Goeiemorgen allen,
oa gezien mijn (inmiddels weer verwijderde) geirriteerde reactie op een technisch topic begin ik het een beetje zat te worden.
Blijkbaar de hoogste tijd voor een vakantie..
Trouwens, vanwege de fantaaastische puinbende binnen KPN flikker ik 13 december tóch van internet af.
Na bijna 3 maanden, 7 uur telefonische helpdesk en 8 brieven om me aan te sluiten op een
al bestaande ADSL-lijn hebben ze nog geen kans gezien om hier een signaaltje af te leveren.
Dat schijnt zo verdomde moeilijk voor ze te zijn dat daar ook niemand de verantwoording durft te nemen om een normale bevestigingsbrief van mijn bestellingen en klachten te schrijven.
Heb nu 7 standaardantwoorden in de bus gehad en 1 blanco brief.. :shock:
Die blanco was op het moment dat ze er achter kwamen dat de fout tóch bij hen lag. Daar hadden ze zeker geen standaard brief voor... :?
Wat een waardeloos bedrijf dat alleen maar bezig is om zichzelf in te dekken en mensen geld uit hun zak te kloppen.
Om te kotsen gewoon.
Owww jah, krijg 20 minuten belkosten van ze vergoed én een bloemetje.
Dat bloemetje was omdat ik tijdens die 7 uur op een gegeven moment schrikkelijk mijn kop stootte tegen de lamp.
De helpdeskmedewerkster moest zo lachen om mijn achteruitbidden dat ze spontaan beloofde om een bloemetje te sturen.
Nou moet ik eerst nog zien dat dat ooit aankomt, maar da´s weer wat anders...
Maar goe..
De 13e loopt mn draadloze abonnement af.
Dan is t einde verhaal, want ik verd.. het om nog langer 75 euri per maand te dokken voor een KPN-UMTS verbinding die totaal waardeloos traag - of soms helemáál niet- werkt..
Dan maar geen internet hoor.. :?
UMTS is trouwens al weer een achterhaald verhaal.
Toen wij het vorig jaar kregen waren we zo blij als blik, want eindelijk konden we alle sites openen zonder een uur te moeten wachten.
Inmiddels zijn de site-bouwers zo gewend dat de gemiddelde jostiband-internetter minstens een paar mb per seconden downed, dat ik weer terug ben bij af.
Zit nu weer geregeld een sigaar op te vreten voordat al die troep eindelijk tevoorschijn komt.
En dan moet ik nog geluk hebben, want ook al zit ik zó dichtbij een UMTS-zendmast dat mijn testikels er bijna afstralen; tóch heb ik geregeld een ontvangst van vooroorlogse snelheid.
Er hoeft maar iemand een tractor in mijn zicht te parkeren of de ontvangst zakt dramatisch in.
En (meestal) s'nachts stopt de hele klerezooi er geregeld een paar uur mee. Da's erg opbeurend als je net lekker aan het werk bent.
Dat ben ik nu baaaalend zat.
Dus geen adsl, dan ook geen internet meer.
Kost mij te veel van mijn goeie humeur.
Lachen is toch mijn sterkste kant al niet...
Jullie hebben er niks aan, maar ik moest het ff kwijt.. :oops:
Groetjes vanachter de nieuwe bietenbergen die er vandaag voor zorgden dat mijn downloadsnelheid daalde naar 9kb/sec...
Mvg, Leo. 8)
ps, niet te geloven: Ik druk op de knop om dit bericht te versturen, flikkert die f*cking UMTS er weer uit!! #$@&*%^$#!!
Heb dit bericht verzonden via de vertrouwde GPRS.
Dan wéét je tenminste dat je traag bent, maar hij doet t wel altijd. :|
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.