plaatsen linker zijdeur

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
tale
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:45
Locatie: Stadskanaal

plaatsen linker zijdeur

Bericht door tale »

hallo,

heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een deur aan de rechter kant van de 406.
ik heb hier een 406 met de deur aan de linkerkant.
nu heb ik een sloper (bus ) gehad en ik heb daar de deur en de deurstijlen uit gehaald.
nu zou ik graag willen weten of ik die stijlen ook nodig ben om de deur in mijn goede 406 te zetten.


groet Tale.
Oldenkamp
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2004, 09:48
Locatie: Andelst

plaatsing deur

Bericht door Oldenkamp »

tale,
het plaatsen van een extra deur is wel mogelijk, als je de deurstijlen ook maar meeneemt. Je kunt dan een gat maken in de wand en de deurstijlen op de gewenst plaats er in lassen. Dat is eenvoudig gezegd, maar het vereist toch wel de nodige vakmanschap.
Nog twee waarschuwingen:
- Het aantal deuren is vermeld op het kenteken. Deze verandering moet gemeld worden en je moei feitelijk weer voor de keuring bij de RDW. (kost wat geld, maar is zeker niet onmogelijk),
- De deur moet wel naar de veilige kant open gaan.
tale
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:45
Locatie: Stadskanaal

Re: plaatsing deur

Bericht door tale »

Oldenkamp schreef:tale,
het plaatsen van een extra deur is wel mogelijk, als je de deurstijlen ook maar meeneemt. Je kunt dan een gat maken in de wand en de deurstijlen op de gewenst plaats er in lassen. Dat is eenvoudig gezegd, maar het vereist toch wel de nodige vakmanschap.
Nog twee waarschuwingen:
- Het aantal deuren is vermeld op het kenteken. Deze verandering moet gemeld worden en je moei feitelijk weer voor de keuring bij de RDW. (kost wat geld, maar is zeker niet onmogelijk),
- De deur moet wel naar de veilige kant open gaan.
dan moet het met het aantal deuren geen probleem zijn.
ik heb de achterdeur er namelijk uit gehaald.
er staan inderdaad 4 deuren op het kenteken.

bedankt voor de info.[/quote]
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten