trefw: aceton, v-power, BP ultimate
Dit paasweekend een paar dagen wezen tuffen. Vanuit Scheveningen naar Blankenbergen (geslapen op de markt midden in het dorp) . De volgende dag via Brugge en Gent naar Turnhout (geslapen bij cafe restaurant t Zwart Water op de weg van Turnhout naar Baarle Nassau). Vandaar via Breda en Rotterdam terug naar Scheveningen. Bij elkaar een kleine 600 km. MET voor het eerst de 0.15 % aceton in de tank. Prima ervaring. Ik heb niet alles precies opgemeten qua accelleratie en verbruik, maar het is gevoelsmatig een goed merkbaar verschil.
Normaal rij ik op de vlakke baan 80 km, maar nu moest ik gas terug nemen anders ging hij naar de 90km. Mooi was het bestijgen van de Brienenoord. Boven had ik nog steeds 75 op de teller staan, een ervaring die ik nog niet meegemaakt had tot nu toe. Mijn 73 PK motortje viel altijd veel verder terug zonder de aceton.
Ik blijf het maar gewoon doen met dit pepmiddel.
Voor diegenen die het nog niet geprobeerd hebben een aanrader.
Groet
Ton
met 75 boven op de brienenoord
- tonsmal
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:54
- Locatie: Scheveningen
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 06 apr 2005, 19:24
- Locatie: Amstelveen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 21:12
- Locatie: Tiel
aceton
dag beste dubbelluchters, met verbazing heb het aceton verhaal meegegkregen de afgelopen periode. Zelf heb ik het ook geprobeerd en inderdaad met windkracht 8 op de zeelandbrug op de kop toch lekker 75 lopen. Maar het is zo'n gedoe.. Andere tip voor degene die niet zo moeilijk willen doen is shell V power diesel of BP ultimate
. verstuift en verbrand beter ik moet hem nu zelfs afremmen bij de 90 km/h. Het kost iets meer maar geeft ook meer plezier (ook minder rook).

- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Welke rook??
Er is sowieso een enorm kwaliteitsverschil tussen de verschillende diesel-brandstoffen in Nederland.
Ik tank meestal bij een onbemande "witte pomp", omdat dat zo lekker gemakkelijk met een insteekkaartje gaat..
Maar gisteren in Luxemburg moest ik gewoon bij Shell tanken; da's toch wel ff wat anders hoor..
Veel meer trekkracht in dat ding. :shock:
Die V-power zal ik binnenkort ook eens uitproberen.
Je weet maar nooit waar het goed voor is... :P
Mvg, Leo.:D

Er is sowieso een enorm kwaliteitsverschil tussen de verschillende diesel-brandstoffen in Nederland.
Ik tank meestal bij een onbemande "witte pomp", omdat dat zo lekker gemakkelijk met een insteekkaartje gaat..
Maar gisteren in Luxemburg moest ik gewoon bij Shell tanken; da's toch wel ff wat anders hoor..
Veel meer trekkracht in dat ding. :shock:
Die V-power zal ik binnenkort ook eens uitproberen.
Je weet maar nooit waar het goed voor is... :P
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten