, Meteen koppeling in en aan de kant met de 508D.
Een snelle blik onder de motorkap leerde binnen enkele minuten dat het afslepen wordt. Daarna veel regelen en weinig sleutelen.
Wat was gebeurd? de brandstofpomp had het met geweld begeven, zijwand van regulateurdeel lag eruit en diverse onderdelen lagen er buiten.
Afgeschreven dus, wat nu: zoon gebeld of ie de pomp van mijn oude motor wilde sleutelen, ANWB geinformeerd en transporttijd gevraagd en resultaat was dat pomp vanavond nog klaar lag en de pakkingen morgenochtond bij dealer klaar lagen. Transporttijd werd minder snel: vrijdagmiddag minst goede tijd iets snel 700 km verderop te krijgen, zou dinsdag of woensdag worden. Broer gebeld en verhaal vertelt,....ik heb het niet hoeven vragen maar hij wil het wel even komen brengen.Resume: vrijdagmiddag gestrand, 's avonds onderdelen klaar, zaterdag rond middaguur onderdelen opgehaald en onderweg, zaterdag ondertussen voorbereidingen en start demontage. Begin avond onderdelen binnen. Zondagochtond beginnen te sleutelen met hulp van broer en maandagochtond liep ie weer, 's middags broer uitgezwaaid en weer op weg naar Griekenland. Door de speling die we hadden en het
binnen 72 uur na klap weer rijden waren we nog op tijd voor de boot uit Ancona. De sleutelomstandigheden waren niet ideaal, een grasveldje naast het bedrijf van de afsleper (die al verlekkerd keek toen ie de bus zag, dubbel tarief ivm >3500 kg,) met af en toe regen op verlaten industrieterrein.
Dit alles wordt gecompenseerd door de huidige situatie: bus loopt perfect, zon, zee, strand en wind in Griekenland.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Het betere sleutelwerk...! Chapeau!
En veel plezier verder in Griekenland!

V.w.b. de Outlander PHEV: voornaamste drijfveren waren (in Duitsland):
- inkoop stroom: € 0.25/kWh
- teruglevering: € 0.13/kWh
Dus zelf verbruiken of opslaan.
- kinderen op 330 km afstand
Dus "rein elektrisch" onvoldoende actieradius (stand 2016).
- hond moet mee kunnen
Dus sportmodellen kwamen niet in aanmerking.

Bleven over: een Volvo of een Mitsubishi. De Volvo was IMHO onevenredig duur. En deze Outlander konden we gunstig kopen, was paar maanden oud showroommodel, meest luxe uitvoering, drastisch afgeprijsd.

NB In Nederland loopt de saldering ook per 1-1-2023 af.... :eek:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Frank.fjph »

Dat laatste is ook reden van mijn interesse, wat nog beter is een E voertuig dat zowel opgeladen als ontladen kan worden. Zijn er maar wordt afgeschermd of geblokkeerd. Maar ik blijf het volgen. Betekent het dat je geen saldering kent en dus voor 13 ct/kw rijdt?
Nu eerst mijn slimme meter wat dommer maken, want die is nu alleen maar slim voor Essent en duur voor mij. Uit controlemetingen blijken afwijkingen van 80 %, 680% tot 1500%. Dus nu de metingen laten bevestigen en dan even alles afrekenen...
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

vanhooltje schreef:
19 aug 2021, 11:23
Er staat ook nergens een info bord naar ik weet,
Hoi Peter,

De foto is aan het einde genomen, tijdens een dagje strandje/zwemmen zonder overnachting. De camperplaatsen zijn in de lengte, meer aan het begin, bij de picknickbanken. Daar staat zo'n camperbordje met een onderbord hoe je moet betalen.
Staat er inderdaad niet heel opvallend, en controle heb ik er ook nog niet gezien :)

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Admin schreef:
17 aug 2021, 17:25
...daktent...
Wij hebben hem afgelopen weekend bij onze schoonouders geprobeerd, vrouwlief met de oudste erin en best aardig geslapen, wel helaas een bui eroverheen, en sja, dat is dan ook meteen het (bekende) nadeel van tenten, nat invouwen.
Onze schuur is helaas niet hoog genoeg om hem goed te laten drogen, dus heb ik de hoes eraf gehaald en 'm maar zover als mogelijk open gezet met een blokje ertussen.
Het andere nadeel :MrGreen: :MrGreen: is dat onze jongste (6) er ook heeeeel graag in wil slapen, maar wij vinden 'm toch nog wel erg hoog, en ook de sporten van de ladder staat net even te ver uit elkaar voor de veiligheid.
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Frank.fjph schreef:
24 aug 2021, 16:11
Betekent het dat je geen saldering kent en dus voor 13 ct/kw rijdt?
Ik zou eerder zeggen dat ik 25 ct per getankte kWh bespaard heb door niet in te kopen. Overigens wonen we sinds 1-1-21 weer in Nederland, na 18 jaar, dus de Duitse bureaucratie is iets uit het verleden :crazy:
Frank.fjph schreef:
24 aug 2021, 16:11
Uit controlemetingen blijken afwijkingen van 80 %, 680% tot 1500%. Dus nu de metingen laten bevestigen en dan even alles afrekenen...
Wat een waanzinnige afwijkingen! Als iemand anders het had vermeld, had ik moeite gehad het te geloven...
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door vanhooltje »

Wat lees ik nu? Weer woonachtig in nl? En waar mag dat zijn, als ik vragen mag?
Grt peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wat heb je vandaag aan je camper gedaan?

Bericht door Admin »

Ja, het hele verhaal vertel ik je wel als we elkaar ergens treffen.
We wonen in Haulerwijk, ZO-Friesland, op een steenworp afstand van de provinciegrenzen van Groningen en Drenthe.

Groetjes!
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten