Hallo,
Vorig jaar was ik met een goede vriend van mij op het najaarsweekend in (ojee waar was het ook alweer...) ik geloof, ergens in Limburg.
Daar waren we om ideeen op te doen voor het verbouwen van mijn 508 ex-ambulance.
We hebben daar kennis gemaakt met een man en een vrouw die een heel erg mooi plafond hadden, gemaakt van houten latjes/schrootjes die in elkaar geklikt waren, zoals je vaak ziet bij vloeren.
Ik kan alleen nergens meer het briefje vinden met hun naam en telefoonnummer...
Ik weet dat zij het hebben laten doen door een man die dit vaker doet in opdracht maar zij wisten niet meer waar die hij woonde.
als iemand hen kent of iemand kent die dit heeft: laat het me aub weten!
Ik wil namelijk graag weten wat voor hout dat was, welke dikte en waar ik dat het beste kan kopen.
Wil het zelf namelijk ook graag in de camper gaan maken.
De meeste houthandels en bouwmarkten verkopen alleen vurenhouten latjes die je niet in elkaar kunt klikken (plan B voor ons) of als je wel iets wilt dat je in elkaar kunt klikken; dikke vloeren.
Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken? Dun materiaal, het liefst hardhout en niet dikker dan 4 mm...
En natuurlijk zou het ook fijn zijn als het niet al te duur uitvalt...
Heeft iemand suggesties of informatie over deze mensen?
Alvast bedankt!
Yildiz
Houten latjes aan plafond, wie was dit?? of ervaring mee?
-
- Contacteer:
-
Re: Houten latjes aan plafond, wie was dit?? of ervaring mee?
Klik laminaat?
Dennis
Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- winand
Re: Houten latjes aan plafond, wie was dit?? of ervaring mee?
Pff, ik hoop het niet.. Dat weegt een hoop kilootjes! :shock:Dennis en Nancy schreef:Klik laminaat?
Zijn het niet gewoon grenen schootjes met messing en groef die je in elkaar kan steken?
Elke bouwmaterialen- / doehetzelfzaak zou je daar toch bij moeten kunnen helpen?
Dit hout wordt gebruikt voor het bekende schrootjesplafond / labrisering
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop