Export

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Export

Bericht door De Rooie Reus »

Ik zag dat Van Vliet (.com) een mooie (zo op het oog) O309 te koop had maar deze blijkt voor de export bestemd te zijn. Op een Duitse site: http://www.classic-truck.de/truck_shop/ ... handel.htm zag ik dat ook vermeld staan bij een wagen. Ik vroeg me dus af of dat het rondpompen van auto's is want ik vermoed dat je ze later weer in mag voeren. Waar zou je dat soort informatie kunnen vinden, iemand een idee?

Groeten uit een donders Udenhout van
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
Arnold Smeets
Berichten: 398
Lid geworden op: 24 dec 2004, 19:49
Locatie: Hoevelaken

export

Bericht door Arnold Smeets »

Martin,

Ik heb er ervaring mee dat voormalige overheidsvoertuigen die nog als zodanig herkenbaar zijn tegenwoordig geen tweede leven meer krijgen in Nederland, mogelijk ook in Duitsland.

Dit schijnt veroorzaakt te zijn doordat Greenpeace bij een blokkade van een kerncentrale met behulp van een voormalige ME bus achter de politielinies wist te komen.

Vorig jaar had DaimlerChrysler twee zeer mooie ME bussen te koop maar wat ik ook deed, ik kreeg ze niet te pakken. De RDW blokkeert eenvoudigweg alle pogingen.

Daarnaast is het zo dat er in diverse ontwikkelingslanden nog veel vraag is naar Düsseldorfers! Uiteraard kun je altijd een aanbieder benaderen en vragen onder welke voorwaarden je de betreffende auto wel kunt kopen. Wie niet waagt, wie niet wint!

Groet,

Arnold
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten