De spits afbijten in voorstellen als nieuw forumlid

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

De spits afbijten in voorstellen als nieuw forumlid

Bericht door L1 »

Nee geen nieuw lid van de club maar wel nieuw op dit forum.
Ik kan het niet laten om als eerste te reageren. Nieuw forumlid dan maar?

Zondagmorgen in Praag. Mistig en alleen. A3 is op dit moment voor haar werk terug in Nederland. Haar hoop ik terug te zien even voor de Kerstdagen.

Mooi even tijd om voor de eerste maal op het nieuwe forum te kijken. Het ziet er geweldig uit. Goeie onderwerpen en overzichtelijk verdeelt.
Ik denk dat we hier als Dubbelluchters veel uurtjes op zullen door brengen.
Links boven zie ik het logo van onze club, blauw met oranje als hoofdkleuren die weer terug komen in de kleuren van dit forum.

Wat ik echter nog mis op HET FORUM (ja met hoofdletters) is een duidelijke link met onze clubpagina http://www.dubbellucht.nl . Daar worden toch de werkgroepen gepresenteerd, mededelingen gedaan van bestuur en werkgroepen. Laatste nieuwtjes van de club gepubliceerd, dus dat is de hoofdpagina.
Het is gemakkelijk het forum in je favorieten te plaatsen, te lezen, te reageren maar vergeet de ‘thuis’pagina te lezen. Misschien het logo daarvoor gebruiker?

Voor de rest: Veel plezier met gebruik van dit forum

Met vr gr Leen
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

link

Bericht door Admin »

Hi Leen,

Goeie suggestie! Ik ga kijken hoe ik daar vorm aan geef.

Na shledanou!

Ernst
Lambert
Berichten: 82
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:22
Locatie: Geffen
Contacteer:

Bericht door Lambert »

hallo allemaal
ik stel mij ook even voor lambert is de naam........ ik heb even rond gekeken en het bevalt me prima
ik mis ook nog wel wat.........een stamtafel...waar vanalles en nog wat besproken kan worden waaronder dingen die totaal niets met dubbellucht
te maken hebben ..........zolang het maar netjes blijft......het is maar een idee
http://www.geitenstal-den-bergh.nl
Afbeelding
Als je geen probleem heb dan maak je er toch een
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2004, 12:05
Locatie: Beerse (B)
Contacteer:

stamtafel

Bericht door Ernst »

Hi Lambert,

Goed idee. die stamtafel! Dat is precies wat we voor ogen hadden met het forum "De GOP".
Aarzel vooral niet een nieuwe thread aan te maken. Maar enige binding met Dubbellucht, campers, reizen of kamperen lijkt me toch wel op z'n plaats...
Met vriendelijke groeten,

Ernst Sittig
Lambert
Berichten: 82
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:22
Locatie: Geffen
Contacteer:

Bericht door Lambert »

beste ernst
nu weet ik ook meteen wat de GOP is...............dat is nu de slimmigheid van me......en ik zal het zeker niet laten om een nieuw tropic te openen
als er vragen zijn..........WAT JE ALLEMAAL NIET LEERT OP JE OUDE DAG
M.V.G.
Lambert
http://www.geitenstal-den-bergh.nl
Afbeelding
Als je geen probleem heb dan maak je er toch een
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

De GOP??

Bericht door L1 »

Gezellige Ontmoetings Plaats??

Na zdravi !

Leen
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: De GOP??

Bericht door Admin »

l1 schreef:Gezellige Ontmoetings Plaats??

Na zdravi !

Leen
Zit je alweer aan de pivo?
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

GOP

Bericht door Admin »

Weet niet wat het in het Tsjechisch is, maar hier heet dat Gereglementeerde OvernachtingsPlaats.

Stellplatz mag ook :lol:
Gebruikersavatar
L1
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
Locatie: Alblasserwaard
Contacteer:

GOP=PPM

Bericht door L1 »

Předpiszy přenocovat místo.

Ik denk dat het wijs is een chatplaats in te stellen ů=0

Leen
Lambert
Berichten: 82
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:22
Locatie: Geffen
Contacteer:

Bericht door Lambert »

laat het me daar helemaal mee eens zijn .... ik heb het e-mail vinkje ingeschakelt waar ik toch wel een beetje spijt van heb
Laatst gewijzigd door Lambert op 06 dec 2004, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.geitenstal-den-bergh.nl
Afbeelding
Als je geen probleem heb dan maak je er toch een
Gebruikersavatar
Woudje(520)
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2004, 19:06
Locatie: Limmen
Contacteer:

Hallo allemaal!!

Bericht door Woudje(520) »

Beste dubbelluchters,

Mooi dit, alles per onderwerp gespecificeerd en grafisch net wat mooier dan voorheen! Ben erg blij!

Groeten Wouter
Zodra je de Skamper betreedt is het Feest!
Gebruikersavatar
Roger 1100
Berichten: 232
Lid geworden op: 04 dec 2004, 02:13
Locatie: Vlodrop
Contacteer:

fascinatie

Bericht door Roger 1100 »

Jawel, fraai forum zo. laat ik me ook maar even conform dit topic voorstellen (alhoewel enkelen van jullie me wellicht wel al zullen kennen van al die technische vragen, om moe van te worden,....toch?).

Roger, sinds kort (bijna een week) trotse bezitter van mijn allereerste 508 ex-luchtmachtambulance uit 1977 met een 5-gang OM314 motortje, inmiddels al omgedoopt met de naam 'Dinky' (van dinkytoy (dankzij mijn vriendin Joyce),....op een foto ziet hij er inderdaad zo uit :-). Momenteel (en waarschijnlijk in de toekomst ook) waanzinnig lyrisch over deze wagen.

Van beroep ben ik kunstschilder/kunstenaar en verzot op alles wat met vrijheid, kunst en het genieten van het leven te maken heeft. Vandaar ook de uiteindelijke keuze om een camper te kopen in plaats van een bestelbus. De keuze voor een 508 was hierbij niet zo moeilijk in vergelijking met de, door Eduard zo mooi aangeduide, 'tupperware' campers (laten we die typering er vooral inhouden). Een 508, of eigenlijk alle Dusseldorfers hebben toch net iets meer (of eigenlijk veel meer) uitstraling. Aldus opeens een nieuwe fascinatie rijker!

Voor degenen die zich afvragen wat een 508 rijdende hedendaagse kunstschilder zoal met olieverf fabriceerd kunnen jullie een kijkje nemen op mijn website: http://rogerbraun.tripod.com Let op: geen www! Het kan zijn dat de site niet helemaal functioneerd zoals hij moet. Een volgende keer gewoon nog eens proberen. Een nieuwe site is in de maak en excuses voor de vervelende reclamenonsens.

Voor de rest kortom: Wauw, ik heb een 508 en hij is te gek!!!!!!!!!

Roger
Carpe Noctem.
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

mooi werk

Bericht door Saskia »

Hoi Roger, mooi werk maak je! Ik ben op je site geweest, hij werkt prima. Kan je onze bus ook eens schilderen? groetjes Saskia
Gebruikersavatar
Roger 1100
Berichten: 232
Lid geworden op: 04 dec 2004, 02:13
Locatie: Vlodrop
Contacteer:

bus schilderen

Bericht door Roger 1100 »

Hoi Saskia,

Bedankt voor je compliment. Ik zou met alle plezier jullie bus willen schilderen. Ik moet er wel bij vermelden dat het maken van schilderijen mijn bron van inkomsten is en ik er dus van moet leven. Hierdoor zijn de prijzen voor velen nogal aan de hoge kant. Naast de schilderijen maak ik overigens wel ook veel potloodtekeningen die een heel stuk betaalbaarder zijn.

Groeten, Roger
Carpe Noctem.
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Roger, mooie site!

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Hoi Roger,

Mooie site! 8) De link met de 508 is me, na je werk gezien te hebben, duidelijk!

Ben zelf amateur-tekenaar, helaas vreet m'n F 45 en andere dingen zoveel tijd dat ik er niet echt aan toe kom...

{ EDIT }

Gelijk nog maar even voorstellen:

- NAW is uit het profiel te halen, ben momenteel 26 jaar jong.

- Kenmerken: sinds 18e jaar Hanomag bestuurder, eerst korte 3050mm wielbasis bestelbus uit 1968, nu lange 3900mm w/b uit 1971 met alu-opbouw, in 2001 gekocht in België. Wist ik veel... ;)

-Van niets af een amateur-knutselaar geworden.

-De F 45 is mijn eerste auto, pas na 2 jaar m'n huidige Renaultje gekocht.

-Vanaf 1998 het clubblaadje gemaakt, begin dit jaar daarmee gestopt, doe nu nog de technische documentatie.

Groeten,
Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

Re: bus schilderen

Bericht door Saskia »

Roger 1100 schreef:Hoi Saskia,

Bedankt voor je compliment. Ik zou met alle plezier jullie bus willen schilderen. Ik moet er wel bij vermelden dat het maken van schilderijen mijn bron van inkomsten is en ik er dus van moet leven. Hierdoor zijn de prijzen voor velen nogal aan de hoge kant. Naast de schilderijen maak ik overigens wel ook veel potloodtekeningen die een heel stuk betaalbaarder zijn.

Groeten, Roger
Hoi Roger, ik snap het. Natuurlijk. Misschien kom ik er later op terug.
Saskia
Gebruikersavatar
Roger 1100
Berichten: 232
Lid geworden op: 04 dec 2004, 02:13
Locatie: Vlodrop
Contacteer:

nieuw onderwerp

Bericht door Roger 1100 »

Ah, oke :roll: dan maak ik een eigen onderwerp aan. metzn6en -> :lol: Hans Teeuwen, te gek!
Carpe Noctem.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten