druk op de weg.

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
john1
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 aug 2005, 13:45
Locatie: Maastricht

witte snoet??

Bericht door john1 »

Eind vorige week kwam ik een ex ambu tegen in Maastricht, Misschien die van Gerard? Maar hij had een witte snoet? Staat ie in de grondverf ??

grtz

John
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Maastricht

Bericht door GerardM »

Ja dat zou best kunnen, vrijdag en zaterdag reed ik door het heuvelland en ook door Maastricht. Dak en snuitje wit, rest nog origineel legergroen.

Groet,

Gerard

die zijn bus binnenkort in de winterstalling gaat zetten, die hij nog niet heeft...
john1
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 aug 2005, 13:45
Locatie: Maastricht

Bericht door john1 »

he gerard vals je een interessante stallingsplek weet te vinden ben ik misschien wel geinteresseerd.

misschien leuk twee legerbussen naast elkaar?

grtz
John
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Vroeg

Bericht door GerardM »

Vanochtend om 08.00 zag ik een ambu over het Emmaplein scheuren, de bestuurder had gele gehoorbeschermers op; was jij dat ?

Winterstalling nog altijd niet gevonden, ik laat je weten als ik iets gevonden heb.

Groet,

Gerard
john1
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 aug 2005, 13:45
Locatie: Maastricht

Bericht door john1 »

he ja dat was ik, nogal haastig op weg naar Hasselt, voor de weekendopleiding houtbewerking, zodat ik straks mijn eigen inrichting kan maken.


Ps. Werkt goed die gehoorbeschermers!!
Beter als al het andere wat ik tot nu toe heb geprobeerd.

Vorige zomer zaten we alle drie met onze gehoorbeschermers op.
Niet ideaal, maar wel lekker rustig.


groet

John
Ben

Bericht door Ben »

geen bericht
Laatst gewijzigd door Ben op 11 aug 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door GerardM »

john1 schreef:he ja dat was ik, nogal haastig op weg naar Hasselt, voor de weekendopleiding houtbewerking, zodat ik straks mijn eigen inrichting kan maken.
Leuk he die cursussen in Belgie; ik doe zelf op woensdagavond in Tongeren een cursus autotechniek, zodat ik zelf het onderhoud van mijn bus kan doen.


Groet,

Gerard
john1
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 aug 2005, 13:45
Locatie: Maastricht

Bericht door john1 »

Vandaag weer eens wat rond gereden.
Kwam een Ambu tegen met een wit dakje, vlak bij de clauscentrale (maasbracht) rond een uur of kwart over vijf half zes.

Vind het nog steeds erg leuk als ik een andere 508 zie. Krijg altijd de neiging om te zwaaien ook als ik in een personenauto zit.

grtz
John
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

Bericht door L1 »

[quote="john1]........... Krijg altijd de neiging om te zwaaien ook als ik in een personenauto zit.



Heb ik ook. Als je dan in een auto rijd met een Tsjechiesch kenteken zwaait er helemaal niemand terug :cry:
Kwam vorig jaar Arnold Smeets tegen op de weg Praag Pisek. Ook hij zwaaide niet terug

Vorige week nog een 409 benzine/LPG met problemen de buurt van Karlovy Vary. Je moet ze zien kijken als ze in het Nederlands worden aangesproken door een "Tsjech" :D

NA schledanou Leen
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Arnold Smeets »

Heb ik ook. Als je dan in een auto rijd met een Tsjechiesch kenteken zwaait er helemaal niemand terug
Kwam vorig jaar Arnold Smeets tegen op de weg Praag Pisek. Ook hij zwaaide niet terug



Hé die Leen, meer dan 1200 leden, waarvan grofweg 800 een Düsseldorfer, hoe weet jij nu toch weer dat nu net ik het geweest ben :?: :roll:

Groetjes, ook aan A3,


Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

Bericht door L1 »

't Kon niet missen Arnold. Je komt zelden z'n hemelsblauwe Dusseldorfer tegen. 8)
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Arnold Smeets »

Daar had ik nog niet aan gedacht....... :lol: :lol:

Afgelopen week heb ik de opbouw van een nieuwe laag polyester voorzien, tegelijkertijd 3 ramen er uit gehaald en er opnieuw ingezet omdat ze lekten :cry: . Veeeel werk maar ik had er goed weer bij. Voor het opbrengen van de polyester was het overdag te warm dus dat heb ik in de vroege ochtenduren gedaan. Even de haan wakker gemaakt en toen aan het rollen....

Voor de ramen heb ik nu geen kit maar kitband. Het werkt wat makkelijker, het knoeit veel minder en ik ben heel benieuwd naar hoe lang het houdt.

Maar schrik niet: ook de nieuwe laag polyester is weer blauw, als we weer in Tsjechië komen zijn we weer herkenbaar :wink:

Groetjes,



Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten