Dikke stekker in ex-ambu

De electrische installatie van het voertuig. Voor het woondeel: zie onder Het Woondeel
Plaats reactie
Unknown User

Dikke stekker in ex-ambu

Bericht door Unknown User »

Beste allemaal,
Wie van jullie weet waar ik een stekker kan kopen die past op het grote 24V stopcontact wat links onder/naast de bestuurdersstoel in een Ned. ex-ambu zit?
(heb geprobeerd er één zelf te maken maar dat ging niet goed, 24V wil best vonken!)
groet, Vincent.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Bericht door Admin »

Hi Vincent,

Ik zie de contactdoos ("stopcontact") niet voor me (heb zelf geen ambu), maar je een contactstop ("stekker") zoekt met twee korte, dikke pennen en als borging een schroefwartel buitenom, is dat een specifiek militaire connector. Je moet dan zoeken in de dump met militaire spullen, In of om Almere zou ik zo niets weten, je zou kunnen bellen met Besko (zie link op Dubbellucht-site) of met een zaak als R a d i o T w e n t h e E l e k t r o n i c a, S t i l l e V e e r k a d e 11 2 5 1 2 B E D e n H a a g, T e l . 0 7 0 3 4 6 9 2 0 0 , F a x . 0 7 0 3 1 0 6 9 7 9. En er zijn nog wel wat van dat soort shops, al worden het er steeds minder.

Succes,
Ernst
Ben

stekker

Bericht door Ben »

geen bericht
Laatst gewijzigd door Ben op 07 aug 2007, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Unknown User

stekker

Bericht door Unknown User »

Bedankt Ernst en Ben.
Ik zal morgen die Jan in Rhenen bellen, wie weet heeft ie wat, zo ja, dan bel ik je op je 06 Ben.

groet, Vincent
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Bericht door Admin »

Hallo Vincent,

Is het een connector als hieronder? (NATO startaansluiting)

Afbeelding

Als je 'm nog niet hebt gevonden, kun je die voor € 80 postorderen bij onze goede vriend Philipp :lol: http://www.padh.de/home.html

Groeten,
Ernst
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast