Weblog
- De Rooie Reus
- Berichten: 906
- Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22
Bouwen
Ik volg het met veel leesplezier Sylvia en Ernst. Succes met het bouwen en hopelijk tot september, met je nieuwe aanwinst.
Groeten uit Udenhout van
Martin
Groeten uit Udenhout van
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
- Admin
- Site Admin
- Berichten: 4381
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
- Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
- Contacteer:
De zijdeur
Vandaag de zijdeur ingebouwd. Zie http://www.sittig.nl/b2
Op het moment dat ik de laatste restjes kit stond weg te poetsen, vielen de eerste druppeltjes. Maar inmiddels is het weer helemaal droog.
Morgen verder.
Prettige avond,
Ernst & Sylvia
Op het moment dat ik de laatste restjes kit stond weg te poetsen, vielen de eerste druppeltjes. Maar inmiddels is het weer helemaal droog.
Morgen verder.
Prettige avond,
Ernst & Sylvia
- berriaaf
- Berichten: 1331
- Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26
Ernst
Heb ik het goed gezien of heb je de foto in spiegelbeeld op je weblog staan, want zoals je nu ziet zit de deur links, normaal zet je de deur toch rechts of ik heb het verkeerd gezien
Maar ziet er goed uit
Bertus
Heb ik het goed gezien of heb je de foto in spiegelbeeld op je weblog staan, want zoals je nu ziet zit de deur links, normaal zet je de deur toch rechts of ik heb het verkeerd gezien
Maar ziet er goed uit
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
- Admin
- Site Admin
- Berichten: 4381
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
- Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
- Contacteer:
Ach, wat heet normaal...?
In ons voorgenomen vloerplan komt de deur links beter uit. Ik zal eens kijken of ik ook een plattegrondje op de blog kan zetten.
Voordeel van de deur links is dat er aan de verkeerskant minder snel wordt ingebroken. Dat voordeel zijn we kwijt als we naar Engeland gaan
Groeten,
Ernst
In ons voorgenomen vloerplan komt de deur links beter uit. Ik zal eens kijken of ik ook een plattegrondje op de blog kan zetten.
Voordeel van de deur links is dat er aan de verkeerskant minder snel wordt ingebroken. Dat voordeel zijn we kwijt als we naar Engeland gaan
Groeten,
Ernst
- L1
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 04 dec 2004, 17:36
- Locatie: Alblasserwaard
- Contacteer:
- Sylvia
- Berichten: 144
- Lid geworden op: 04 dec 2004, 21:47
- Locatie: Großenkneten
- Contacteer:
Hallo Leen,
Ernst zet later vandaag een plattegrond op ons weblog. Het idee is dat we de vloerruimte achter de deur op deze manier dubbel benutten. Haaks erop staat nl. de doorgang naar de cabine. Beide deuren delen dus dezelfde doorloop. Bovendien denken we aan losse (klap)stoeltjes die daar dan ook nog kunnen staan/naar achteren geschoven kunnen worden als je opstaat van tafel.
Als je - zoals wij - kiest voor een "veel water" concept met douche en toilet dan blijft het woekeren met ruimte, zelfs al heb je een vrachtwagen. De laadbak zou idealiter nog een halve meter langer moeten zijn. Maar we waren al blij dat we deze gevonden hadden, omdat we een 814 of 817 zochten met dubbele cabine zodat er makkelijker een doorgang gemaakt kon worden. Daar kun je nl. staan achter de bestuurdersstoel en die plek is lager dan de motor, dus grotere doorgang mogelijk. Achter de bijrijdersstoel kan dat niet zo makkelijk ivm het kantelmechanisme van de cabine dat daar op de vloer zit. En daarom zitten beide deuren links aan de bestuurderskant ...
Gezien het feit dat we met z'n tweeën reizen en dan samen in de cabine zitten, zullen we deze extra deur misschien niet eens zo veel gebruiken. Als we op een camping staan, maakt het natuurlijk niet uit aan welke kant hij zit.
Groeten, Sylvia
Ernst zet later vandaag een plattegrond op ons weblog. Het idee is dat we de vloerruimte achter de deur op deze manier dubbel benutten. Haaks erop staat nl. de doorgang naar de cabine. Beide deuren delen dus dezelfde doorloop. Bovendien denken we aan losse (klap)stoeltjes die daar dan ook nog kunnen staan/naar achteren geschoven kunnen worden als je opstaat van tafel.
Als je - zoals wij - kiest voor een "veel water" concept met douche en toilet dan blijft het woekeren met ruimte, zelfs al heb je een vrachtwagen. De laadbak zou idealiter nog een halve meter langer moeten zijn. Maar we waren al blij dat we deze gevonden hadden, omdat we een 814 of 817 zochten met dubbele cabine zodat er makkelijker een doorgang gemaakt kon worden. Daar kun je nl. staan achter de bestuurdersstoel en die plek is lager dan de motor, dus grotere doorgang mogelijk. Achter de bijrijdersstoel kan dat niet zo makkelijk ivm het kantelmechanisme van de cabine dat daar op de vloer zit. En daarom zitten beide deuren links aan de bestuurderskant ...
Gezien het feit dat we met z'n tweeën reizen en dan samen in de cabine zitten, zullen we deze extra deur misschien niet eens zo veel gebruiken. Als we op een camping staan, maakt het natuurlijk niet uit aan welke kant hij zit.
Groeten, Sylvia
- berriaaf
- Berichten: 1331
- Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26
Ernst
Een vraag
Weet jij ook wat zon auto een MB 817uit 1991 nieuw gekost heeft en dan alleen Chassis cabine
In verband met de betalen BPM
Anderen mogen natuurlijk ook een antwoord geven op de vraag
Bertus
Een vraag
Weet jij ook wat zon auto een MB 817uit 1991 nieuw gekost heeft en dan alleen Chassis cabine
In verband met de betalen BPM
Anderen mogen natuurlijk ook een antwoord geven op de vraag
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
- Admin
- Site Admin
- Berichten: 4381
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
- Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten