Wat is er vandaag gebeurd?
- dereiziger
- Wim
Re: Wat is er vandaag gebeurd?
Groeit wel weer an, en anders schroeven ze er maar een plaatje op .
Kunnen ze het niet lassen Leo ?
Anders gaat het er tussen maar roesten :mrgreen:
Kunnen ze het niet lassen Leo ?
Anders gaat het er tussen maar roesten :mrgreen:
Groeten Wim
Kan je er vooruit in ? Dan kan je er achteruit weer uit !
- Leo
- Site Admin
Valt wel mee. Je kent me toch? Schroefschroef, sleutelsleutel, ....dereiziger schreef:Een snor scooter .. ***** . das pas desintegratie .. :P.. :twisted:

@Wim; misschien kunnen ze wel wat met kit en ducktape?. :mrgreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- paulv
Leo, het beste ermee, maar zo te lezen groeit het wel weer aan/dicht.
Mvg. Paul
Het heeft misshcien zelfs voordelen, je was zo mild over mijn mogelijke keuze voor een nieuwe camper :mrgreen: .
Mvg. Paul
Het heeft misshcien zelfs voordelen, je was zo mild over mijn mogelijke keuze voor een nieuwe camper :mrgreen: .
Laatst gewijzigd door paulv op 23 okt 2011, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek altijd welkom!
- Leo
- Site Admin
Dat milde heeft weinig met m'n poot te maken Paul.
ALLES is beter dan die mislukte yankeesigaar die je in je hoofd had.. :twisted: :mrgreen:
ALLES is beter dan die mislukte yankeesigaar die je in je hoofd had.. :twisted: :mrgreen:
- paulv
@ Leo Het GMC gebeuren is nog niet echt uit mijn gedachtes
, maar mijn huidige financiën nopen tot andere keuzes :mrgreen: .
Om mij hier in Frankrijk beter te kunnen oriënteren ben ik maar lid geworden van de Franse evenknie van de club van Nico, AAVL.org met erg gezellige treffens in de buurt en deskundig. Daar heb ik wat vragen gesteld.
Een Frans kentekenbewijs heeft zo z'n voordelen, geen ritjes meer naar Nederland voor de APK en geen Wegenbelasting meer.
Dat maakt de keuze groter, je hoeft niet meer te vissen in de lege vijver met oude meuk van voor 1986
.
Het op kenteken krijgen is nog een hele onderneming, je moet alles al klaar hebben voor dat ie gekeurd wordt en alles moet volgens de regelementen. Nu vallen die eisen wel mee, het is allemaal heel redelijk, en met de hulp van het clubske denk ik dat het wel lukt, meer tijd dan geld
.
Wordt vervolgd, maar eerst nog 4-5 mnd naar Spanje en daarna in het voorjaar van hieruit lopen naar Santiago (o.a? voor jouw zonden :mrgreen: , zelf heb ik er te weinig).
Misschien zit er zelfs een volledige aflaat voor je in, maar dat hangt natuurlijk van het sponcer bedrag af
.
Mvg. Paul

Om mij hier in Frankrijk beter te kunnen oriënteren ben ik maar lid geworden van de Franse evenknie van de club van Nico, AAVL.org met erg gezellige treffens in de buurt en deskundig. Daar heb ik wat vragen gesteld.
Een Frans kentekenbewijs heeft zo z'n voordelen, geen ritjes meer naar Nederland voor de APK en geen Wegenbelasting meer.
Dat maakt de keuze groter, je hoeft niet meer te vissen in de lege vijver met oude meuk van voor 1986

Het op kenteken krijgen is nog een hele onderneming, je moet alles al klaar hebben voor dat ie gekeurd wordt en alles moet volgens de regelementen. Nu vallen die eisen wel mee, het is allemaal heel redelijk, en met de hulp van het clubske denk ik dat het wel lukt, meer tijd dan geld

Wordt vervolgd, maar eerst nog 4-5 mnd naar Spanje en daarna in het voorjaar van hieruit lopen naar Santiago (o.a? voor jouw zonden :mrgreen: , zelf heb ik er te weinig).
Misschien zit er zelfs een volledige aflaat voor je in, maar dat hangt natuurlijk van het sponcer bedrag af

Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
- Leo
- Site Admin
Beste Paul,
wbt het sponsorbedrag moet ik je teleurstellen.
Tijdens de meer dan 40 jaar gesleutel aan ouwe zooi heb ik zó veel achteruit gebeden, dat men in het hiernamaals reeds een ere-loge nabij hete vuren voor mij heeft gereserveerd.
Zie je daar wel tijdens het takkenbossen sjouwen, want met een stukkie recreatief wandelen naar een commerciële toeristenval redt een Hagenesche knakenpoetser zijn zieltje óók nooit meer.. :twisted:
Tijdens de meer dan 40 jaar gesleutel aan ouwe zooi heb ik zó veel achteruit gebeden, dat men in het hiernamaals reeds een ere-loge nabij hete vuren voor mij heeft gereserveerd.
Zie je daar wel tijdens het takkenbossen sjouwen, want met een stukkie recreatief wandelen naar een commerciële toeristenval redt een Hagenesche knakenpoetser zijn zieltje óók nooit meer.. :twisted:
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Heren,
Ik hoor hier van alle kanten diep religieuze overpeinzingen boven komen... Mag ik jullie even wijzen op onderstaande gedragsregels:
1 Wees aardig tegen elkaar
2 Discussieer op basis van argumenten & bewijzen
3 Kies geen aanstootgevende gebruikersnaam
4 Geen bespreking van illegale activiteiten
5 Geen discussie over religie of politiek
6 Geen persoonlijke aanvallen
7 Geen activiteiten, gericht op winst maken
8 Geen spam, geen kettingbrieven
9 Je mag slechts onder 1 naam meedoen
10 Het opvolgen van tips gebeurt volledig op eigen risico.
Hoe kunnen twee zò seniore forumgangers - waarvan één zelfs met moderatorprivileges - zo zondigen tegen de artikelen 1, 2, 5 en 6 tegelijk?
Gelukkig gaan jullie t.z.t. - hopelijk in de héél verre toekomst - wel op reis naar ver weg met inachtneming van artikel 10
Ik hoor hier van alle kanten diep religieuze overpeinzingen boven komen... Mag ik jullie even wijzen op onderstaande gedragsregels:
1 Wees aardig tegen elkaar
2 Discussieer op basis van argumenten & bewijzen
3 Kies geen aanstootgevende gebruikersnaam
4 Geen bespreking van illegale activiteiten
5 Geen discussie over religie of politiek
6 Geen persoonlijke aanvallen
7 Geen activiteiten, gericht op winst maken
8 Geen spam, geen kettingbrieven
9 Je mag slechts onder 1 naam meedoen
10 Het opvolgen van tips gebeurt volledig op eigen risico.
Hoe kunnen twee zò seniore forumgangers - waarvan één zelfs met moderatorprivileges - zo zondigen tegen de artikelen 1, 2, 5 en 6 tegelijk?
Gelukkig gaan jullie t.z.t. - hopelijk in de héél verre toekomst - wel op reis naar ver weg met inachtneming van artikel 10

Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
- jooph
Dag begint goed met zulke humor!!Leo schreef:Beste Paul,
Tijdens een dikke 40 jaar gesleutel aan ouwe zooi heb ik zó veel achteruit gebeden, dat men in het hiernamaals reeds een ere-loge nabij hete vuren voor mij heeft gereserveerd.
- Anton
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Prachtig
NB Het commentaar eronder is ook waard om gelezen te worden.

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- paulv
Leo, ik gok er gewoon op, maar volgens regel 5 hou ik de rest van de tips geheim :bye: . Een wil er nog openbaren.
Als bewijs (ook voor boven
) dat ik de tocht echt gelopen heb, heb ik ebay.com een USB GPS logger gekocht voor € 25, fantastisch
. Details in "koopjes" elders op dit forum.
Mvg. Paul
Als bewijs (ook voor boven

Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Hi Paul,
Kun je ook off line routes aanmaken?
Kun je ook off line routes aanmaken?

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- paulv
Hi Ernst,
Nee, je ziet met het bijgeleverde programma, GPS Photo Tagger, alleen waar je geweest bent, een soort geheugensteuntje.
Een nadeel is wel dat ie een spanningsbron nodig heeft (USB). Op mijn wandeltochten wil ik dat met een zonnepaneeltje doen.
Er zijn vast wel andere programma's die met dit GPS apparaatje werken. Ik zoek ook nog een route programma, een soort Tomtom.
Eigenlijk koop je alleen een GPS ontvanger, dat programmaatje is een bonus.
Mvg. Paul
Nee, je ziet met het bijgeleverde programma, GPS Photo Tagger, alleen waar je geweest bent, een soort geheugensteuntje.
Een nadeel is wel dat ie een spanningsbron nodig heeft (USB). Op mijn wandeltochten wil ik dat met een zonnepaneeltje doen.
Er zijn vast wel andere programma's die met dit GPS apparaatje werken. Ik zoek ook nog een route programma, een soort Tomtom.
Eigenlijk koop je alleen een GPS ontvanger, dat programmaatje is een bonus.
Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
- Detlev
Leert je een hoop over het niveau van je medelanders......Wat is er triester, het filmpje of het commentaar?Admin schreef:Prachtig![]()
Doe mij het filmpje maar...... :(
Mercedes 406 uit 1969
- Leo
- Site Admin
Dat doe ik voor Paul zijn welzijn.Admin schreef:Hoe kunnen twee zò seniore forumgangers - waarvan één zelfs met moderatorprivileges - zo zondigen tegen de artikelen 1, 2, 5 en 6 tegelijk?

Als ik aardig tegen hem ga doen verschrikt hij zodanig, dat hij ieder jaar verplicht is om naar het land van Sinterklaas te strompelen wil hij mij mislopen bij de takkenbossen.
Kijk, en dát wil ik hem nou ook weer niet aandoen...

- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Wat is onze Leo toch lief voor de medemens
En hier zien we een Franse Haganees op een lange afstandswandeling naar Noord-Spanje. De gebruikte solar backpack is van vóór 1 januari 1987.

En hier zien we een Franse Haganees op een lange afstandswandeling naar Noord-Spanje. De gebruikte solar backpack is van vóór 1 januari 1987.

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- Leo
- Site Admin
Was waarschijnlijk uit een oud partijtje wat weinig kostte?Admin schreef:De gebruikte solar backpack is van vóór 1 januari 1987.

- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Ook dat nog 

Groeten,
Ernst / Admin
Ernst / Admin
- Wim
Gezien het bouwjaar in ieder geval vrijgesteld van houderschapsbelasting :mrgreen:
Groeten Wim
- paulv
Ik heb inderdaad net zo'n ding gekocht, nieuw <€ 5 op ebay.com. Geen geld
.
Mvg. Paul

Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
-
Hoi,
Ben je ruim een weekje weg, en wordt er 2 pagina's af geleuterd op dit veldje,
maaar eerst natuurlijk Jeroen van harte met deze mijlpaal, da's mooi zo; heb al wat 4 x 4 opties gezien afgelopen week, iets onbestemds Zwitsers en een Unimog met een 352 motor , en mooie huisje erop (wel hoge instap!!!)
Verder felicitaties voor Resi,
en medelijken voor Leo... :( :z
En wat er vandaag bij mij is gebeurt?????? weer terug op vaderlandse bodem,(aank. IJmuiden) met bus, en zonder vieze handjes tijdens de reis
Maar vanavond is dat weer goed gemaakt....moest nl nog "even" terug voor de APK, en wat bleek: wat nog goed remde op de bank voor de vakantie deed dat nu niet meer, LiAchter bleef 60% scheef te zijn.
Jammmer maar helaas, morgen niet ""even afmelden" maar zwarte handjes halen en (ook nuttig na zoveel tijd) trommel eraf.
Frank
Ben je ruim een weekje weg, en wordt er 2 pagina's af geleuterd op dit veldje,
maaar eerst natuurlijk Jeroen van harte met deze mijlpaal, da's mooi zo; heb al wat 4 x 4 opties gezien afgelopen week, iets onbestemds Zwitsers en een Unimog met een 352 motor , en mooie huisje erop (wel hoge instap!!!)
Verder felicitaties voor Resi,

En wat er vandaag bij mij is gebeurt?????? weer terug op vaderlandse bodem,(aank. IJmuiden) met bus, en zonder vieze handjes tijdens de reis

Maar vanavond is dat weer goed gemaakt....moest nl nog "even" terug voor de APK, en wat bleek: wat nog goed remde op de bank voor de vakantie deed dat nu niet meer, LiAchter bleef 60% scheef te zijn.
Jammmer maar helaas, morgen niet ""even afmelden" maar zwarte handjes halen en (ook nuttig na zoveel tijd) trommel eraf.
Frank
- dereiziger
Het Zelfstandig ondernemerschap werd in mijn branche steeds lastiger .. dus dan ga je zoeken .
heb net een baan voor 30 uur per week gekregen .. Congierge voor een groot kinderopvangcentrum tot aan de zomervakantie ..met kans op verlenging
:mrgreen: 
heb net een baan voor 30 uur per week gekregen .. Congierge voor een groot kinderopvangcentrum tot aan de zomervakantie ..met kans op verlenging

- Berthil
Ton, Gefeliciteerd.
Groeten Berthil.

Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
- Leo
- Site Admin
Beste mensen.
Het peil van mijn beruchte relativerings- & inschattingsvermogen valt blijkbaar met de blaadjes naar beneden. :oops:
Tijd voor een winterslaap, want ik ga de laatste tijd té veel de mist in en raak de lol in het campergezeur een beetje kwijt.
Geen toespraken, geen bloemen, cu later.
Het peil van mijn beruchte relativerings- & inschattingsvermogen valt blijkbaar met de blaadjes naar beneden. :oops:
Tijd voor een winterslaap, want ik ga de laatste tijd té veel de mist in en raak de lol in het campergezeur een beetje kwijt.
Geen toespraken, geen bloemen, cu later.