gever van brandstofmeter; hoe werkt die?
Geplaatst: 21 jun 2006, 08:27
Misschien een beetje domme vraag, maar de gever van brandtof meter hoort die te werken als zijnde een variabele weerstand? Mijn gezond verstand zegt dat bij leegraken van de tank de neergaande vlotter de weerstand van de gever verhoogd, waardoor de meter (in de cockpit )minder ver uitslaat en dus niet-vol aangeeft.
Ik zou dus bij doormeten van de gever verschillende weerstand moeten meten bij bewegen van de vlotter, toch?
Overigens: mijn camper heeft er een nieuwe feature bij: een brandsofmeter-gever-inspectieluik in de badkamer :D . Leek me handiger dan de brandstoftank uitbouwen.
Alleen jammer dat bij wegnemen van het badkamerzeil er een heuse tegelvloer in de badkamer bleek te liggen! Moet dus wel even een tegelvloertje wegbikken om het luikje te kunnen zagen :(
Ik zou dus bij doormeten van de gever verschillende weerstand moeten meten bij bewegen van de vlotter, toch?
Overigens: mijn camper heeft er een nieuwe feature bij: een brandsofmeter-gever-inspectieluik in de badkamer :D . Leek me handiger dan de brandstoftank uitbouwen.
Alleen jammer dat bij wegnemen van het badkamerzeil er een heuse tegelvloer in de badkamer bleek te liggen! Moet dus wel even een tegelvloertje wegbikken om het luikje te kunnen zagen :(