gefeliciteerd, dat wordt tracteren in Otterlo

we lezen met plezier de volgende 1000 berichten
janvds
Gefeliciteerd Bertus.berriaaf schreef:Weet je wat er vandaag is gebeurd
Ik heb mijn 1000 bericht en of onderwerp gehaald, weet niet of ik er blij mee moet zijn..
Hier staat het allemaal: http://zeerover.hyves.nl En dan bij BloG.Ben schreef:Sandra, vertel.
:oops: Ja, niet de hele tijd, maar toen ik 'm had neergezet was ik zo uitgeput van de BuS in dat hoekje manouvreren dat ik 'm op de handrem had gezet en er niet meer af.Ben schreef:Had je je bus op de handrem staan dan in de loods?
:~) Ja, dat BloG is niet alleen voor Dubbelluchters, maar ook voor andere vrienden. Niet iedereen weet wat een 609 is :~)Ben schreef:Vriendelijk van die man met die 609, grote broer van een 508, klinkt interessant.
Ja, misschien valt het inderdaad mee. Maar dan alleen voor de keuring, voor mezelf wil ik die remmen ook echt beter hebben..Ben schreef:Het kan allemaal best meevallen met je remmen, ik zou de keuring nog even afwachten, het kan altijd nog uit elkaar.
Vandaag maar niet, maar bedankt voor het aanbod.Ben schreef:Als je er zondag nog wat aan gaat doen en het lukt niet dan bel je me maar.
Ik herken het helemaal.zeerover schreef:Ik moet er wel erg aan wennen dat die motor van mij wat stiller is sinds het kleppen stellen en aceton / excellium. Ik hoor nu allerlei geluiden die ik eerst niet kon horen (ik hoor het nu als het raampje open is!) en schrik me soms de pleures.
Hoorde bijvoorbeeld opeens een hard getik en kon niet plaatsen waar het vandaan kwam. "kut, wat gebeurt er nu?" Bleek het de haakjes van het gordijntje te zijn die tikten in de wind...Had ik nog nooit eerder gehoord :~)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten