Deze test run is gedaan met alleen maar de buitenste dragers en de
dwars balk bij de lier. Nu zijn er twee extra dwars balken bij gekomen om
de scooter vast te zetten. De linkse twee balken zijn er bij gekomen.
Moet zeggen dat na deze testen hij ook krom was omdat ik voor deze run
de scooter nog verder naar links had staan.

Met die twee extra balken is hij al vrij stabiel bij het optakelen.
En dan komen we ook bij de tweede vraag (van Kees ) van de borging. Hij
wordt namelijk in de bovenste stand vast gezet aan het chassis door twee
bouten en moerknoppen. Ook te zien op het plaatje bij de achterstebalk
zie je de moerknop bij de voorst zie je een bout er door heen komen.
Hierdoor wordt het geheel bijna direct aan het chassie van de bus vast
gemaakt waar door bij het rijden een heel stabiel platform onstaat.
Op het fimpje zie je dat de links bout niet direct door het gat wou, dit was
simpel op te lossen door de bouten van af te ronden en de armen
die aan het chassie vast zitten beter af te stellen.
bart,