Gekeurd.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

Gekeurd.

Bericht door yaco »

Afgelopen dinsdag m'n " blusje" weer goedgekeurd voor APK 2.Op de remmenbank zag ik een verschil van 35 % maar dat valt blijkbaar binnen de marge.
Ik kwam wel tot de ontdekking dat ik de zijreflectors had vergeten terug te plakken na de laatste schilderbeurt.Plakken we er wel op bij een steekproef zie de zeer soepele keurmeester bij transportbedrijf Nabuurs in Haps.
'sMorgens stond ik voor ik wegreed met twee lege accu's maar de ANWB was er zeer snel bij op die zonnige ochtend.
Check even mijn accu's vroeg ik aan de keurmeester.Geen probleem hoor en na constatering van twee kappotte accu's was ik gelijk 15 euro lichter.De APK 2 was 75.50 euro excl.Vond ik een redelijke prijs in vergelijking bij Autoster in Heijen waar ik 125 euro lichter zou zijn.Iemand moet toch die ster betalen!!
Gelijk nieuwe 66AH accu's gehaald 170 euro de twee na een prijsopgaaf van 210 euro.Ik heb er niks van gezegd,misschien wist hij dat m'n vrouw jarig was!!
M'n PUCHIE is ook klaar ,die kan mooi mee naar de volgende meeting.
Het is een driebak VS50 uit 1971.Samen met mijn Yamaha XS650 uit 1971 kom ik mooi in de jaren 70 voertuigen te zitten.




Afbeelding
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: Gekeurd.

Bericht door Peter MERCAMPO »

Mooi die Puch, heb er zelf ook eens een gehad. Vond het een stoer ding maar het exemplaar wat ik had was zo onbetrouwbaar als de pest, met name het schakelen ging niet bepaalt soepel. Ben mij ook weer eens aan het oriënteren op een gemotoriseerd makkertje voor achterop. Ik zit zelf te denken aan twee solexen met kinderzitjes achterop. De Berini heeft inmiddels een schop gekregen, was heel leuk maar ook niet altijd even betrouwbaar :?
Afbeelding
Moet wel bekennen dat ik een hekel aan trappen heb, zeker als er een motor op of onder hangt :lol:
Vandaag is een Kadootje
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Re: Gekeurd.

Bericht door karogegro »

Wellicht is dan een spartamet een optie. Hadden we vorig jaar mee op vakantie in frankrijk. Kinderzitje voor en achter en dagelijks bergie op en bergie af naar de supermarche voor de dagelijkse boodschappen. Het leverde overigens een hoop krakende franse nekken op. Die gasten hadden nog nooit zo'n ding gezien. ( rare jongens die nederlanders).
Toine.
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast