Er zit inmiddels een gereviseerde startmotor onder. Ik was het slaan met de hamer een beetje beu aan het worden. Dus heb ik de motor eraf gehaald en laten reviseren. Het anker was versleten.
Ook 4 nieuwe gloeibougies erin gezet.
Inmiddels ook 2 nieuwe voorbanden laten monteren. Vorig jaar al 4 nieuwe achterbanden erop laten leggen. Het lijkt nu net of ik stuurbekrachtiging heb, zo licht stuurt die nu :)
En last but not least. De zithoek achter is vervallen. Heb nu een vast bed gemaakt op zo'n 70 cm hoogte. Voorin heb ik nu nog wat meer bergruimte en via de achterkant kan ik nu 6 velgen meenemen, 2 gereedschapkisten, compressor, partytent, grondzeil etc etc zonder dat het interieur vies word :)
To do:
- deurtjes maken onder het bed
- voorin een tafeltje maken dat we ook binnen kunnen ontbijten indien nodig
- buitenkant opnieuw wit maken wat nu bruin/wit is :mrgreen:
- nieuw zijl leggen of iets dergelijks. Want de huidige heb ik een beetje smerig gemaakt met alle velgen die in de afgelopen tijd ermee vervoerd zijn :mrgreen:
Owja, en we hebben hem laatst als verhuis wagen gebruikt. Mijn schoonouders hebben een nieuw huisje en stonden verbaast dat ik maar bleef laden in de bus 8)
Multifunctioneel zo'n busje, maar vooral nog steeds erg leuk.
Zodra het mooi weer word, word de bus dus deze kleur wit :) En de bruine streep word dezelfde kleur oranje als de stickers op mijn driftauto